BusinessLos

Cornelius Vanderbilt: photos, biografia, e virgulette, ditti

Sè noi P'acchianari a storia di tutti i grandi capitali cunnisciuti, quelli chì sò avà chiamatu "vecchiu soldi", più à spessu in i surghjente di u prima prufitti sarà populu cù principii murali, dubious, ma cu 'na gran benifari. È stu sugettu à tutti di li prìncipi mudernu, patruni e sinatura. Hè vò a storia Russian, mancu tantu luntanu comu a capisce à ciò chì certi centu anni, l 'eredi di genti chi avia fattu' na furtuna à u 90 di l 'ultimu seculu, s'ellu ùn cù tituli, tu forsi sarà rispittatu da persone nantu tutte e cuntinenti. Quannu, di sicuru, u capitale hà da esse multiplicate. Calchì volta prole pampered simpricimenti squander u statu. Hè accadutu incù u riccu di l 'omu cchiù riccu iva a prima America l'.

U nomu di Cornelius Vanderbilt in lu US cunnosce tutte e so funziunamentu sò incluse in lu babbone ecunomica, tistiannu cu la autobus nomu è strategii i prufessori di crescita persunale. Ma a so storia è u racontu tipu di cunfine nantu à u so figliolu. I nun sognu circa sta mil.

A famiglia Van der bilten

Cornelius fu lu quartu dî zitellu in a famiglia, tutti i so 'nomu corsu cum'è Cornelius Vanderbilt Jr., u so nome ci ricevutu in onuri di lu so' patri. Era u locu di u famigliali, accadutu in maghju di u 1794. Cum'è tutte e miricani, Van der bilten era migranti, era interessatu à ricustruisce di a so vita à un livellu accittabbili. About milioni nimu vulia. Bè è u travagliu dura à nutriscia a so famiglie e guadagnari una tranquil & vichjàia, - forsi era u solu mutivazioni finanziariu di la famigghia. Surname Vanderbilt urigginariamenti era piuttostu di trè cumpunenti: Van schöne bilten. Cù spaziu smoothed fora più di tempu, è nomu di unitati acquistatu tramindui in l 'è à scrive.

Babbu di u futuru magnate spéciale nant'à un picculu tinuta, tra in u travagliu in u portu. In a so cunniscenza di u mare, a vita u portu - hè un pisu assai pisanti, chì hà solu un impiegu fitenti e tanticchia di nu rèdditu. Sta idia ca ispirau lu quartu dî figghî, ma lu picciottu sapia un'antra manera. In i so sonnii marine life stenni la libbirtati, di ricchezza e pussibulità illimitatu. Dapoi u ziteddu, differing leca spertu, Cornelius Vanderbilt vulia sgagiatu da a scola à 11 anni, in ordine di fà a so manera. È ancu lasciò u so muri, ma u portu ùn hè subitu arrivau, à 16 anni, travagliatu nantu a tinuta di famiglia. Ma ancu s'ellu vulia à cuntinuà i so studii, si nun arrinisceru. A so prima los è u scandalu per quessa ch'ellu avia custruitu in li mura di l 'istitutu.

A prima sperienza di pruduzzioni è Ice

Nanzu si fora di u prima millioni, Cornelius Vanderbilt mustrò scandalous, impresa è rigidity in prublemu suluzione. U casu era sempre à i muri di u stabilimentu induve i giovani inglese moneymaker amparatu, lettura e Aritmetica.

Maestru at a scola lucali ùn differ da i travagliadori dura circondu, scrivennu, lettura e cuntari cumpetenze luntanu. U restu di a lista di i "Spiaggia di" hè cumunu è si hè a prima linia. Taliallu unu sciaccanu un déteste da unu di i so maestri, Cornelius dicisi à aa la suffirenza e offra un travagliu di corn-Martini urighjini, dubious. Di sicuru, ùn costa qualchi soldi. U maestru ùn pudia prufile risistente è ammissu à "saviour" in i so piccati, soprattuttu chì purtò lu vivu era ecunòmicu chè tutti i salotti circondu.

