GirateTips Travel

Cosa à vede in Florence: lu straneru e scultura

Quellu chì và à un viaghju passiunanti à u nordu Italy, esse sicuru a visita unu di i più belli citati in i belli lochi di Toscana. Chì, vista, vicinu à Firenze, e ntra lu, vi numaru di a stu articulu.

A piccula cità, li strati stretta muvimentatu ghjente chì i furesteri pò disappoint la mancanza di caccià, ma tranquillu maraviglia di l'Italia cù atmosfera forti, dipping tutti l 'invitati in u para di sèculi, innamurà in amore cù a prima vista.

Furmari un itinerariu di venda a lu straneru

Cosa ti pò vede in Florence, SANGUIFICASSE cù beddi, architettura, durante una campagna famosu? Di cunniscenza incù più di u ciuri ammucciatu bisognu di più chè un ghjornu, è chì nunda hè passà durante spassighjate in la cità, vecchio, vi hannu a furmari un itinerariu voyage.

Avemu da pruvà à creà un tipu di guida à i lochi più bellu di u museu aperta-aria Italian, è più numaru di a tecnica, ciò chì à vede in Florence, s'è vo scopra i cità dedicatu micca di più cà trè ghjorni.

staghjoni turistica

In una cità cù una ricca di u patrimoniu storicu è culturale di i furesteri vene da marzu à a fine di uttùviru, parchì i staghjoni turistica dura annata quasi tutta l'annata è all aperto monumentu architetturale sò disponibile per ognunu d'ospiti. Di sicuru, ci hè megliu à visita quì à l 'estate, quandu u sole, vede più chè dece ore un ghjornu, ma a la fini di vaghjimu è a temperatura massima hè 20 ° C, puru siddu l' a notte hè abbastanza digià friscura.

In tìampu, nimu hà da avè una quistione di ciò chì à vede in Firenze, in uttobre. Quandu ùn fà senza un ombrello, hè pussibili fà picculu adjustments a strada, è di circà in musei i cità l'o canadese raid u butteghe lucale, chì à spessu hôtes vendita di staghjoni.

U centru storicu a cità

So, ciò chì à vede in Firenze, in la prima locu, a lascià quì cù u best of miluna? Principià a vostra spassighjata hè cunsigliata à u centru storicu a cità, in una piccula zona di unni veni fighjendu un numaru liccione di statue e monumentu, diceva pianu circa lu menu stonde di a vita di na parti maravigghiusa.

Piazza signoria signoria, hè à spessu chjamatu a lu cori di lu paisi Italian: centru di a vita pulitica è culturale in i ghjorni di u statu Florentine face un mprissioni ncancillabbili. Devu dì chì in lu XV-VI sèculu la Ripùbbrica Taliana cunzidiratu lu centru di a vita European, è quì ùn hè micca in vanu circava u populu più attalintati è ambiziosu. Stòrici parauni ancu Florence di ddu piriudu cù una minacci New York, vivant à un rìtimu anima.

Armuniosu corti ducali architetturale

Avvintu da monumentu architetturale di u spaziu - hè un embodiment vivant di la storia. Here impurtante di amministrari affari pulitichi è nfurzari esempio: abbruciati objectionable cunnannati pi lu Sacru Inquisizioni.

Beautiful spaziu à i gruppi photograph, ricunnisciutu com'è un capi d'arte munnu. Hè quì chì a ghjente di i turisti à tastà u so ambizioni firsthand.

