ComputersSoftware

Cumu sguassà l'estensione anti-obscene? Istruzzjonijiet urigini è cunsiglii

Parechje utilizatori di u popular di a navigatore web di Google Chrome spessu spettaculu l'apparenza d'una estensione imprevisible extensione Anti-obscene in l'add-ons installati. Comu a sguassà, ùn crede micca tutti. No wonder! Dopu tuttu, disperse di questi da i metudi sòne solu ùn hè micca impositu. Per quessa, avemu usatu metudi assai non standard, chì sò cacciate i minaccii chjamati in modu manualmente (è i schedari, e riccheti è i chjavi di u registratu), per micca di scurdà u software principe in u quale sò registrati (in u nostru casu, significa u Google browser Chrome). Tuttavia, per tuttu. Prima, cunfirmammu quale amicu hè, è da quì, in cunfurmazioni cù questu, facemu a decisione per l'utilizazione di questu o questu modu di ridivà.

Anti-obscene: chì hè sta extensione?

Fighjemu accurteci a quistione cù ciò chì hè per l'add-on, è cumu si prisenta in u navigatore. In generale, hè stissu crede chì questa estensione hè un tipu di strumentu di monitoraghju chì captures l'usu di esprissioni obscene in certi siti di Internet nantu à Internet, datu statistiche in forma di una quantità di specifici e parole in u pannellu. Per una banda, pare mancu a diritta. Ma hè sta superstruttura tantu inoffensive

In realtà, l'utilizatore hè trattu di un componente di virus, chì simule prossime prossime sur l'Internet. Ma u sughjettu hè, a quistione: "Cumu rimettelu Anti-obscene?" Ùn hè micca cusì simplice perchè ùn pare avanti prima visu. U fattu hè chì ancu in u pannellu Add-ons, à u cuntrariu di l'altri estensi, per questa add-on, ùn ci hè spessu sottu prutezzione o scumpressione. Cusì, u prublema di scaricamentu di l'estensione anti-obscene 0.1 o di qualchì altra versione di reduce o aduprà l'anti-spyware o eliminatori manualmente tutti i so cumpunenti (è à volte ancu reinstallando u vostru navigatore).

Cumu l'addumu penetra in u sistema?

Hè impussibile d'esse cumu sicuru cumu si prisentanu l'estensione in u navigatore. Hè cresce chì pò esse integrata in such popular applications as Flash Player, clienti di torrenti, certi ghjoculi, downloaders specializati chì eravate micca downloaded da risorse ufficiale, ma da siti cun dubious reputation.

In fine, avemu u listessu cosa. L'espansione di u virus spuntaniamente prisenta in u navigatore, dopu à quandu ella principia a so attività destrutiva. Per quessa, impedisce YouTube, VK è altri rete soziale, per ùn sparte micca di u seguimentu constantu di visiti à l'usu è dumande.

Extensione anti-obscene: quantu sguassate l'estensione cù u metudu più simplice?

Comu chjaru esse cose, ponu scammi di sta scarsa per parechje mètudi (basta chì ùn pudete micca disabilitate in u navigatore).

U più simplice è più accettavule per a maiò parte di l'utilizatori serà u usu di software speciale. Se crede chì i richieste, l'utilità AdwCleaner aiuta assai in u prublema di cume rinforà Anti-obscene. L'essenza di u so usu hè di principià u prugramma, presioni u buttone di scannà di scannà è eseguisce a limpeza. Ùn vi maravigliate chì u percorsu di u cartulare sarà listessu chè u locu di u Chrome browser. Avè chì, prima di pulitica, deve cercà in tutti l'applicazioni d'utilizatori attivu (questu hè impurtante!). Dopu chì a pulizia hè cumpletu, hè necessariu bisognu di rializà u sistema tutale di l'informatica. Dopu à restituisce, puderete andà à Chrome è assicurazione chì l'aghjuntu hè stata eliminata. Pudete vede ancu u risultu in un testu di testu tutale di u rapportu chì hè creatu da u prugramma durante a pulitica.

Anti-obscene 0.1: quantu sguassate l'estensione manualmente?

Ma e volte applicazione di stu tipu ùn dà micca un risultatu. Questu hè particularmente cusì chì u virus hè firmamente stabilitu in u sistema. In questu casu, u prublema di u caccià l'estensione anti-obscene ponu esse risoltu solu da intervenzione manuale.

Prima, avete bisognu di cercà u navigatore, dopu verificà u cartulare Micron, chì si trova in u cartulare di l'utilizatore nantu à l'AppData \ Roaming path. Se contene u schedariu di uninstaller Uninstall.exe, solu ghjustu è seguità a struzzione di u "Wizard". A fine di u prucessu, avete bisognu di sguassà a carta di Micron stessu.

Dopu d'avè, avete bisognu di trovu tutti e caratteristi Temp è scrive u so cuntenutu per u schedariu tempurane (pudete cercà direttamente da l'Explorer).

Azienda cù u sistema di registre

In u passu prossimu, u prublema di a cuscuglià l'Anti-obscene implica eliminazione di parechje secute di u registratu di u sistema, chì u so editore hè chjamatu da a consola "Run" da a string regedit.

Pudete ancu circate o viate l'arghjulu di l'arghjulu in secu à a traversu a rama HKLM a través del SOFTWARE, i pulitiche, u Google è i seculi Chrome à l'ExtensionInstallSources è l'ExtensionInstallForceList chì ci hè interessatu, chì avete bisognu di sguassà. In i sistemi di 64 buzzelli, l'andà à a caratteru di l'estensione di navigatore Google Chrome hè fattu traversu u SOFTWARE è u seculi WOW6432Node, induve hè sguassatu u repertoriu di l'estensione.

Avà, in a quistione di cumu per sguassà Anti-obscene, hè una materia tinta. Avete bisognu à u cartulare di u cliente è à mezu à i cartulare AppData, Local, Google, Chrome è di Data d'utilizatori cullate à u direttori per predefinitu, chì sguassà i Regoli d'estensione, Extension State and Extensions folders.

Azienda cù u navigatore

In u casu più extremu, cusì parlà, per a fideltà, pudete abulà u vostru navigatore stessu è da reinstallazione. Inoltre, quì avete bisognu à fighjà cura à un nanzu.

Doppu a uninstallazione standard, pudete cercà tutti i carattere chjamati Google, dopu à quale sò stati eliminati. Per ùn mancu trattà a cuscugliera manuale, pudete inizialmente utilizà uninstaller potenti cum'è iObit Uninstaller, chì quandu u scannamentu di i elementi residuale si mette in tuttu u basuru è l'eliminalli (se vulete sguassà, hè cunsigliu d'utilizà a funzione di distruzzione di schedari).

Verificazione di Cumpagnia di Cumpagnia

Infine, dopu à tutte l'azzioni realizata, hè cunsigliatu per verificà a sezzioni di l'autoload per a prisenza di l'estensione sopra o quella cosa sìmula.

In i sistemi operativi Windows sottu u dècimu, pudete accessu à sta rùbbrica per mezu à u cumandimu msconfig, chì hè ingressu in a consola "Run". In Windows 10, pudete utilizà immediatamente u "Manager di Task" (à accede à u cumandante principale, avete averà ancu redirected).

Comu uttene supplementu, pudete aduprà a sezzione di servizii (services.msc), in quale deve esse disabilitate l'autorun di tutti i prublemi sospetti, inclusi ancu i servizii di Mail.Ru, chì sò à un risicu altu d'infizzione cù u virus descrizatu supra.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.