ComputersSoftware

Cume sfurallu u fondu in Photoshop è salvà a foto

Cchi spessu ùn ci sò casi chì a persona chì hè fotografiatu o un altru oggettu hè assai riescita, è a situazione hè in corruzzione senza tante da u sfondate o una parte separata di questu. Pò esse ingressu per accidentà in u quadru di una persona, un animali o, per esempiu, una inscruzioni vulgari nativu. Dopu qualcume stampa ùn puderebbe esse ghjucatu o fugliali hà fughjatu da l'altri ochji.

Oghje, l'usu di u software modernu aiuta à corrigie stu momentu negativu. U più putente per u prugrammu di i furmatu di i rasteru per un pezzu tempu hè Photoshop. Cusì, per rimpiazzà a situazione currente, avete bisognu di sapè sparà u fondu in Photoshop. Per via di manipulazione simplici, pudete piglià una photo di qualità, chì ùn hè micca a lotta per spiegà l'amichi è l'amici.

Per principià, avete aduprà Photoshop è impastate una photo in quì, chì duvete bisognu à travaglià. Questu hè fatta da u menù "File", "Open", o arrastbe u schedariu necessariu à a finestra di u prugramma di u prugramma. Ora pudete direttu cunzidirari direttamentari a secunna d'azzioni, chì deve risponde à a quistione di cumu sfondate l'inturnianza in Photoshop.

Cusì, sceglienu una foto, avete da chjamate u menù "Filter", induve avete bisognu à apre l'articulu "Blur". In a lista di l'opzioni, avete bisognu di spicificà "Gaussian Blur". U valore di u nivellu di pixelazione hè sceltu in u cuntestu di e preferenze persunale è l'infurmazioni di u difettu ca causò a sfondate à sfoccia in Photoshop. Questu hè, u più grande u raghju chì l'uttene puseghja, più sfucatu serà a zona in u sfondate.

Hè ricivete, prima di scumparighjà u sfondate in Photoshop, per copià l'imaghjini origine è, per consensu, per eseguisce tutte e manipulazioni cù a copia. Per fà quì, pudete aduprà u menu "Image", induve esse elettu u sottu "Cumentu Duplicate".

Assicuratevi di questu modu da e pussibbili consegni, pudete assicurà salvà l 'esperimenti, chì u scopu di u quale hà da esse studiu cumu sfondate l'inturnianza in Photoshop. Per fà quì, deve selezziunate unu di l'elementi da a struzzione, chì hè strada predeterminada à manca. Ci hè bisognu di truvà è attivà un oggettu chjamatu "Dischettu Archival". Questu pò esse fattu cù u santu, è ancu avè usendu a chjave "Y". Sicondu a versione è a lucalizazione di u prugramma, questa ferramentu pò avè altri nomi simili. Per esempiu, "Brush Brush". Per a versione inglesa - "Storia Brush".

Averete bisognu di stabilisce i paràmetri di u travagliu per u pezzu. A so rigghizza sò abbandunati in a cero, è u diametru hè stabilitu à circa 30 píxel, ma questu dipende nantu à l'imaghjera particulari, se vulete, stu paràmetru pò esse cambiatu.

Dopu avè stabilitu u sfondate è l'opara di travagliu in questu modu, pudete tramutà direttament in disegnu. Brush hà purtatu in quelli spazii di l'imaghjini, chì deve esse clarificati in u risultatu finali. Infatti, "Archival Brush" restituverà i lochi induve hè usatu per u so state originale, tornendu à elli a clarità originale.

U metodo scrittu hè a più simplice di tutti, chì prumettenu di fucalizà u sfondate in Photoshop. Utilizendu cusì, pudete practicamente "salvà" qualcuna imagina da l'ejection.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.