InternetE-mail

Cumu mandà un rimettu per email? Reguli di etiquette empresarial

L'Internet hà fattu scumparà in a nostra vita, piglià a cumunità di cumunicà cù e persone, truvà travagliu, presentanu l'identità è cumunicà cù i patroni potenti. A cumunicazione diretta di l'intervista hà svantaghju gradualmenti in u sughjettu, chì furnisce u campu di battaglia per a vacante cù e-mail with summaries aghjuntu, nantu à a basa di chì e decisione sò fatti nantu à a vindetta di certi candidati. Ma chì si ùn cunnosci micca u mandu un currente per e-mail è ùn sò micca familiarizatu cù e regule di scrivà una lettera di cummerciale?

U primu passu à u postu sceltu

Un sbagliu cumuni chì parechji dumandati anu preoccuvatu hè a preparazione propria di un currículum vitae, ma micca in legale per mandà à u indirizzu. I grossi erroni in u mandu pò prupone à ignorà tutta a lettera, ancu s'ellu hè u megliu travagliu in a cità.

U primu passu, chì cumencia l'istruzzioni, cumu mandà un rimettu per mail - l'indirizzu email di u patronu. A infurmazione di u cuntattu hè bisognu di cuntenutu in u travagliu publicu apertu. I patroni spessu u solitu un indirizzu email, in quantu à un numiru telefònicu, per pruteggiri di i numerosi è innecessarii. Se trova u cuntattu chì avete bisognu, ùn l'hà micca cupiatu à carta, è còtjenu immediatamente da a pàgina elettronica à u campu appropritatu di a lettera.

U vostru email

Se u vostru indirizzu di mailing hè un login frivulu, per esempiu "bol_tvoei_dushi", hè improbabile di esse cunsideratu un cattivu candidatu è abra una carta. Per esempiu di cummerciale, pudete piglià un altru box cù un nome più rispettabile chì cuntene u nome è u nome di u nome. Hè desirabile chì sò stati scritti in ittri latinu. Ùn hè cunsigliatu per scrive in un seconde.

A cumpletta di u formatu dumandatu

L'imprese bigliu spessu necessitanu un curriculum vitae per esse indicatu ind'u curriculum vitae o mandati in u corpu di l'lettera, in lettu di un schedariu imbuscatu, è ancu aduveru dumandà à esse u nomu di l'impiigatu da u dipartimentu HR. A vostra còmpiu: prima di mandà un curriculum vitae per e-mail, leghjite detalli tutti i richieste è e cundizioni di u patronu. Inutili, u vostru curriculum vita ùn hà mancu esse honored. Dopu tuttu, i cundizzioni di u mandatu sò esposti da e l'imprese chì ùn anu micca di a nimicità vacca, ma cun vedà per rivisione rapidamente tutti l'applicazioni. E in casu ch'elli anu pussibule parechje vacanti, a vostra lettera "à u paese, u missiavu" hè prubabile di vola à a "cesta". U duminiu per mandà un rimintu "in u corpu di l'lettera" ùn hè micca un anellu vacante - guarda u tempu di l'impiegatori è salva l'informazione da pussibuli virus di u schedariu adjunta.

Cumu mandà un rimintu per mail: regoli impurtanti

  1. In a pagina di e-mails, sceglie u cumandimu: "Write a letter". A finestra di scrivà a lettera si apre .
  2. In u Campo, còpia l'indirizzu email di l'impiegu direttu da a fonte di l'annuncio.
  3. In u "Subject of the message" indettate u listinu currisponde u u codice o u nome di a vacante. Per esempiu: curriculum vitae: sales manager.
  4. Sposta da i cumpitenzi di a cumpagnia, se un curriculum vitae persunale per esse affissatu à una lettera (buttone: "attacheti un schedariu", "attachettulu", etc.), utilizate furmatu RTF o TXT, perchè u formatu MS Word DOC cuntene virus. È in parechje cumpagnie hè cunsideratu obsolet.
  5. Pensa à u nome di u schedariu di vita - hà dettu esse unicu. Ùn hè micca indispensabile di utilizà nomi standard, cum'è Resume.doc, si pò mancà più persu in un gran numaru di littri simili. Hè megliu di nomu u schedariu da u vostru sanu, per esempiu: Ivanov AD, rtf, pudete ancu scrivite issu u titulu di postu (Ivanov A. D (IT specialiste) .rtf).
  6. U diminuitu di u schedariu ùn deve micca esse più di 250 KB.
  7. In u corpu di u messagiu, fate una carta di screnu (più nantu à questu tardu).
  8. Prima di mandà un curriculum vitae per e-mail, verificate l'infurzata di u diritariu, o avete aghjustatu u currente è mandate l'lettera clichendu in u "Mandà".

Letter Carta

Mandà una lettera vacanze cù un currículum imbossu hè cunsideratu un signu di disrespect in u mondu cummerciale. Intantu, u corpu di u messagiu hè un postu eccezziunale per post una carta di screnu, in quale avete bisognu di chiarru, chjaru è in detail spiegà per quessa chì site degnu di sta vacante. Per cumentu hè megliu cù a referenza: "Dear ... (nomi, patronimicu di l'amministratore HR)", o, se ùn cunnosci micca i nomi, "Cridenti pirsuni di u dipartimentu di u persunale ...". Assicuratevi di cumprà u titulu di u postu chì vo vulete applicà, l'esperienza di travagliu, e qualità persunale. Una presentazione urigginali di sè stessu serà una idea o pruposta per l'attività di a cumpagnia. Questu avere duverà esse e vostre cumpetenza è esistene da a ghjente in generale. Per finisce a carta chì sustene, hè bisognu bisognu è hè standard: "Devi fiducia ...", "Speru per a cooperazione ..." è solu dopu à mandà u currículum.

Uni pochi cunsiglii più impurtanti

  • Per mandà una lettera cù un curriculum vitae hè necessariu durante a ghjurnata di travagliu. U megliu di u mumentu di mandà ghjè da 9 à 10 am. In questu casu, u vostru ducumentu pozzu capisce e liste di u primu, è forse anu vistu prima.
  • Ùn aghjunghje un summariu è una photo à l'lettera. A photo deve esse in u testu.
  • Quandu si furmà u testu, descarate fontes rari, toli, frames, selezione cù culore. Usate Times New Roman o Arial. Punti impurtanti pò esse marcate in itàlicu o in grassettu.
  • A regula più impurtante cum'ella crea un currículum hè alfabetu. Rough errors grammaticali criranatu immediatamente una impressione parenu di voi, è ùn mancu finissiru finisce u lettore.
  • Verificate u mail ogni ghjornu, altri ùn pudete saltà u messagiu da risposta.

Sapendu i règiche basulari di cumu per mandà un rimettu da u cummentu vi createu una impressione positiva di voi cum'è un empleu cum'è educatore, educatu è riccu. Allora vi scelta, micca micca!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.