News è societàFilusufia

Cosa soldi ùn ponu cumprà? A quistioni, di sicuru, filosofichi ...

Dicendu chì hè megliu à esse sano, ricchi e cuntenti ca lu poviru, malati è disgraziati, pari a calchissia tasca. Dopu à tuttu, hè chjara à tutti, senza eccezzioni! Tuttavia, la quistioni: "Cosa sordi nun ponnu accattari?" forti assuciati à sta saviezza antichi ...

Soldi ùn hè micca a felicità?

Cridiri, prima di l 'omu vi faccia u compitu à sceglie sulu na cosa: salute, felicità, o sordi. Cosa hè a firmavanu chì eliggiri? À esse sano, ma lu poviru è disgraziati - forsi si pò esse un scopu sonniu? Or issa: Serà pussibule à esse felice, stocu in lu pistari, quandu u capu hè clogged pores di ricerca di u pane, quandu torce i gammi Gout e iddu li purmuna ehm?

Ma e dinari - vente di soldi! - nun prubbàbbili a purtari la cuntintizza quandu un picciriddu mori, chi, atlɑs m, vi Patrunu in senza manera capaci à aiutà a stanza di ritornu. Soldi ùn vi aiuta in stu casu, si u vostru unu stimata hè infelice in un matrimoniu incù una persona sè, ma ùn vulete cambià u so modu di vita. Iddi sò inùtuli, è quandu vi sentu chì a vita hè vissutu in vanu, è u tramontu hè in manu. E accussì si tratta v'affenni a sapiri ca chì hè cum'è e hannu tuttu, è cumpostu stonde di scattu difficiule - è ci hè dopu à ùn sola persona, capaci di capiri, simpatia è aiutu.

Cusì, in risposta à una quistione di ciò chì soldi, ùn pò cumprà, pò esse chjamatu 'amore, amicizia, ricordi, tempu, salute, felicità - so è amatu passi.

Salute è soldi

Si hè dettu chì salute ùn si pò cumprà di soldi. Ma in certi casi sunnu lu purtau, s'ellu sano, o chì individuale. È s'ellu ci hè u tempu vole ancu di quarchi cosa a mucca ma mala dente, si voi parrari felicità?

No 'amuri unconditional è i più fideli amicizia ùn ponu guariri di u dulore debilitating. Ma u picculu numeru fede pagatu cancia drammaticamènti vita. So a rispunniri a quistioni "ciò chì soldi, ùn pò cumprà", ùn vi ponu puntu di una via semplice salute, perchè à spessu ghjè u prezzu di i Finanzi cunduce a so perdita.

Amore e mancanza di soldi

Dì un omu di a so cuntimpuranei, chì ùn si pò cumprà 'amuri di soldi. Ridere in la facci! E poi si fà cum'è un esempiu di l 'affirmazioni, sicondu a quali l' amore - hè un mostru, esigenti arricchisci pastu. Stu deve esse capitu com'è una cunferma di comu stu sintimu hè Ersatz è impermanent. Vi dicu, chì ancu i più amuri sinceru pò passà, se u sceltu una o fiancee ghjustificà ùn anu i so sentimenti supra l 'àutru. È à fà malfatte nòbbili pendulous - favore abbastanza stage. Beni, forsi accussì ... Ma qualchissia vi oggettu, dì, un lu celu, dolce, in una tenda! Ma orammai, comu lu mostra pràtica, hè tutte e appena e parolle, ma in rialtà ... "Quandu lu bisognu bursts a la porta, scappa amuri pi menzu la finestra!" Quale ùn cunnosce stu saviezza antichi? A lotta custanti di supravvivenza porta guasi sempre à la scumparsa d 'amuri, nuddu mpurtanza comu pura è dilicatu si pò esse à u principiu.

Imbiancatura sentimenti - micca sta pazzia?

