Arte e spettacoliMovies

Chì hè Valar Margulis? Chì significanu a frase "Valar Margulis" da a serie "Game of Thrones"

"Song of Ice and Flame", un ciclu di 5 libri scritti da George Martin, hè statu u bestseller. Ma u pianu di a so popularità a saga agghiccu dopu a decisione di a cumpagnia di TV HBO per cumprà i diritti à a versione di scrittura di l'opere di u scrittore è creanu una seria. Hè numinatu dopu u primu libru - "U ghjocu di tronu".

U vastu mondu di George Martin

L'Epic di i Sette Re regresi in u top ranking in u mondu, è l'ultima seria di a quarta stagione era guardatu da 7 milioni di persona.

Ora a serie ci conta a l'eventi di u terzu libru di Martin. L'scritturi, com'è cunnisciutu, hè distinatu da un travagliu lento in i so opiri. U primu libru fu scrittu in u 1996, u quintu - in 2011. U ciculu, chì era cuncipitu originale com'è trilogu, ora compone di sette volumi. Ci aghju dettu chì George Martin hè assai cura di i manuscritti, per quessa chì averghjia di 3 à 5 anni per scrive u vulume. Longu travagliendu in Hollywood cum'è scrituri, u creatore di a famosa saga epica hè sempre stata abbia perchè a crescita di spustamenti currettamente l'esercitanti è averebbe sottumessi l'scala di batali è battelli.

Mentre ch'ellu s'assittò à u libru, Martin disse à quellu chì era solu u so mondu, è era più grande cumu vulia. Per quessa, i caratteri in a saga di i Sette Setti sò enormi, è e battali è battelli occupanu una bona parte di i libri.

L'urdinatore hà criatu un grande munnu fantasticu, cun travagliatu travagliatu nantu à descrizzioni di cuntinenti è paesi, storia, lingui è cultura di i pòpuli chì stanu quì. Parechje cuncerti di u ciculu anu prestu assai populari: "L 'inginu hè vicinu," "Lannisters sempre paganu i so debbuli" "In u ghjocu di i trunati o morse o guadagnà, u terzu ùn hè micca datu". Ma ci sò ancu misteri misteriosi in u libru, per esempiu, "Valar Margulis". Chì significarà questa frasa è per quessa hè bisognu?

Lingue di i Sette Re regni

Per George Martin, a fiducia di i so libri hè di grande impurtanza. Questu hè un universu fittiziu, ma pò esse correlate à l'Edome medio di u nostru munnu. L'scrittricatu hà pensatu dettu tuttu, finu à i lingui di i pòpoli chì abbitanu i Setti Setni è altri paesi. In Västerås parranu un dialettu cumuni. In Essosa utilizà a lingua valeriana. Quattru centennial anni, e persone anu parechje l'altu Valir lingua. Hè cunnisciutu solu da i curotti di R'glor è di e persone più educatu. A dinastia di i Targariens, chì rignava i Sette Setti per più di 300 anni, hè di l'urìgulu Valir.

Per u libru, u scrittori hà creatu assai paroli è di frasi in questa lingua antica. Eccu sò i nomi di i guvirnanti di a dinastia di Targariari è i so famosi Dragoni, u nome di u focu di dragonu "drakaris", è ancu "valar margulis", chì significa "tutte e persone hè mortale" è "valar dohaeris". L'ultima frase hè traduciuta com'è "tutte e persone a serve".

Sti paroli ùn sò micca boni cumuni, anche ci sò parechji caratteri (solu per l'Inestabili, chì seranu discututi dopu) chì avianu intesu di u Valar Margulis. A traduzzione di sta frasa da l'alta Valir lingua hè cunnisciuta, per esempiu, da Missandea, assistente di Dayneris Targarianu, mamma di i dragoni. U significatu di queste parole hè cunnisciutu da u prìncipe di Dorje, Oberin Martell.

Una altra lingua chì si usa abbastanza spessu in a serie hè Dothraki. Per l'adattazione di i novelli di Martin, hè statu apposta per u linguista David Peterson.