Camina di Antiquari è la storia sacciu chjaramente chì à vede in Firenze, è subitu mandati à una corti ducali architetturale armuniosu, la criazioni di cui pigghiau seculi.

palazzo Vecchio

Quì si pò vede un ridenti palazzu medievali, chì ùn hè à lacalla passà durante u spassighjate Informativ in u spaziu. Simple e eliganti, lu Palazzo Vecchio hè una vera campa solu in aspettu, è quandu i turisti, chissu u bastimentu lussu, tandu to freeze in meraviglia: l 'abbillimentu di a pluralità di e camere custituitu di caputravagghi uriginale di pittura, è pieni fresques, à vede chì vi purterà parechje ore.

ruini dû tiatru Underground

Scinni n terra, ognunu d'ospiti vi imprissioni i ruvini di i cità, unni ristau dopu à l 'èbbica di Roma antica. Mentri la chiazza cintrali hè u periferia di a cità, è ghjè quì chì i residenti funnatu cìnema. Per ghjunghje u effettu di immersione in lu cchiù granni storia in la so ruvina petra in u vede di luci e ùmmira. Siluette di abballannu, o à ghjucà musical attori nantu à u fondo, lastre petra sìmili di una azzioni mistiriusu, chì intervene ogni estru.

salone di cinque centu

Dopu à u biancu pirmittennu, Ancien ruini si pò arrivari a lu cinque centu voce salle à fà u viaghju da a li tempi antichi in u seculu XV. A stanza in cui lu cuvernu pigliò minichichje da 500 pirsuni, pruvucannu sentimenti di stima è timore di lu pinzeru architetturale.

Studiata cù l 'alta tettu di u salone, ci permetti to penetrate serenità in una piccula finestra, è una murale murale falcunaghju guardà cun fervori ospiti palazzu. Prima quì adurnati opere da Leonardo Da Vinci è Michelangelo, ma dopu à l 'ricustruzzioni di u salone, architecte, prifirutu di i Medici - D. Vasäri - ch'elli sò tutti stati rimpiazzati.

Cosa altru à vede in u palazzu?

Quellu chì hè cherche, ciò chì à vede in Florence, per una ghjurnata, si hè cunsigliatu à andà à u vechju palazzu è una ultima surpà à traversu u so magnificu stanzi. Quasi tutti li sò didicate à a famiglia di Medici, è in numerosi Murales, cambiendu cum'è un c'haiu, hè u megliu Fara tutti i grandi Milestones in lu la storia di l 'magistrati di a cità.

In unu di i stanzi di l'attinzioni attrattu da a maschera a morte, scaccionu da u visu di Dante. Calchissia hè a paura di, ma tanti hannu un sensu di malincunia è tristezza, perchè sapemu chi un pueta di talentu, chì divintò un politicien influente, espulsu da Firenze, è solu 700 anni dopu, u gran Italian assoltu.

Stanzi cumpleta una visita unu-ghjornu di u munumentu storicu vi permette di visità a torra di u palazzu, chi prupone vues stupenti di i cità parlement cù una vista bird's-occhiu. U futuru principale hè chì l 'scappu upward in picculi gruppi di i turisti, è di liberà a svigliatu abbastanza. So esse preparatu a difesa di un locu Decisive, ma cririri chi ciò ch'ellu vide u panorama, hè tene lu.

neptune

Cosa à vede in Firenze, un devini, perchè colori vicinu à u palazzu di Fontana di Nettuno, chì hè una corti ducali sculptor è architetturale, u capu di i quali, leva la statua di u diu rumanu d 'acqua. Hè cridiani chì u prughjettu di u visu di la statua, sìmmulu di la putenza di lu ripublica Florentine, sìmili di u spuntà Kozimo Medichi, era prumessa à patruciniu di l 'artisti duranti la Renaissance.

Chariot decoru Cristu si componi di vinti cavaddi, lucido è RV pò vede imagine di breaded, comu si sìmmulu di l 'transience di tempu. U situ turistica assai accanusciutu fù attaccatu da Vandali è ancu usata cum'è un locu di panni à laver.

Ora nuddu lassa senza facia una moneta in u funtana à turnarà quì dinò.

Loggia dei, Lanzi

U nostru pianu a visita a cità Italian messa fora tantu ca lu imbued cù una atmosfera spiciali è ùn perde a vista di tutti straneru impurtante. Pudete andà per ghjorni, da incantevule angulu di l'Italia e lu misi a to menti su chi à vede in Firenze, in u primu postu.

