Arte e spettacoliArte

Konchalovsky Pittura "Lillà in un panaru": Description

cantanti Lilac chjama stu pittore, in la lascita di i quali più di quattru duzina dipinti e assai di répétition di pruprietà, didicatu à sta pianta maravigghiusu. Pittura Konchalovsky l' "Lillà in un panaru", chi Nu l 'uva, sò cum'è bonu comu chiddi chidi in altre sempre naturi morti - nant'à una sedia vimine à una finestra di a lu portamuniti, e la bagnera, u pianu, blends, è s'ellu ti pò dì cusì, hè ncurunatu da una seria di opere cunsacrate à issu culore. È ùn hè chjosa da i spini, e misu nta na varietà di vasi e munnizza, è à ogni mumentu di u ghjornu di u veranu - lilas u canvases di Peter Petrovich sempre coquille bedda.

Webs engender a puesia

Sta biddizza strasurdinariu, chì scorri da i quadri Konchalovsky (1876 - 1956), Alexander Kushner hà cunsacratu un granni versu a pò leghje in piena, parchì si tratta com'è bella cum'è u fiori, in parechji dipinti di l 'artista, cumprisu lu dipintu "Lilac in lu panaru ",", viola, bianca, viola, ice, blue, sansone davanti à l 'occhi si vìdinu lillà ... "Hè assai distintu - e rimi è pittura, soprattuttu s'è tù taliari retrospective, o almenu un pocu" dipinti viola ".

Comu si pò chiamari quelli chì, fiori chì sò passatu à tutti i travagli di l'artistu? A ligna rossu, una storia di a vita, u cantu o di caratteru creazione principali? Prubbabbirmenti l 'ùrtimi definizione vi cunveni più, per via di i più cà un migghiaru scritte da dipinti Pyotr Petrovich à la minzioni di u so nome nanzu l' ochji sò sti fiori, è in particulare, pittura Konchalovsky l' "Lillà in un panaru."

Sempre un sugettu cumpiacente

Hè necessaria a specificà chi c'è ancora cu lu nomu di Petru Petrovich uni pochi. Iddi depict nessi di culuri diffirenti (comu già addicchiaratu, bianca, viola, viola), mazzuli diversamenti sceltu, differ da ogni altru in u tissitura di sporta. Iddi Patrunu assai boni, tutti di li diffirenti - colori, ciuri, saccu, lochi induve sò trovi mazzuli. Stu rebord e tavula, cupertu cu nenti, no 'panni. À spessu, u artistu c'èni u lillà nant'à u pianu, forsi in ordine per emphasize l 'abbunnanza di rami tagliata. Good serenelle in u giardinu (nantu una tela, pò esse vistu in u so finestra aperta).

tela Naipopulyarneyshee

Ma hè u ritrattu più friquenti mintuvà Konchalovsky l' "Lillà in un panaru." Ghjè u famosu ancora, vita, dipinto in 1933. It c'èni lu panaru contru à u muru scuru, è in lu - ..Infini di lillà. Pari chì hanu pocu tagghiata e ancora rissentu dolce. È avà, ancu in u carrettu, à pòrtanu la biddizza di lu munnu, circondu. Konchalovsky usatu in u quadru di biancu, lillà, viola, Borgogna, tracce, blu. Stu culurati Care la biddizza di la primavera, di paci lustru di l 'arma.

Certi pirsuni à sente la artista mùsica Gardon Donizetti da "Musica Bellezza" (Corsica Lilac Fata). A u sensu di a pace, gioia e cuntintizza crèa ritrattu poignant francese Konchalovsky l' "Lillà in un panaru." L'artistu fù cusì assuciata incù sti culori, chi a la vista di bedda ..Infini tanti vuleti Kouchner à esclamare: «Ci hè stata Konchalovsky, toccu e mani è un falamentu l 'ochji ..." Ma u pittore incù u so babbu Surikov viaggiu parechji paesi à l' Europa cu na sketchbook è s'avvicinò un numeru bastatu di beddi fiori. Ma l 'amuri di lillà Konchalovsky - cum'è un' amore di u Cuntrastu. Per un omu hè assuciata incù u campu Russian, calchissia cù un arvulu azalea, è ch'ellu - cun serenelle.

