FurmazzioniStoria

Cosa hè u Dema? A definizione di a storia

Cosa hè u Dema? Sicondu à a definizione di tutti i dizionari, ci hè - populu liberu, micca liatu à i nobili, ma supiriori, li diritti civili e piena. A parolla vene à noi da a Grecia antica (Dema - pòpulu). Cusì, capisce ciò chì si significa Dema, aiutu scursioni in a storia. Andemu di vultà à l 'eventi di ghjorni, passatu ...

A lutta incù i nobili

A lotta trà i nobili è i Dema principia à u principiu di l 'AC VI seculu. Cosa hè u Dema primurosu, è comu na forti parte di a sucietà, li Baruna capisce assai prestu. I ribelli riclamatu u dirittu di guvirnari lu paisi, l 'abbulizzioni di scrittura rumanzesca (dèbbitu) è l' ridistribuzione di tarra.

scontri spargimentu di scantu e dicerii circa l 'assartò generale prussimu, Baruna tirari cherche un modu fora. At una riunioni publica chjamati da u guvernatore u nomi di SOLON statu eliggiutu. St'omu era rispittatu e l ' "classi cchiù pòviri", è "catamaran". Chì hè ciò chì staked nobili, sperandu chì SOLON pussutu cunciliari li partiti e lompi a una cumprumissioni senza sangu. U novu capu di ghjunse da una sosula di famiglia nobile, ma ùn si scrivenu à i ricchi. Iddu era prumessa in u cummerciu maritime (cosa preziosi in Greece), era intelligenti e assai onesta.

SOLON pigghiaru lu cuntrollu di Atena. Iddu accuminzau cu la ntruduzzioni di novu li liggi, ca sunnu 'istante arregistrata in u grande cartilluna di lignu, e lu misi supra la zona di infurmazione. Era 504 aC. E.

riformi di SOLON

A riforma, in infatti, significa mutazione. Chì sò i cambiamenti accuminciatu SOLON?

  1. Quashed naturali (pisendu) cortesia (hostages libbirau e canciatu la venta ntruducìu è schjavitù pirsunali).

  2. I cambiatu u sistemu di pesi e misure.

  3. Prumossi a lu sviluppu di artisgiani è u cummerciu.

e riforma pulitica statu purtatu fora.

  1. All indigeni di Attica (male) erani i citadini dichjaratu hannu lu stissu duviri è di diritti. Perciò, u gruppu di a cumpagnia statu introduttu in categorie, allora a prima èranu nòbbili, u sicondu - i Munniali, u terzu - Dema elli - schiavi.

  2. Assemblea di The People l'era l 'organi suprema di sprissioni di a vulintà di u populu.

  3. Ghjudicatu pussutu avà diventa micca solu i nobili, ma u Dema.

abbulizzioni

scure Debt da i campi stati cacciatu. Agricultori eranu Jubilant: infini dèbitu sò pardunatu! Sapè ciò ch'elli penserianu i Dema, hè facile à capisce chì a cunnosce l ' "Funiculì," pòpulu strasurdinariu cornered appena a causa. Certi diventa riccu, altri più bisognu. U paese di Attica fù chjamatu schiavu SOLON chì era infini a libertà. Cosa, in infatti, è veru. Avà, secondu a lege di u vénérable Archon, una persona pudia p'utilizzari solu sottu à a so pruprietà. À pagà l 'joint ntruducìu pruibitu. Di a libertà sò liberatu tutti i dibitori. Oltri a chistu, SOLON urdinò à circà ind'è quelli chì faci oltremare, è cumprà ritornu, è di i soldi, u statu. À mezu à i TACITURNES, certi sò scurdatu di a so lingua materna.

Avà in Atene solu i furesteri eranu servi.

Cunnisciuta spugliata di benefici

Avà Baruna micca pussutu ripiglià u paese cum'è nanzu. Archon pussutu esse ogni persona ricca, a priscinniri di u livellu di nubiltà. Rapprisintanti di l 'Dema chi rinisceru a arrivare riccu grazia à u cummerciu maritimu, cu li navi e case quistu, terra e schiavi, troppu, pussutu piglià stu postu. U più impurtante affari di statu foru discurruti, ma avà u Assimbrea Nazziunali d'ognunu, in u quali tutti i citadini (quantunqua gratis).

fù stabilitu corte Electoral è annullati leghji più duru. Per a prima volta a presentazione pussutu esse un poviru omu di 30 anni, accusatu nanzu. A ghjudicà ditarminatu da dicimi mori. Assiste u sente hannu lu dirittu di tutti i citatini. Dopu à u sente, u tribbunali, i tistimoni e lu accusatu si messe una armée sicretu, chì fù rializatu da facia scure in unu vasu (Francesca Neri - "cuscenza", bianca - à "ghjusti"). Subitu dopu e cuntari: i dicisioni di a corti dipindia di u ciò chì i francesi era più, è s'ellu a voti sò capaci di divide, u defendant hè isciutu. Ci si pare chì un cumprumissu hè statu trovu, a tregua hè arrivatu. Però ...

SOLON lassa Atena

Cosa hè u Dema, è ciò chì si prisenta comu da l 'internu, è novi, appena numinatu guvernatore. "Landed in l 'affari di u gran tutte e subbitu hè difficiule ... Na vota ca tutti cuntenti, ma avà vecu nantu à a ochju gattivu ..."

In fatti, SOLON ùn hè micca ghjustu à qualchissia ùn hè sempri (puru siddu nun assai), iddu macari purtatu odiu di sè stessu. L'arme eranu annullamentu arraggiatu di cortesia e fractionization di la forza di travagghiu free, lu poviru dinù recherche ridistribuzione tarra. SOLON decisu di lascià u paese di dava quistioni cummirciali. Iddu îu 'per parechji anni, e poi ancora turnarà à a so tarra. "Mi piace Loups Volteggiare à mezu à i ghjacari ..."

Ma si tratta di i leghji di SOLON, divinni la basi di a demucrazia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.