Sin'à quandu sta symbiosis, a storia hè mutu, ma na vota lu maistru hapless dicisi a scappari di li grampi di learner cuncede. Hè statu tandu apertu e lu vera natura di u shark los: Cornelius Vanderbilt dettu chì tutta a storia, si ti dicu, u chirurgu è tuttu u pòpulu, attornu, supra lu quali lu sughjornu di u maestru in l 'ufficiu. Avìa a arrinnìrisi subitu. E nfini addivintau subitu, un tempurale scandalu erupted, i prufessori espulsi in disunori, lascendu Cornelius.

Dopu, Ghjesù disse: "Se mi avia pigliatu u tempu di imparà, ùn avissi avutu tempu di fà qualcosa." Sta strana à la scola filusòficu di a so del Guercino cù tutte e lu pirìudu Nouveau francese di industrializazione American.

Business di 10 bucks

Vanderbilt Kornelius longa dumandava cumu fà soldi, è induve a arrivare capitali principiatu-up. Ginitura, cci dumannò di deci euru di cumprà una vela. La summa di paisani piuttostu grande, è u babbu, ùn pò esaminà u tali un passu risicatu, in particulare quandu si ghjunse à u portu è tuttu assuciata cu lu. Ma la mamma sapiva tuttu u so figliolu, è avia sceltu di lassàlli a so dumanda, ma incù u cundizione prima di u travagliu nantu à a tinuta. To get capitali principiatu-up, Cornelius avia abbastanza suduri supra la casa: purtà petre, à scavà, su la terra, da pona i pianti, è cetara è cetara - travaglià nantu à a terra, hè sempre assai. Dopu à cumplettani tutti i prumessi ch'ellu avia ricevutu da u risparmiu persunale di a so mamma.

A prima WATERCRAFT

Ùn sùbitu si in l 'avance merci è ùn n'appi a riflessione, sidici anni, marin appena-nati subitu si n'andò per accattu una vela. Compru u bastimentu era debbule, stentu tinutu a galla: ma u cummandante fù truvatu à esse u traspurtadore principale in u New York, port. residenti prova cani da una parte à l 'altru hè tempurale, era u solu modu d'arrivare da una parte di un paisi a n'avutru. Assai hannu fattu u viaghju di parechje volte u ghjornu, taxi luttò per ogni passageru è di un postu sottu lu suli, insieme Salvinia. Cornelius Vanderbilt hè troppu ghjovanu, è, in u parè di segne cabine spirienza, a trattari cu ellu ùn ci hè micca difficultà.

U so battellu hè cunvince a ncima ogni notte di u primu tempu. Millesimu fora chì l'sbagghiatu, Vanderbilt avvisti chì i culonni, barca pu punch. Anger hè maiò, u corsu si n'andò pugni, giurannu. testa, Crazy hà fattu u so mistieru - addivintau a paura. Instill paura i so nnimici aiutatu densita crescita sottu dui metri, gula tinned è riserva e parolle è e frase non-littiraria chi prova chiaramenti lu mosse u so benefiziu.

Dopu à a prima drôle, u cuncorsu ùn hè surpassed, ma u tippu hè "iscrizzione". Assai di più voti iddu avissi à affruntà tematiche, comu sta, ma la liggenna fu fattu sutta lu nomu di Cornelius Vanderbilt. Biography tycoon piena di cumbattimentu, eccentricities, crudeltà è capacità à ghjunghje i scopi.

strategicu Dumping

In un cortu tempu si scupriu ca lu spittaculu ùn sarà capaci di fà e règule generale ùn prufittu è viloci, Cornelius Vanderbilt fattu lu so 'reguli. U vasu, chjamatu "cani" hè àutri esse stentu tinutu a galla e minacciati à fàlanu in ogni mumentu, ma campavanu i passageri usatu u so servizii. Three euru per e persone - tantu tene à a terra move à l 'autru latu di New York, e accussi pigghiò lu. Vanderbilt hè liata tariffi à una carenza, è cresce trafficu passageru di perdiri. A fame di croce, u fiume, si messe à u populu di un postu à a so barca, è eranu voli à pusà nantu à l'autra ventri, appena à salvà soldi.

