GirateIndicazione

Capitol in Rome: i cosi cchiù ntirissanti supra la cullina principale di u Cità eternu

Rome - una cità chì hè visitatu, populu sarà capaci di arrivare in cuntattu cù i tempi. Hè statu custruitu un longu tempu fà, ma in u so territoriu salvà u spaziu da più di dui cca fà. Unu di elli - l 'Capitol. A corti ducali architetturale, situatu supra la cullina - l 'attrazioni più pupulari. Nantu a storia di u Capitole, nant'à quantu à quissa, oltri ca comu u so valore hè leghje in l 'articulu.

Cosa hè?

Hè pinsatu chì chjamatu cullina obligatu tempiu ducatu, situatu supra lu. U Populu ùn hè ancu stabilitu u esatta significatu vucabbulariu di lu Capitol. Un numaru di critichi credi chi hè un significatu: la testa, quarchi cosa 'mpurtanti,' mpurtanti, a vita, o persona.

Capitol in Rome chiamatu Capitol Hill. Sta cullina - u più bassu in a cità. À u listessu tempu si tratta di u centru di a cultura è pulitica di Roma, è hè visitatu da migghiara di turisti ogni annu. Quì, un altu cuncintrazzioni di munumenti chì sò firmatu da antichità.

cullina

A corti ducali di u Capitol in Rome hè situatu in u na cullina, unni la cità hà sette. Ciascuna di l 'hà u so propriu nomu: Cælius, Palatine, Trajanssäule, Ostia, Viminal, Esquiline è i Capitol.

U noms, collina, vecchio, canta tutti i tipi di tempii didicatu a la divinitati. Battesti, chi biviant in lu tèmpiu di Juno Moneta, liticava i rumani chì s'appronta un attaccu nant'à elli, u Gauls. Quì, u prima, cortile, chì fù custruitu soldi cuniò. Addivintaru muniti cunnisciuti in onuri di l ' dea Giunoni, moglia di Giovi. Sette culline sò cunnisciuti tutti i più di u mondu. Capitol hè noti chi ci mannu un grande numeru di i segni. In più, stu locu eni cunzidiratu sacru. Ci si sò tutti i genari di e Chjese, è Basilika.

Ùn ci hè un viaghjatore, chì ùn sà chì u fundamentu di Roma sò sette culline. Tuttavia, assai pochi ghjente capisce chì l 'Capitol era lu in risaltu, u locu di a cità. Principianu cù antichità, nantu a cullina fu un centru puliticu di Roma. Mpiratura nanzu cuvirnaru quì, è hè s'arricorda travaglià quì, è i merri di i cumuni.

Capitol - un picculu cullina. Iddu avuti di u Foru Rumanu. A so 'altitudine hè misurata quaranta-sei metri.

tempiu

Capitol in Roma - micca solu u cullina. Unu di i più impurtanti tempii di a cità fannu lu stissu nomu. Ghjesù hè u primu bastimentu religiosa custruitu nant'à sta cullina. Hè didicatu à l 'accussì-chiamatu capitoline Triad, chi cunsisti di Minerva, comu Giovi e Juno Moneta. Dapoi i tempi antichi, ma era piuttostu di tri parti, didicatu à un particulare u diu, o dea. U centru hè didicatu à Jupiter, u latu dirittu - Minerva è l 'autru latu - Juno. In ogni parti di l 'altare hè.

Quì, micca solu timendu i dii, ma dinù cuniò muneti, cunnucieru punte. Lu tempiu vinni trova u cartulare. Stu munumentu architetturale sarà sempre tene un simbulu di putenza, forza, eternità di Roma.

Stu bastimentu hà una longa storia. C'era 'na vota fu u centru bonu dilimitati, ma poi si hà persu u so sensu. In u quintu seculu, fù sacchighjatu i catturaru di Roma. Hè ritinutu ca a ddu tempu la corti ducali hà persu micca solu un numeru di uggetti di cultu, ma dinù un pocu aste d'oru, ca, secunnu la liggenna, foru tinutu sutta lu tronu di Giovi, in un postu speciale creatu. Capitoline Temple, o di u Tempiu di Giovi, fù distruttu da u tempu u VI seculu dC. Archeòloggi sò fatti ogni sforzu à stallà lu. À ringrazià à i so sforzi sò statu ricustituitu parte di u fundamentu è un picculu pezzu di u muru. Si pò esse vistu in unu di i stanzi di u Palazzu cunsirvatoriu.

storia

Capitol in Roma addivintau lu riligiosu, u centru puliticu di a cità, appena si fu funnata. U fattu chì hè più faciuli à difenda Rome in una pusizioni élevé cà in la piaghja. Si facenu li Rumani per un longu tempu, u cima di u collina hè mai viotu. Dopu à u Tempiu fu distrutta da u listessu nomu, hè apparsu vicinu à a Basilica di Santa Maria in Araceli. Hè statu situatu in u centru di a cullina. Nun solu sirvuta comu na cresia, si pigghiò postu i riunioni di u pòpulu.

Micca luntanu da u pede di u ruvine si trovanu Araceli. Si riferighjenu à l 'antichi struttura - i Entrée Favignana, chì facenu cum'è qualcosa di un hotel mudernu. Dapoi u primu sèculu aC, Roma hè schiettu custruitu su cu palazzi listessu. À u listessu tempu à a leccia alta di u populu abitanti chì ùn hannu un saccu di dinari, e li citadini ricchi chì èranu capaci à pagà per edilizzia, noi ci venenu à u primu pianu è hà a so dispusizioni qualchi di u bordu. Per esempiu, impianti e acqua.