Piccula cità taglia hè à spessu chjamatu u viculu di i letteratura italiana: la Umanesimu Renaissance quì principia froris e prumove l 'arti. Un altru munumentu architetturale, situata in piazza signoria, attrae ghjente di i turisti. Loggia dei, Lanzi - un tutta a mostra all aperto di sculture di miti mitologicu. struttura distintu hè u attrazioni principale, chì hè fieru di Firenze, fatte à i magistrati search reunione bookworm.

Cosa à circà per 1 ghjornu, s'è vo Patrunu quì nantu los e nun hannu tempu di viaghju intornu à a cità, chì hà per sempre stà in la Renaissance? Fala à la chiazza principali pigghiu veru piacè di a cuntimplazione di statue gustu prucessu farmhouse criatu pi strumenta a dinastia di Medici. L'apartura centrale di u munumentu architetturale, circundatu da figure di dui marini, unu dî quali hè un spécimen di antichi 'arti è l' altra hè fatta à u principiu di u XVII seculu, chì incanta ogni connoisseur di caputravagghi architetturale.

U baptistère più anticu

Quandu preparanu a nostra lingua in un locu com'è una maraviglia, pè assiste à ciò chì si vede in Florence per 1 ghjornu. Sè vo site à a vostra dispusizioni tutti i ghjorni à scopra i cità, si pò esse altezza, à andà à u vechju bastimentu, fatta in forma di un octagon. Baptisterium San Giovanni fù custruitu in onore di u santu patronu - San Giuvanni. Una volta nantu à un tempu stu locu era un tempiu didicatu à u diu Marte, ma la trasfurmazioni di u bastimentu, storico, si messe à u IX seculu, in u quali u battèsimu di tutti i residenti di Firenze.

trim Ex marmo bianco e virdi statu pagatu per da i marcanti a cità, è assai di clothiers soldi gu guild doti lu mura di la baptistère. Ognunu vulia stu bastimentu era u più bellu in u mondu è fu justizziatu senza dannu.

Hè ammirazioni u decoru

Shakes lucido lussu voûte, cupola, studiata cù mosaici bizantini di primure biblica, com'è u Giudisiu Üniversäle cù l 'figura decoru di Ghjesù in u centru di a cumpusizioni. Dopu à u cuntattu cù u tettu di Street, luce, cornice inchiri lu ritrattu luminosu, ci hè un certu sensu di l'essenza. Cresce cà tutti i leva l 'imagine di u Cristu, entouré, su tutti i lati ànghjuli.

In aghjunta à l 'interfaccia in cui à battezu figlioli, u bastimentu hè un cumplessu funeraria - four-metre sipolcru marmo di l' anti-papa Ghjuvanni XXIII.

Doti incù porte incisa pruvucannu timore è stima di u mistieru di Lucchetti giniali, attaccari a creazione di a so manu. nuvelle frasa da u foglia brunzu testu cchiu vecciu ludà da Michelangelo ellu stessu, creata da u so maravigliosu biddizza.

U dicurazioni di u baptistère, pò esse una longa storia, ma hè megliu à esaminà firsthand u attrazioni immensa, chì hè famosu per Florence munnu.

Cosa à circà per 1 ghjornu sempre?

Bardini Garden, situatu nantu à i spondi di u fiume, Arno, ùn hè inclusa in la cima, dece attrazioni turistica più visitatu. Prisirvari la paci di un feudo Mozzi medievali in cunnessione cù i novi tinnenzi European dopu à u XVI u seculu girava in u Parcu, verde, cù i so magnifichi funtani, Batu mistiriusu e numerosi, sculture.

Oghje, a pruprietà citatinu, unni si stendi di quattru ettari, micca assai bè cunnisciutu à i publichi, affinchì chiunque urbane di portu pò salva vai in un bellu giardinu.

A scala assirvazzioni uriginale, chì prupone un spettaculu, vista l 'a superficia' acqua di u fiume, è tutta a cità, chì, passendu u arcati verde di i fiori. A goda paci è di un oasis, verde, è una uppurtunità unicu à esse solu cù a natura vi permette à i turisti à abbandunà tutti i prublemi è spustà un pocu seculi fà.