Un petit guirreru di u regnu di u Regnu di u Nord è u so dibitteri periculosi

E in i libri "A Canzone di u Ghjuventu è U Focu", è in a serie "U ghjocu di tronu", a frasa valar morghulis hè più spessu cita in relazione cù Arya Stark è Yaken Khgar da l'Order of the Faceless. A figliola più nova di u capu di u Nordu, Ned Stark, traditu è esecutatu da i nemichi, hà sappiutu per sciddiche da a cità prima di essendu ingannatu. A zitella hè solu 9 anni, ma hè bona à manipulà e arme è pò esce per ella.

Arya rescandu un prigiunieru chjamatu Yaken Hgar, chì dice chì ellu macerà 3 di i so nemichi, à quale ella puntà. Da ellu, a zitella sussentùagliu sèntenu e parolle misteriosi "Valar Margulis", chì significa - "tutti i pirsuni sò mortali". Stu carattere hè un veru misteru di u ciculu di i libri è di a serie. Cum'è tutti l'altri facili, cambia in facilità a so apitzadura, per quessa chì pareva in parechji posti in u guise d'un alchemistu è Pat da a vigilia di noite. Inoltre, hè pussibule chì ellu hè Sirio Trout, un maestru di arti marziali di Arya.

Valar morghulis è a munita di ferru - un rigalu di rivezione di Arya

Esso - cuntinente, chì hè spartutu da u restu di e paese da u Mari Strettu. Questa ci sò e cità libere, ex colunità di Valiria antica. A più famosa di elle hè Braavos. Da quì si trova Sirio Trot, a scata più bona di a cità, chì hà statu studiatu a Arya à a dumanda di Ned Stark, è ancu di Yakien Hgar, unu di l'Epi.

U titulu di ogni seria hà un significatu especial in a saga epica "U ghjocu di tronu". "Valar Margulis" - chjamatu unu d'elli in a seconda temporada. Hè quì chì Arya spiega di adiu à u so strangeru debtor Yaken Hgar, chì l'accupa à l'Ordine di l'Ebre. Duna a ragazza, una munita di ferru, affirmendu à e persone da Braavos è chjamà a password, possa aiutu. Hgar fa chì Arya hà amparatu parulle in una lingua valeriana alta, chì sò a password di l'Ordine di l'Ebre. "Valar Margulis", chì significa "tutti i pirsuni sò mortali", a zitella deve dettu qualcosa Braavoso s'ellu ùn hè nimu à l'aiutà. Prima di parting Yakien Hgar li inviteghja per andà cun ellu è amparà e cumpetenze di Rete, perchè vede in a so grandi abilità. Ma Arya, chì hà sempre a speranza di truvà a so famiglia, risuscitatu rigurosu.

"Valar Margulis", "Valar Dohaeris" - phrases that open up great opportunities

Sti paroli sò una password è a risposta da i membri di l'Ordine di l'Ebre e à quelli chì serve. A Chjesa di a multitùdine, Casa bianca è bianchina, hè u centru di l'attività di sta sucetà secreta. In faceless - i megliunità di cuncorsu, chì i servizii sò incredibbilmente expensive. Quelli chì pò cambià a so aprecia à u so discretto, i membri di l'ordine fugliale a morte di a vittima in tale manera chì pare com'è un accidentu o cum'è un attu di forzi mistichi. Per elli cum'è pupulati, pigghianu solu i più capaci, quelli chì pò sustene incredibile duru, è à tempu ancu a formazione inhumanu. Per quelli chì pussede a muntagna è a password, e porte à u Tempiu di i Molti sò sempre aperti.

Chjave

Valar morghulis pò esse chjamatu u mottu di u dirittu George Martin. In cinque libri - più di 300 morti, ancu i chjave personne. U scrittricu seguitanu riguardu u principiu di realisimu è fiducia in i so opiri. In a guerra muerdi, hè per quessa chì l'eroe di l'epic "Games of Thrones" pèrdite unu per una.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.