Self-culturePsiculugia

Cosa si l ' "tiratu" a-liggi?

Oghje parechje furia à spessu lamentu di rilazioni uncomplicated cù a mamma di u so maritu, dicennu ca significa chi-lege "te". Oltri a chistu, sta spressione hè spessu ribocca micca solu da quelli chì sò appena si marita, è ùn avemu tempu à mette a novi membri di a famiglia, ma puru chiddi ca già hannu una sperienza abbastanza Decisive. Cosa à fà in una situazione induve una seconda madre ghjustu ùn dà plaguing interferes arricchisci cu lu so cunsigli nicissariu è micca necessariu? Una cosa hè di sicuru: s'è vo "ricevu" in-drittu, tandu vi deve micca piglià lu cchiù, picchi si tali interventu ùn hè limitatu à tempu, hà da cuntinuà a arrivare solu peggiu.

misure precautionary

Chì l'principiatu cù u fattu chì quandu una persona, coppia, moglie di stà cù i so parenti in una casa chì ùn hè sana, hè guasi sempre scularu assai difficultà. Nanzu, quandu genti biviant in grande famiglie, chì fù, unni parteciparu almenu tri sèculi, e quistione simile: Arrìzzati, però, ma smoothed da u fattu chì in sti casi, la majuranza vissutu, è sta situazione hè statu accettatu. Status è influenza di tutti i membri di a famiglia di dipindia di u so 'o di a so età. Avà tutti i sò striving di indipendenza è, dunque, tali e cundizioni di la maggiuranza di i ghjovani ùn sò accittabbili. Chì hè per quessa, in ordine micca à "ricevu" in-lege, chì fù scritta in prevista à esse una vita sfarente, a priscinniri di i genitori sia da u maritu è a moglia. Chì hè esse removable appartement Cosi, lassai sarà difficili, ma nimu vi turbati voi stessi à custruisce a so felicità ficundanti.

Cosa si la mamma-a "arrivare"? cunzigghi pràtici

A prubabilità chì a figliola è mamma di u so maritu avissi a essiri amici maravigliosa, u listessu cum'è u prubabilità ch'elli vi s'otteni nimici amara. casi Real quand'elli ùn ponu arrivare, lungo, inseme, in fatti, assai pochi, è si esempiu, sò riguardanti o disabilities mintali, o cù job nurmali à u figliolu. All 'altri casi pò è deve esse a superari. Sè vo "Pronuncia di" à-lege, prima di tuttu avemu bisognu di pruvà à purtà lu à un regret Frank. Pruvate à mette se in u so locu. Ùn hè facile à piglià l 'matri, e lassau jiri u so zitellu, in cui hè statu numinau tutti la vita. So vi duvite tranquillamenti di spiigà a so chi ti tengu caru u so figliolu, ùn menu chè ella. Prova à sente tranquillamenti à i so cunsigli è punte, lascia corre piacevuli, ma a lu stissu attu tempu cum'è voi vede degnu. Hijo de la causa di annoyance in-lege diventa u so ghjilosu. In stu casu, la figghia di videndu annessioni chì "Okrut" è pigliò u so figliolu figliolu. In stu casu, vi tuccherà à dumandà u vostru unu amatu dà la matri di più attente à i so nun hannu un sensu di fractionization. Quì hè una bona manera chì vo pudete aduprà siddu lu "tiratu" a-lege nantu à tematiche ecunomica. Hè chjamata "figuré pruvucanti". Sè una seconda mamma ama à dà i so cunsiglii, puis à a so mpruvisa aspettu ripurtava cuntintizza, e si parrava di lu so travagghiu cu lu compitu di tutti i casi in cui hè (in u so parè) capisce megliu. Allora subitu vai via di u travagliu, o per nisun altru bisognu, è a sera, à a ringrazziari sincerità è dimmi ciò chì ghjè vi scantati liberatu. A cosa principale hè a ognuna fortitude e curaggiu di stu pirìudu passaggiu. E ddà, li fici, tutti i falsi un self-pulito.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.