U sviluppu intellettualeMisticisimu

Cete musica vera à Natale. How to cunduce riti

Hè pinsatu chì ogni brama, s'ella ùn mandà negativu, vi esse intesu in i celi, è prima o dopu vi pò prucessu. A cosa principali - pinsari cù u core è a fede, attirannu cum'è cumplettamente pussibule in u imagini di i menti. E persone sò longu capisti chì più à spessu si trova dopu a fratellanza di Natale.

curà tempu di primure

A sera, prima di Eve di Natale hè chjamata, si marca la fini dû Lent è u principiu di u vacanze di Natale, ca durau nzinu a l 'Epifania u 19 di ghjennaghju. Quelli ghjorni sò stata longa in Russia stati saturated davanu riti e diverse divinazione, deciphering i segni è i miràculi. Quasi dui simani di dialogu cù i mistiriusu - chi poi la testa ùn andaraghju attornu! Cù spiciali fervori participò à i ghjovani effettu magicu: piacè à u tempu hè pocu, è ntirissanti pi passanu tempu cum'è ognunu. populu astuti (streghe) hè dinù datu piriudu Yuletide locu particulari, cunsidirari ca li riti di Natale, in u Armatori di primure hannu un puteri speciali. Certi di i più cunnisciutu è unzioni sò simplici à cunduce. Nantu l 'altru, si hè pussibule, voi vi à sente per a prima volta, ma ciò chì impedisce a sapiri comu arnìsi ch'elli sò?

angel figurine

In u matina, Natale, Jan. 7, Ind'e in una bona festa, piglià un fogghiu di carta, in priurità bianca, accussì comu si noi va a fari un anghjulu. hè necessaria à piglià a prima cosa. Di sicuru, tutti i mezi à imagine differente, tantu vi pò antìcipu di l 'imagine è sceglie a vostra basa préférés. Avà arechja tagghiau fora lu mudellu. Hè tempu di fà una cosa. Cuncintràrisi e tintari di prisentà hè. Quandu vede chjaramente in a vostra menti chì fà vene veru, vi tocca à piglià un angel figurine unu glazik e poi ammucciari lu. Cete musica vera à Natale, è di solitu cchiù forti cà in lu jornu non-serate. Per quessa, quandu i primi tistimunianzi ca lu pianu principia à esse messi in pràtica, caccià u so ànghjulu, è Doris u so sicondu ochju. Avà u celu vi vede a to vulintà, è da quì addiventa veru in lu mondu fisicu.

u celu aiutu

Hè cridiani chì u Armatori di primure u Natale si faci più à spessu perchè apre u celi. À esse intesu da elli, hè necessaria à suvità u prossimu rituali. Sta notte, ci vai fora. Hè megliu à andà sicuru nant'à a periferia di u paesi o cità induve ùn ci hè un spaziu aperta è u cielo, pò esse vistu bè. Mentre nenti prufanu ùn deve scantati vi. Canta u populu corsu: a notte, taliannu li stiddi. Ùn ci hè nimu, intorno. Solu tù è l 'universu. Avà pensu chì vo vulete di più cà autru. Vostri pinsamenti deve esse puri, nimu in la so purtelli ùn vulete a manu addossu - solu sottu tali circustanzi forsi l 'parte di e primure di Natale. A magia di stu azzione hà da travaglià cumplitamenti quandu vi tornatu luce la casa 'na cannila a lu russu stanza. Hè megliu à lascià si à i windowsill tantu ca lu purtatu davanti à a fine. Hè ritinutu ca la cannila vi servinu cum'è un fanali chì vi siducia l 'attinzioni di i forzi supiriuri è li vulè di i stuvigli diffusioni di a to brama.

40 ghjorni WORLD

Parechje riti di Natale, in u Armatori di primure fatte a girari 'attinzioni di genti di lu fattu ca lu statu creatu in u imagine è ritrattu di Diu, è dunque ch'ellu hè dinù datu assai a capacità di u fruttu cuncipitu in la vita. U Creatore detti 'omu tutti i pussibulità di i pinsamenti. Certi di i cundizioni di primure matematiche - purezza spirituali è visualization info. Sì seguita, deve griddu altru rituali. Principianu à la matina 7 di ghjennaghju, tutti i ghjorni, durmia, dipoi a so vulintà, è tandu dicenu fora voce. Di 40 ghjorni, i populi si sò chjamati Mir, ùn ti scurdà di fà una prumessa in l 'universu. Doppu di stu pirìudu, quandu hè u ghjornu 40th, avìa rumputu lu pani e li mancianu pi l 'acelli. Stu rituali vi puntiddà è cresce u avaremu di Armatori di primure per Natale.

accende una lumera

Candle in i riti antichi hà avutu un prufunnu rolu di canti sacri. Hè cridiani chì u focu si pulisce la cammara da negativity, serve cum'è un signali chì avemu vede à l 'altru mondu. No cuincidenza chì u megliu divi tecnulugia è riti prividia la illuminazione di cannili. Cete musica vera à Natale, hè dinù largamente assuciata incù i lumi fiara. Di l '' esicuzzioni di u prossimu rituali, avemu bisognu di l 'ogghiu essinziali e cannila. Essa solu in a notte, nanzu di Natale, ripou su palma, una piccula parte di oliu essenziali. Poi pensà a vostra vulintà è malati nanasu si in l 'droplets oliu palma. Piglià 'na cannila e cuminciamu a second hand pianu ouverature cun oil palm, mentri chì prisenta com'è imagine anch'ella si trasfirìu a la cannila. Avà accende u focu, e taliannu la fiara - u vostru cosa hè esse passatu à traversu l 'universu. Cannila ci offre u fora. Ferma à esse quandu u ànghjuli vi en vostru imagine in a rialità.

Chì a to sonnii esse sicuru à vene è veru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.