FurmazzioniScienza

Cere - un pianeta, o un astiroidi? significatu mitologicu è astrological

Cere - pianeta nani, situatu ntra l 'lu saccu astiroidi trà Mars e Giovi. U nomu di u pianeta nani fù chjamatu dopu à l 'dea, Roman di agricultura e lu nascìri Mercurio (Ceres). Custituita pè u più di clouds rocheux è ice, si hà circa 950 km a nord in diamitru.

A scuperta di u pianeta nani

Cere - un astiroidi, o pianeta ancora? Accasu scupertu in 1801 da u astronomu Italian Dzhuzeppe Pyatstsi scunnisciutu corpu divinu, prima identificatu cum'è un œil, seguita da u pensà chi ghjè un astiroidi. In u 2006, l 'Unioni International Astronomical hà furmatu un novu tipu di uggetti in u sistemu sulari, canusciutu comu pianeti nani. Cere era vistu comu nu pianeta, sippuru una nani, nsemi a Vesta, Juno è altri.

caratteristiche fisiche è cumpusizioni di a pianeta

Scentifichi crede chì Mercurio hà una causa rocheux è un manteau friddi matinu 100 chilòmitri. Arcuni di li crede dinù chì hè una drop acqua, liquidu, a 200 miliuna di chilòmitri cubbi. Stu assuntu ca renni lu pianeta sughjettu ntirissanti nani à studià chì circadori desideri di i segni di a vita UFO. NASA lanciata un studiu intitulé "Don", chì a missione era di fà viaghju u spaziu direttamente in lu saccu astiroidi a sorte dati circa u prughjettu di a superficia è i so cumpusizioni chimichi di nani.

analisi Oghji mustrò a prisenza di traccia minerali è acqua, è in certi lochi, hè dinù atta à Cover ghiaccio. Sicondu a astronomers, u Mercurio pianeta (foto NASA dugnu ragiuni a pensu cusì) pò aviri na riserva 'acqua fresca in numari assai più grande cà nantu a Terra, è si trovanu un spaziu uguali a lu tirritoriu di l' Innia, Argentina, o 4% di i superficia lunare. A sfarente luce è arquantu maria de, cun l 'pussibili prisenza di tarra rossa è francese carbonate rocce riccu-di ferru.

ricerchi NASA

No più incertezze in nigava di u fattu chì u pianeta Mercurio - un astiroidi, unu di quelli chì facenu in lunar. Autumàticu NASA Dj "Salutu" intrutu in u urbiti planetariu 6 di marzu, 2015. imágenes oggettu stati pigliatu in ghjennaghju di u 2015, quandu u battellu hè vicinu solu à Mercurio. In la Camera, dui lochi luminosu stati murata in unu di i Piena. March 3, 2015, NASA spokesperson dissi ca si pò esse tracce di Ghiaccio, o di sali. May 11, 2015 ci foru imagini di 'na risuluzzioni cchiù, chi mustrau un numeru più grande di lochi luminosu.

Ice sviluppu fiara è E.

Surface Mercurio abbastanza caldi. temperatura massima arrivatu -38 ° C. Ice à una temperatura arquantu nstabbili. Ragione di assirvazzioni ul ultraviolet di u Dj IUE fù trovu una quantità impurtante di IONS hydroxide à u Pole u Nordu di u pianeta. Ci sò i prodottu di evapurazioni d 'acqua per via di raghji ul ultraviolet sulari.

superficia rocheux e friddi di sviluppu, E. dipindia su fonte calori induve duranti è dopu à a furmazione di tali un oggettu u spaziu comu un Mercurio (pianeta nani). Sti prucessi sò dinù truvà atta à esse assuciati incù certi muvimenti vulcanica e forze. criazzioni Ice u superficia falsi s'arrizzò, chì coprenu un minirali cum'è CLAYS è Carbonate.

Planet Mercurio in astrulugia è mitulugia

In astrulugia, Mercurio (pianeta) hè u simbulu di a cumunicazioni female è zitellu. Ùn ci hè micca più grande amore nantu à a terra chè amore di una mamma di u so zitellu. In astrulugia medicale Mercurio scunfitta rapprisenta un prublema di a natura antigen e lu nascìri. Comu u pianeta un corpu divinu hè incaricatu di u spettaculu, travagliu è i mezi di rializzari adequately so ASSIGNIEZ prufessiunale, idee pruduttivu, prugetti è criazioni.

In a mitulugia Mercurio (pianeta) Roman equivalenti dea greca Demetra, la soru di Zeus (Giovi). Idda hè a mamma di tutti i terra, è a so rispunsabilità per i vindemii, cucina, amuri, abbunnanza e cunfortu. Idda hè a dea di agricultura, è quandu a so figliola Déjà (Proserpina) fù arrubbò da Plutoni, chi vulia à furzà u so à maritassi, Cere hè tantu abbagliulatu da a ricerca di a so figliola chì hè ghjittatu la cura di la Terra, chì hà capemu lu friddu. So carattirizzata u vaghjimu è inguernu stagioni di l'annata. In la primavera, e 'istati di Déjà ritornu Hermes matri, e tutti-intorno bloomed.

Cere - u pianeta nani nantu par cu Plutoni, chì hè un jocaturi uguali cù altri participanti à u campu di u spaziu di u sistemu sulari. Hè u più grande di tutti i picculi pianeti, l 'umanità aperta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.