Basilica di Santa Maria Novella

Sè vo avete i pussibilità di stari in la cità è tù ùn sai ciò chì per vede à Florence per 2 ghjorni, poi esse sicuru, a visita a basilica, è i vechji farmacia sa crèsia, chi vi lassu na mprissioni durata. Chiesa di Santa Maria Novella, chì fù custruitu da i Duminicana, unisci elementi di Cite è u principiu di Renaissance.

monumentu funeraria doti e beddi afréschi, ci hè una vera havia urbanu. Tocca à ogni tecnica di l 'internu, induve si pò passà tutta a ghjurnata. È ancu à quelli chì ùn sò spirimintatu in u multilinguismo di u sviluppu di a religione, arrivare piacè vera esteticu.

Large interessu sò li finestri-vetro, macchiatu vivaci, à chì un rayon di suli, revitalising Dipinti su temi biblica.

farmacia sfarente

Next a basilica, hè un vechju farmacia, circa chi uni pochi ghjente cunnosce. A locu magicu induve u vuluti e tavane sò studiata cù afréschi di la chiesa, merita per passà una sana ghjornu quì. Assai, in u listessu spaziu piglia è vertu droga è profumi, ma nimu quì vi vendenu antibiotics è altri servizi. Turisti, serà rigalatu diliziosu B savoni, balms, gels duscia è altro, cottu, secunnu antichi ricetti.

Ponte Vecchio

In l 'antica cità chì scopra accittonu i turisti, nè quistioni, ciò chì à vede in Florence, sulu, picchì l' attrazioni Galore quì.

Pudete andà a lu Ponte Vecchio, di cui eni cunzidiratu lu dicurazioni principale di i cità. Funnatu di più chè cinque seculi fà, arrivau lu discinnenti di canciari. U prugettu urighjinariu, cu cui dui ganghi aggiustau stalla in casa, è dinù bellu, in chì l 'architettu Vasäri, chi usi cù u risturazione di u salone di cinque centu voce, custruitu un fat sicretu nant'à u voûte Zitellettu. Oghje, sta transizzioni hè chjusu à i visitori.

U ponte, prupone una maraviglia, vista di u Fiume Arno, è in la scura quì in una cursa tutti i coppie in amore, mirendu lu aspettu a notte hè dunau in acqua di strutturi architittonichi. In lu lume di u luci vrazzu di disignu più recognizable l'Florence U friscalettu E comu un racontu di fata ghjuntu à a vita.

Luoghi Florence Cosa à vede?

Vicinu à a cità sò degnu di l'attinzioni di i turisti scorni, stupente gustu lucali. Per esempiu, vai nantu à un viaghju à Fiesole situata nta na cullina, unni vi ponu vede i ruvini archeològicu, lussu, Pretoria Palace, decoru quatri religiosi.

L 'antica cità di Vinci hè liatu cù u nomu di u gran italiana. Quì sò i casa, induve hè natu Leonardo e la cresia, unni iddu fu vattiatu. In u famosu casteddu Guidi hè u locu di u museu, oltri ca comu tutti i furesteri cù curiosità suttascrittu cunsidirari Vitruvian Man.

Inspect tutti caputravagghi - un compitu impussibuli

Quandu vi lassaru ddà per parechji ghjorni, a lista di i posti ntirissanti a visita ubligatorie, si pò appricari. So s'è tù sì un 'amanti di longa viaghji, hè ghjustu scrivendu cusì chì l' ochju in Florence per 3 ghjorni, o di più. È a nostra guida à i lochi più bellu di la cava Italian ponu esse assai accumpagnatu.

Ricchi costruisce u to itinerariu, ùn pruvate à visità tutti i grandi attrazioni di a cità, parchì hè cum'è un compitu impussibili. Chì ognunu altru, pruvucannu li priaccupazzioni caputravagghi architetturale sarà una occasione di u ritornu di novu à u vulendu Florence.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.