Sinu à l 'edifici XVIesimu seculu, in u Capitol corti ducali ùn hè di mantene, tanti di li era in lu poviru cunnizzioni. Però, quannu lu Rumanu Mpiraturi Carlu V d 'Asburgu dicisi à visità a cità, Paul friquintau lu terzu, vista di Roma. U travagliu nant'à i risturazione di u spaziu, attornu a cui foru custruiti tutte e strutture, ci hè statu affidatu à Michelangelo in lu 1536. Sfurtunatamente, ch'ellu ùn pudia andà u travagliu, è a maiò parti di li era nant'à u so idee sutta la guida di l 'architettu talianu, scultore Dzhakomo Della Porta, oltri a àutri studenti Buonarroti. Capitol Iddu usa la strata si ùn l 'òpiri di sti populi da a fini di 1654.

Turistica

Capitol in Rome attrae budget incù u so attrazioni, cumpresi:

  • Scala Cardonat. Ghjè unu di trè scari, su chi vi pò acchianari la cullina.
  • Place du Capitole. Hè situatu in u un sommet, chì ghjera u so centru. Nant'a u so perimeter custruìu lucca attrazioni Rome.
  • equestre di lu mpiraturi Marcus Aurelius, a turnu, leva in u mezu di u quatratu.
  • lu simbulu a cità - u lupu, sìmmulu di la justizzia. Esiste, ch'ella era u carrughju, micca luntanu da u entrata di u Palazzu cunsirvatoriu, parò, fù cummossu in u bastimentu. Prima di l 'statua fù trovu in l' Capitol ci era una cabbia cù un lupu vivu.

  • Palace sinatura. Per un tempu, issu munumentu architetturale sirvuta comu un segment, parò, hè avà in u so muri è u City Hall di Roma. Hè per via di sta ci pò esse ùn stanza à tutti.
  • palazzu cunzirvaturi piglia u so nome da u fattu chì si vota tìnniru la riunioni di sinatura è ghjudici. Iddi ghjustu chjamatu korservatorami. Avà u bastimentu serve cum'è un museu, induve si pò truvà Bustes, afréschi. Cunnisciutu è u Pinacoteca, induve i dipinti sò esposi la cchiù granni artisti.
  • Palazzo Nuovo - i cchiù picciotti n'avianu munumentu architetturale di i corti ducali. Era nu l'un li capiddi jeux Palace Cracovia. Quì sò trove cullucate sculture antica.
  • Basilica di Santa Maria in Araceli hè custruitu nant'à u pratu induve una volta c'era un tempiu di Juno Moneta. U Populu di campagna la statua, miraculosa di Ghjesù in naive.

ricchezza culturale

Capitol in Rome hè micca solu un centru riliggiusu, pulitichi, ma dinù culturale di l 'antica cità. It hôtes un numeru di musei, ognunu di li quali hè degnu di primura.

Sott'a lu muri di u senaturi Palace, custruitu in u primu seculu aC, un lastre museu-magazzini petra, èbbuca su chi veratimente antica Roma. possi amparà da a iddi comu a vita hè cunnucieru è ciò chì hè l 'epopea di i magistrati.

In u Palace di u Cracovia hè Bustes naturale di u museu, creatu in la Roma antica. In più, vi ponu vede afréschi è visita u Pinakothek. Stu galleria Puru dipinti di tale artisti famusu comu Rubens, Velazquez è Caravaggio. Tutti li tipi di archiulogica pò trova in Hall Castellani, è una ricca cullezzione di muneti è essayer - in u Museu capitoline di muniti.

Palazzo Nuovo fù custruitu à esse un museu. E accussì lu successu: ci sò sculture, micca solu rumana, ma Grecu.

corsi

Rome - la cità eterna, sempre aperta à u publicu tuttu comers. Per quessa, ùn ci hè rializatu un numeru di differente corsi. A destinazione turistica più pupulare, in cumminazzioni - u core di a cità hè a Capitol in Rome. Come arrivare a stu locu? Facirmenti. Stu pò essa fattu à tempu lea è cù un gruppu. Tuttavia, hè impurtante di capisce chì Rome - un abbastanza grande cità, è si hè pussibili à perda, zasmotrevshis caputravagghi di architittura.

Quasi tutti i turisti visitatu a Cità eternu, visita la corti ducali di u Capitol. Parechje musei, u custatu u so struttura, lanciatu nant'à u listessu Oru. Per esempiu, à se rendre à lochi comu a lu Palazzo Nuovo, u Palace cunzirvaturi e senaturi pò esse à ogni ghjornu, fora di u luni, da ore nove in la matina finu à ottu ore di sera in la sera.

Come arrivare ci?

Se rendre à la Capitol una varietà di maneri. Pudete se rendre à la cullina, à pusà nantu à u metro, linia trenu B. Esiste, in Roma hà un largu sistema di autubussi, indicazione è chì corre à i muntagni. Tù dinù pò chiamari un tassì e se rendre à la Capitol in una vittura.

Spassighjate è dispunibbili pi tutti comers. Grimpé la cullina di l 'Capitol in Rome ponu esse i trè scalini. A manca cunduce à a Basilica di Santa Maria in Araceli. Central statu creatu da Michelangelo, hè cunsideratu a scala principale di u web corti ducali. U drittu hè calmu unremarkable, ci hè di solitu usatu da i townspeople. So s'è i turisti vogghiu acchianari a cullina à l 'ombra è ùn chissu la fudda, si ponu aduprà propriu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.