SaluteMental Health

Chì hè l'entrenamentu autogeneu?

A furmazione autogeneica hè una sperienza chì vi aiutà à intruduce in l'onda necessaria. Pudete dì chì questu hè una capacità, per mezu di quale pudete cuntinuà à cuncentrazione in l'ogghjettu desitvatu. Questa skill hè assai impurtante per i persone di questi professioni, quandu avete bisognu di cuncentrazione massima: piloti, atleti, artisti, i duttori prima di operazione cumplicata.

Appliunzendu stu mètudu, senza l'aiutu di un psicologu, avete un statu di rilassazione entralizia, chì, à u passu, aiutà à surveglie un momentu difficili o cruciale in a vostra vita. Inoltre, serà più faciule per voi per rinforà e vostre forza, caccià l'estresse o a tensione, di rilassate senza piglià una pastilla, fate u dulore o eliminate u sensu di l'excitazione prima di l'esame.

Da un puntu scientificu, l'addevu autogeneu hè un attuutu psicogènico, psicoterapu, psicofiltralizcticu. A so direzione hè di restituurà l'equilibriu in u sistema di i miccanismi homeostatic.

À u cori di sta direzzione sò elementi di autodidactichi o d'autuditazione, l'autoeducazione è a relaxazione musculaire. Hè ancu unu di i cumpunenti di l'ipnoterapia. A furmazione autogeneica hè unu di e diffirenzii da l'ipnosi in chì u paci hè attivamente participatu è participeghja in u prucessu di a terapia. In u casu cù l'usu di l'ipnosi, vene datu un rolu passivu.

U fisicu Johann Schultz per a prima volta in u 1932 propiu l'usu di stu metudu cum'è curative. In Russia, ùn sò solu interessatu à a fini di l'anni 1950.

L'effettu terapicu hè assicuratu da a gestione di e reazzione. In cunsiquenza, si sviluppeghja u tonu in u dipartimentu parasmpatale di u sistema nervatu chì regula l'attività di tutti l'organi internu è hè rispunsabili di u metabolismu chì si face in u corpu. A furmazione autogeneica aiuta à neutralizà a reazzioni di l'indibbulitu.

Certi scientifichi cuddinu à a vista chì sta tecnica dèffiri l'attività di e regioni ipotallica è limbicu di u curu. Sicondu a classificazione di I. Schulz, ci sò dui divisioni. Questu hè u livellu "più bassu" è "più altu" di l'entrenamentu autogeneu. In u primu casu - un settimane d'esercizii destinati à l'autoeducazione è a rilassazione. In u secondu pazjentu entre in un trance di variendu prufundità è intensità. U più altu massimu di formazione autogeneica in Russia hè stata sviluppata è scritta da M. Schefet in 2003.

A furmazione autogeneiche, chì currisponde à a prima, classificazione "infermale", include sei passi, chì sò praticati alternativu:

  • Eserciti chì travaglianu pè rilassate u tonu muscular - o "pesadità";
  • Chì agisce in una manera cusì speziale, cumprinzannu i navi di a pelle - "calore";
  • Normalizing heartbeat - "pulse";
  • Produce un sistema respiratorju uniforme è spontaniu - "respira";
  • Nurmalizazione di circulazione sangue in l'organi internu - "plexus solar";
  • U cessation ou easing of the migraines de ciel é un "fronte cool".

"Cronica" hè u cuncettu basu chì I.Shultz hà introduttu in e furzuti di a gradu più bassu. A furmazione autonosa, utilizzendu stu sercitu, reduces l'attività di l'escàccia cerebrale. Sta situazione hè vicinu à u dubbitu - u primu stadiu di u sonnu ipnotu.

Ci hè cinque categurie di such training:

  1. Hè fundamentu nantu à una attituda indifferenti à u fattore irritante - neutralizazione (arristazione di reaczioni allergii, cù spassu diffusa di l'esòfuru è di altri prublemi);
  2. Attruisce i prucessi hidden from a nature mentale (aiuta cù enuresis, etc.);
  3. Elimina a dependenza - retirazzione diretta;
  4. Paradoxiche;
  5. U più beddu - sustegnu, stimula u sviluppu di e qualità qualchì pusitiva di u paci.

Queste furmazione sò spegati da neurasthenia, neurosi, malatie psychosomatique, malati funziunali. Ancu ancu un bonu risultatu in u trattamentu di l'asma bronchial, angina pectoris, restrizzioni, ulcera gastrika.

E risultati pratifichi cù u sindromu compulsivu, deliriu, crisi vegetative, attaccati somati eranu micca osservati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.