Casa e FamigliaPaternità

Cumu realizà a privazione di i dritti parenti di u babbu

Stu tema hè tristu, ma hè impussibile d'occhiari in u so esistenza. Sfortunatamente, parechji babbi sò tali solu in u sensu biologicu è formale. I figlioli per elli, in u megliu, ùn significheghja nulla, in l'aghju - sò l'ughjettu di rimbursà a so malice è l'affirmazioni à u spìitu di u zitellu. E micca in tutti i posti a mamma pò limità a cumunicazione di u so babbu cù u zitellu. È in certi punti, hè a presenza di u patri, è micca a so assenza, chì diventenu un di i prublemi principali familiari.

Hè stesu ancu stranu chì i travaglii suciali, chì spessu cume l'entusiasmu chjamanu per a privazione di i dritti parenti di e mamma chì amanu assai i so figlioli ma vanu pocu, perchè sta privazione di i dritti parenti di u babbu, solu ignore a situazione. Fattu solu, a prutezzione suciale hè prestu attentissima à a situazione finanziaria di i genitori, è si hè assai modesta, piglia un'ecunizazioni in u so propiu. Ma s'ellu si a mamma prova di privene à l'inutile u patri di i dritti parenti, in questu casu, hà da esse ghjustificatu di i curti per un bellu pezzu è difenda a dirittu.

Perchè vene questu quì ùn hè chjaru, ma u fattu ferma. Sì una donna decide di piglià un passu per prutezziunà u so babbu di i dritti parenti , hà bisogna à esse preparatu per u fattu chì sta prucedura ùn pò esse un ghjornu. E li ragiuni avissiru escemente rispittendu, micca solu per vincite u casu, ma dinò perchè guarda u tempu è i nostri nervi.

In generale, prima di pinsà di privà i diritti parenti di u babbu, avete bisognu di pensà seriu nantu à i ragiuni. Sì una mamma hà e so propiu casamenti nantu à ellu, pocu riguardu di i zitelli - per esempiu, insistia nantu à un avversu prima di u nàscita di u zitellu - perchè, forsi, l'esigenza hè persunale è micca solu ghjustificatu. Dopu avè fattu un'imbiscu, un omu pò esse rializate à tuttu, tutti avemu nu sbaglici. Forsi un zitellu in u futuru u pardunarà u vulete cumunicà cun ellu.

Hè moltu à una altra materia chì u babbu ameci à u benessere, a salute o ancu a vita di i zitelli cù a so presenza o l'esistenza. In questi casi, in particulare e l'ultimi dui, hè vale degnu di pruteggià per piglià u massimu di sforzu. Quandu a situazione hè cusì aghjustata, forsi ùn hè sensu ancu di scambià una camara oculta per utilizà a copia in tribunale com'è evidenza.

Quandu hè veramente pussibule è necessariu per rilassate per questa prucedura cum'è a privazione di i dritti parenti di u babbu? A Giustizia identifica razze cumu:
1. A matri ùn vi micca cù u so babbu, ùn ùn si mostra l'interesse in a vita di u zitellu, ùn finanzià o quasi ùn finanzi micca.
2. U stissu (puntu 1), ma, invece, a mamma ghjente vede cù un altru omu chì hà un zitellu è vole di adoptaru, ma ùn pò micca fà, perchè ellu pare un altru.
3. Se la mamma hà da cambià u so postu di residenza è si vani, ùn pò micca fà questu senza permessa. Per una certa ragione, i paisani chì ùn anu micca participatu à a vita di i so figlioli, chì ùn avete micca vistu per parechji mesi, spissu pruibite a ferita di u zitellu in l'esterno.
4. U Babbu hè periculatu per a societat: insane, mentalmente insane.
5. Un omu angretu sfacciatone di pagà mancu.
6. U babbu hè un addiccatore spirituale o di droga.

In più di i ragiunate di supra, hè naturali per attuale una demanda in contru à a privazione di i dritti parenti di u babbu si averebbe pisatu u zitellu. Eccu avete bisognu di prova chì alcuni fasgioli ùn sò micca bè. À l'esercitu seria di u zitellu, u so testimoniu serà cunsideratu cum'è evidenza.

Una donna chì hà dicisu di privà u so babbu di i dritti parenti possu deverà u documentu per un pezzu tantu è cun cura. Hè dinò un prublema cù a corte. Se ci hè una tale oppurtunità, hè megliu trasfirià questu casu à e mani di un avvucatu sperienziatu, chì farà guasi quallà tuttu. Tuttu chì sarà prontu è efficacimente, è a famiglia si dispunia di qualchissia chì ùn hà micca statu membru di quellu per un bellu tempu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.