Arte e spettacoliArte

Cum'è un ghjovanu artistu Ziminu Alekseyu feranu cari à vende u so travagliu

Sale di dipinti di parechji artisti - u pane cutidianu, è à u listessu prublemu. Mista ùn sò sempre voli à passà à quantità arte oghjinchi in soprappiù di $ 1000. Ghjovanu artistu Alexei Zimin, varchicedda, vendita bè u so travagliu à prezzi rinumatu Case aux enchères, sò mai li visitatu. U misteri di u successu di Alex vi sparte cun lettori.

Serenità u veru costu di u mural

Sicondu à Alex, l 'artista, prima di tuttu, à rispittà elli, a so tempu è soldi nant'à ogni mistieru. L'artistu mette nant'à i venta di micca di più cà 1 ritrattu € per mese, è i clienti sò rapidamenti - sò attesa di un novu travagliu nanzu è simpricimenti sceglie u vostru préférés.

Alex Cristal chi duranti la criazzioni di u prezzu ritrattu:

  • Definisce u costu di a settimana (o mese, annu) di a so vita. U numeru voi bisognu di un piriudu specifichi di tempu sarà divintatu un prezzu di riferenza. Segundu su cumu longu vi travagliatu nantu tela, aumenta u so costu.
  • Travaglià nant'à u vostru nomu. Alexei Zimin - digià bè cunnisciutu-sumiglia à l 'ambienti culturali di a capitale, è Russia comu un tuttu, militeghja una vita attiva, participannu a mostri è tira Investisseur. Fame - u vostru bigliettu à u mercatu, arte oghjinchi.
  • Parlà l 'appruvazzioni di furmà è u marketing. Appuntu Zimin definisce u valore risìdui di l 'òpiri - chì sì hè divintatu prufittu à guardà u minimu spesa valuri.

Perciò, u sicretu principale di a riescita hè pupularità è nomu di l'artistu, oltri seguenti i currenti multilinguismo di l 'arti. Alexei scuraggia assai ghjovanu peintre à addivà prezzi di i so quadri, perchè u ritrattu - micca una nicissità, amanti pò acchianari u più famosu lingue, o spazzole chambre d.

Zimin dettu chì i so primi travagghi ci fù a vendita di un sorda, ma, per via di participazione in Major altri è si prisintò pirmanenti in i media è a reunione di figure, cultural, Alex si varagnò bè u so statutu nicissarii. overpricing eccessivu per artista nuvizziu e puru unu arriduci la avaremu di vendita Dipinti a quasi zeru, ancu s'ellu l 'òpiri sò talentu.

Stu hè micca dì onore

Duranti u dialogu Alexei Zimin cunzunanti un 'idea ntirissanti: pittura, nantu à u valore aux enchères di un bisognu fisicu è artisti, arte e cultura in generali.

"I fratelli di devaluation d 'arte hà divintatu n particulari fini cù u sviluppu di alta tecnulugia, fotografia, a Internet. Hè semplice: i giovani artisti preferiscu à u travagliu per una sorda in nanzu da scunfighja u so avvene cum'è una battaglia cultural. In u futuru, quannu vonnu pi pigghiarisi un spenni Decisive di i so quadri, i so clienti ùn capisce e nun accèttanu tutti i cambiamenti, è hà da circà di u travagliu chambre cum'è nanzu. È truvà. Hè un circulu cchiù curnutu, ci sarà sempre esse giovani talenti, pronti à dà u ritrattu di un sorda. In u futuru, stu vi hannu à impegnà incù talenti in pittura, a fattu fà soldi, casca, ch'elli ùn sarà. I cunsigliemu à tutti l 'artisti in a cumunità culturale oghjinchi à unificà è finisce sta canadese depreciation Lament di u nostru travagliu, chì hè imbarcati in l' arma ", - dici: Alexei.

Tuttavia, Zimin sprona criatura apprinnista circa lu rinunziò d 'arte di cumerciu. In più casi, scoring l 'idea di u putenziale prufitti, l' artista stessu deprives di a pussibilità di fà è di crià. À esse capaci di tene un equilibriu trà supravviviri è a creatività - issu hè un arte, in u parè di Zimin.

Alexei Zimin avà Puru i so opari di sale, micca understating prezzu. Cunfidenza cu lu so travagliu è cumprà unu di li ponu esse assuciati incù è sö bóccia à traversu u so situ ufficiali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.