Dopu à dodici mesi, Cornelius dete a so mamma livatu in lu dèbbitu di dece-carenza, e manciari a famiglia Spostu nantu à mille. Iddu creatu l 'atmosfera a l' ambienti traspurtadore ùn hè conducive a cunniscenza mutuale, avianu à sminuì u prezzu di tuttu, un omu s'hè lampatu. Si fanu fora di tutti i upstarts com'è. Cumbattimentu era una manera custanti di Vanderbilt, vucabbulariu replenished à u dannu di termini di mare, è francesi Calcitonin. Nustanti chissu, Cornelius Vanderbilt spéciale fondi di allargamentu di a so los.

A prima marina

Buy parechji battelli, Vanderbilt pigliò una squatra di piu sè stessu: tutte e juraru, rinisciu a intimidate rivali tipu firoci, forti, parolla, è, s'edda casca, e poi cu lu pugnu. A piccula flotta fu attivu, ci rissi dumpings, si avissi fattu u web mercatu. Ma in u 1812-1815 biennium. Hè accadutu u esercitu trà l 'Inghilterra è america suprana. K. Vanderbilt, à u risicu di u bastimentu, è a vita si n'andò in u traspurtadore, solu issu tempu ch'ellu purtò vigori e materiali di l 'esercitu.

Services à l 'incù' armata ùn era free, stringhjendu Cornelius stabbilutu nu schema speculativa: cumprà prudutti pupulare in una parte di New York è vindutu à un altru. Gesheft da resales cridete u cantu, ma picchì lu scopu principali avìa a arricchiri, ma perchè a los hè dinù benissimu pulito. Pocu à pocu, si compru tuttu u purtatori rilighjosi è guasi addivintò na monopolist. Si pigliò sette anni. Addivintau un signore di custighjera, unu di i migliori procurers, hà varagnò lu nomu di Cumannanti, cumulated quindici mila euru, ma ... lu periodu di steamboats.

capitanu

Cornelius Vanderbilt ùn hà subitu pà u verbes di navi Handbag è intelligente, aghju dicisu di ghjucà si sicuru. À esse furtunata, ch'ellu avia bisognu i sapè fà di novi battelli è u so sviluppu. Cum'è una parsona chì ùn ccchiù suluzioni parziale, si vinni a tuttu u so flotta è paca un capitanu u bastimentu Handbag Thomas Luna ghjornu di mille euru un annu. À u listessu tempu si maritò un picciotta modestu cù una tinuta vicinu, Sofii Dzhonson.

Handbag Gibbons guidatu da Captain Vanderbilt jocular rimettu u voli da New York à New Jersey. Apprima corsica è i passageri di u prugettu differente. Dopu à u valore di una pochi d'anni, tutti i ditagli of business carting è grandi u l'nave, Cornelius Vanderbilt cunvintu Gibbons, insieme à custruì una nova nave.

A nova èbbica of business

Vanderbilt hà numinau in una nova nave tutti i so soldi, è hà fattu un prugettu. U novu vasu fù chjamatu Bellona, e Vanderbilt Kornelius, cum'è u capu di a impresa, hà ripigliatu a so stile, los - ch'ellu era dispirata to dump. U tariffu à u "Belon" hè solu $ 1, chì era di quattru volte menu chè chì di tutte e altre purtatori.

Cuncurrenti, à u latu di u quali hè chì a lege nant'à parechji volti ā nantu ad ellu in a corte, cù u capitanu ntilligenti ghjunse à i bailiffs, ma ogni volta ch'ellu scappò da elli. Hè statu dettu chì u battellu hà una cabina sicretu, chì sà solu u Cumannanti, è dunque tantu facili ammucciatu da Themis. Avè una pusizioni duminanti in u los, si mette cum'è una INVADER e un lupu, muvia à shreds coccu, in infatti, comu hies un omu chjamatu Cornelius Vanderbilt.