Fantastic Reality Image

Russians sò assai bè pràticu cù stu mudellu, cum'è in l 'a scola di u so scrive un scrittu. "Lillà in un panaru" - un argumenti assai ricca, si sviluppa u core. At prima sbricia - na vita sempri fiatu, è piglià un ochju vicinu - chi ghjustu ùn vi vede. Solu u spazzola elàsticu, vai è discriva. A gamma di culori, è imagine realistu! Ci hè una legenda chì Petru Konchalovsky, sapennu quantu à circà u culori naturali in u so canvases, davanti à u prossimu scursioni statu attaccatu à un mazzulu pittatu di ramu vivant, è nimu pagatu attente à i chiste, cusì naturali si stava in u Tissu.

"Non tasca, tristu ..."

"Lillà in un panaru" Konchalovsky scrisse in u 1923, 1933, 1937, 1954, rispittivamenti. Un sèmplice lillà, tutti, tutti i tipi, iddu pittatu sempre, ogni annu, sinu à a so morti.

Nanticchia privyadshuyu, � Anjou fina of artist lilas dipinto in 1937. Ancora assai bonu - micca pruvucanti, ùn elated, ma micca un funerali. Ancu in u 1941, Konchalovsky girava à un tema pridilettu, perchè, hà, lilas - un simbulu di a vita, è po'esse ancu da vince. In u parolle di un altru pueta: "Lilac tristi qualchi nun pensà ..." È quì dinò degne di rammentu scritti in 1933, "Lillà in un panaru." Konchalovsky dettu chì una maghjina di fiori, ùn pò esse cotti casually, "cusì-cusì". Iddu sustinia ca li ciuri hà tuttu ciò chì esiste in a natura, ma in una di più cumplicatu, suttili, forma raffinatu.

scheda impurtanti

Hè nutevuli chi a iddu stissu lu panaru, com'è altri cuntinitura di rami, cut fina, un pittore troppu seriu. Cesti in ancora la vita differente. In u 1937, ci hè ghjallu biancu, spugna da rami sicchi à trattà: pari si purtò solu in u giardinu è mette prestu prestu in u verso. Bouquet in 1933 in una capacità assimigghiava: lilas Konchalovsky in un panaru serbit in un degne prutettu, furzutu, à i putenti saccu mazzulettu riccu. Tesse u so grande, largu bars, - ghjè accéder, malgratu u pocu picculu numeru. tavula scuru, cesto scuru, surghjenti scaccionu da u mazzulettu u muru - tutte e Gaffory a bellezza di i fiori, di crià u spaziu di trè-tridiminsiunali, comu si danu un mazzulu di lu spittaturi. Lassa shimmer incù tracce di verde, è ancu cresce u convexity di ..Infini culurati.

By stu Web, di sicuru, ùn pienu lu String maravigghiusu di Osip Mandelstam: "L'artistu noi hà chidi spechju lilas debbuli ..." Ma l '' altri ancora morta hè perchè Konchalovsky lilas in un panaru pittatu tutti - e triumphant, eroicu, è u dilicatu, swooning. U mazzulu, chì ricumanda chì u Curriculum per scrittu scrittura in u 5th scelta, hè propriu u megliu unu. Si ti una scala differente, ma solu i sentimenti bonu e filici. Nivaghja In su temi tali i zitelli sò insignati da esse fieru di a so tarra, i so capelli felice è la storia eroicu. Pittura "Lilac in panaru", scrittu in 1933, annata, u pesu di 79 X 104 cm Lingua hè tinutu à la galerie Tretyakov.

U so stile, unica

Petr Petrovich Konchalovsky chiamatu Cezannists. Ma micca solu ellu postimpressionist Francese criativu avutu una forte influenza, è micca solu nfluinzatu lu Frances hè u nostru compatriot. Just Pol Sezann in spiritu era vicinu a mane Konchalovsky. In i travagli di u seculu, unu di li fundaturi di "The Jack di Primavera" - avant-di garde artistu Pyotr Konchalovsky - veramenti sentu u pesu di u famosu autore di "Pierrot e Arlecchinu", ma in i dipinti dopu, cum'è "Lillà in un panaru" (foto particularmente havia), ma ci hè un locu artisti lucali è i so persunale, stile recognizable di scrittura.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.