Rispunniri a na dumanna circa chi soldi ùn ponu cumprà, tanti scurdà 'amore è amicizia. Ma chistu è debatable. "Hè difficiuli à amuri o école rispettu, perdendu" - cusì dice un maggiuranza. Ancu s'è à u principiu era una mancanza di soldi, pò causari vicinu è nnamurata rapportu. Ma assai prestu in amore "binifatturi" stancu di finanza saccu sempri tristi, tene perdendu cuntena persona pazzi e stùpidu.

Di sicuru, pudete aiutà una parsona ùn discretu successu finu a un livellu abbastanza altu, è in u spirituali è a fisica, è in termini di a materia. Ma, dinò, stu vi assai aiutà i soldi. By u stradellu, ancu un omu chì basta fatta, vi ponu strumenta se à affettu, cù un solu i spesi materie: spirituali, ma dinù. Per esempiu, di scopra i so mondu internu, i so bisogni è à creà attornu a iddu l 'assai paradisu, di cui iddu torna. Allora vi pò è cambia ellu stessu, incù ancu externally. Dopu tuttu, chirurgia cusmetichi si podit èssiri fattu di soldi.

Soldi è felicità

So veramenti a pruspirità mondu di oghje hè di tuttu? Perchè ùn si pò dì chì a felicità Ùn pò esse compru cù soldi? Ma un racontu cum'è chì accade tutti i lu tempu, vi dubbità sta parolla.

In una famiglia, un carusu zitellu, chì Diu annincatu ghjustu per u prugrammu piena: ch'ellu dete biddizza, nurmativa, talentu, salute, arma senza cappottu e àutu. Ma i soldi, a so famiglia ùn hà datu.

In un altru di famiglia, abbastanza riccu per accende un figliolu untalented lopsided, chì soffre da migraines. Genitori sò numinau assai di soldi in chirurgia plastica strangeru purcina so Gianfrancesco da a zitiddina à paca insignanti è i prufessori di talentu. Cum'è un risultatu, u giuvanottu hà capemu attrattiva, struitu, persona ntirissanti, truvà una bona donna, u travagliu favourite, hè statu un successu è cuntenti.

Lu picciottu di 'na famigghia pòvira hè menu furtunati: dipoi zitiddina avìa a travagliari forti. Lu troppu travagliu ellu arrubbatu di bellezza è salute, talentu, è ùn pudia esse à palesu, mancanza di fondi hà fatta in un embittered è avoidant. E poi lu so distinu hè facile à piglià: u listessu gattivu moglia, i zitelli malati, prufunnu e puvirtà.

È chì era u furtunatu? Di sicuru, si donu di sumiglia addivintò digià poviru in età media, e la pacienza e ghjente brutta te un casu à guarì è u sviluppu, hà digià furmatu, a storia avissi avutu un significatu differente.

So, soldi, ùn pò scioglie di tuttu, ma assai. Hè impurtante à solu u so numaru, è u tempu quandu si càmpanu in un individuu. E la cunchiusioni è ca na pirsuna crisciutu filici zitiddina ch'ellu duvia arrivare tuttu vi tocca. Ùn accustà in u eccessi è luxuries, ma ùn soffre da a miseria è addispiratu. nuddu puvertà face vi felici, ma dinù immensa ricchizza - Ùn Edite di felicità.

Onori è soldi

Hè assai impurtante à truvà u usu dritta di soldi. Ancu rispittari vi ponu "cumprà", s'è firmatu, per esempiu, in u so '' orfani mediu o riparu di bestii vede vene, à pubblicà li libbra di scrittori attalintati, di fà chjese è Herrenfriseure gratis. Tuttavia, unu putissi dumandu quantu tali capitali cumulated da ... nun hannu a arricanusciri e rispettu a chiddi chi pi mmenzu di cosi boni si pudia j'abaisse di i peccati svorgi tanti misdeeds nanzu.

Nisun populu smaraviglianu repeats: "erisera à pagà torna, è glòria - a so ghjuventù." Chì onore ùn si pò cumprà per ogni soldi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.