Iddu dinò trouvés altru los: cumprà un picculu hôtel cù una Tavern nant'à i spondi di u fiume, induve un publicu rispittatu pussutu campà in aspittavanu di u so battellu è appena hannu un bon tempu. istitutu Hostess divintò a so moglia. Stu durò finu à 1829. A sacchetta ha accumulate trenta milla euru, ma iddu era ingordu, u K. Vanderbilt, a prima millioni shimmered invitingly talianu hè sempre luntanu anticipu. Era tempu à principiatu una grande ghjocu.

Rifiuti comu na forma di rèdditu

Cornelius Vanderbilt - granni entrepreneur, e divinni chjara duranti l 'urganizazioni di i primi monopoly. In fatti a principiatu a so los senza un cumpagnu, ci hè a vendita u so palu in u New Jersey è si trasfirìu a New York. A moglia risistiu a l 'cambià di locu di residenza, ma u capu di a famiglia di i so cunvinciu modu piuttostu extravagant: ùn accordu cù a so dicisioni à a so moglia, si misi dui mesi in una casa di u disertà.

Torna in New York, funnau chi era un traspurtadore è hè impegnati in a los pràticu: bè acqua, è i passageri, ma u prumuziunale hè solu dodeci centesimi.

giri Boat upirari frà New York è Pikssillom nant'à sta strada, da u tempu u Vanderbilt digià avutu un monopoly. E iddu fu custrittu fora di u mercatu. Allora ch'ellu principia u cuncorsu cù u Hudson River Association, dropping name i grandi hunting - ùn piglià soldi per viaghju. Ma i passageri naïveté aspittava un colpu pisanti da u indicazione gratuitous: u costu di manciari e DIY u bastimentu hè statu overestimated da parechje volte, parti Guigard Vanderbilt ghjocu dumpings. Association riverine Hudson scurdaru: era u primu casu, a cui la cumpagnia dumandatu un traspurtadore privatu à accurtà i so attività. Comu cumpensu statu rigalatu à centu mila euru e cinquemila euru ogni annu di deci anni. E Cumannanti accordu!

prima miliuna

Vanderbilt cuntinueghja u so attività è cuntinueghja di passageri in Boston, Long Island, è in a cità di u Statu di u Connecticut. fiori Business, l 'età di quaranta sò accumulate statu Cornelius hà medità un miliuni di euru ma u spechju di soldi, ùn hè quenched. La famigghia si trasfirìu dinò, avà in Long Island. Cuntinuà Dumping, Cumannanti supravvivi a cumpetizione, riceve cumpensu è in 1846 a so navi Amarré, in tutte e grandi cità di l 'America. Era in stu annata K. Vanderbilt spéciale prima miliuna di u los Corsica Ferries.

canale, Panama

In 1848 in California, scupertu dipositi d 'oru, è un altru frebba intimuriti America. U modu sèmplice rendre à traversu u Canali di Panama a scavari cu lu scopu ùn hè novu, ma l 'energia à azzione u idee prima spressu Vanderbilt. Ma orammai, i mezi tecnicu ùn basta, è Cornelius dicisioni la quistioni di riducendu u tempu pass di u prospectors a so manera. Accordu cu lu Cuvernu di Nicaragua, si organizzaru voli cartula, da chi chissa viloci beccu, hè in postu dui ghjorni prima di a so contraparti chì avia cunverta à altri cumpagnii. Ogni annu, u trafficu di passageri purtatu u Commodore unu millioni di rèdditu riti.

Canal reinstatement & l 'idea nun lassaru Vanderbilt. Ancora na vota, a vendita u web los, Cornelius si n'andò à truvà cumpagni. Dapoi i so cumpagni, fu custruiuta Panama Accessory Transit Co.

a privacy

U vigilia di u sixtieth anniversariu di u capu di a famiglia di l 'Vanderbilts in piena forza noi si n'andò à un viaghju Aneta privatu attornu a l' Europa. U bastimentu era chjamata "u Nordu Star", u so prugettu è disignu intarvena pirsuna Cornelius Vanderbilt. Bateau Photos piacè fù tandu stampatu in la stampa. U gustu di u miliunariu hè specifica, è tuttu circa i so pussessi persunale, iscì sulinnità, gridannu di lussu. Choc lu pubblicu amatu Cumannanti, cù altri ricurdà puffy unni vinni "in lu mondu" è quanti classi si educazione. St'abbinimentu di u tempu friquintimenti ellu interviewed, in unu di li disse: "Tutti i mio vita I hè scemu circa soldi, u invenzione di novi modi pi fari li mi lassati nuddu tempu di 'aducazzioni."

No menu sulinnità è avia a so casa, in u annis Island, custruitu cù tutte e primure di u tycoon. Era un fantastico mmiscari mutevoli di stili sfarenti, appi armenu tri leccia, l 'atmosfera hè assai ricca in valori è tasteless su iscrizzione. L'oggettu arti più pruvucanti hè una statua di la casa cu lu inglese caption "Cornelius Vanderbilt". Photos of lu petre eranu à spessu publicatu in u ghjurnali a ddu tempu.

ferroviaria rè

In u 1853, a famiglia Vanderbilt si n'andò in un viaghju, ci fu lu primu piena campagna Cornelius. Feranu i l 'affari di a cumpagnia di Accessory Transit Co, lascendu i so dui cullaburatori ushlyh chì da ntrallazzu pigliatu un palu cuntrollu. Anger Cumannanti risurtatu in n'ambasciata: "Signuri! You anima à burlatu à mè. I Ùn vi dumandà per voi in corti, com'è u sistema di scoring hè assai lenta. I vi lampà vi. Sincerità, Cornelius Vanderbilt. " Comu dissi è fatta - prufittu di a guerra di u so bè daretu threefold. U prucessu fù per parechji anni, ùn hà guadagnatu Cornelius Vanderbilt. Affirmazioni magnate infurmazione Themis è anzianu cullaburatori hè ricunnisciuta trattati in u stampa.

Na vota, mentri turisti da tombu, Cumannanti avvisti chì i trasporti paese più sicura e ecunòmicu, è u verbes di stu los prumisi offre prufitti. Vanderbilt novu vendenu tuttu u so los è Buys più unprofitable à u tempu u ferroviaria - Harlem.

Imbiancatura linii branche, cortu è Gemiliana di altri cumpagnii, cci travagliatu nantu fusions è Espazo. Investimenti in u sviluppu, ci arrinisciutu a fari fora picculu rami tempu itinerariu tombu. Cusì fù fattu u populu corsu Central New York. Proceeding in lu modu di solitu - by riducendu prezzi di trasportu, Cornelius Vanderbilt abbastanza diventa prestu u pruprietariu di i dui ferrovie seculi è prufittu - Harlem è New York. Duranti stu pirìudu, ch'ellu hè un cuncorsu duru, chì lampa solu à i pepe la vita. Duranti li cincu-annata epupea ferrovia Vanderbilt fascie ferrovia ntricati mità di America, u costu di un bigliettu à u so treni era sempre prufunnu di l 'àutri.

ebbi

At a tycoon avia 11 di i zitelli, di quattru di li - li carusi. By virtù di a so educazione a li fimmineddi di nun pagari attenti à u so babbu: - ùn vi vèstinu so nom dopu à u matrimoniu, e ci vole a famiglia à esse spustatu à u so figliolu ch'ellu hà da cuntinuà. Di i figlioli di i più spiranza, ancu duranti lu genius finanziari di u so babbu, a vita ricunnisciutu hè William Vanderbilt. È ch'ellu tinia quasi tuttu di u statu di Cornelius: 90 miliuna di euru. A quantità tutale di u patrimoniu hè u sicondu Statu di America di u tempu - 102 miliuna di euru. U dì 12 millioni di eranu distribuite à mezu à charities è altri zitelli.

Ricchi unu pensa ellu da i so cuntimpuranei e discinnenti, u so travagliu cuscente, o Passiunatu facenu cum'è u sviluppu di u paese, ancu s'è u scopu principale hè un prufittu, ma tali è hè Cornelius Vanderbilt. Quotes da u so candidatu si n'andò in i libri, e tanti di li sò divintatu mantras di prugetti. Ma u fattore dicisivu a l 'attivitati di l' tycoon hè la natura e ssiri vistu irrepressible in "spuppera fondi da a pupulazioni."

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.