ModaShopping

Calzature in mutandine di nero: quantu di sceglie è ciò chì porta

A cosa principale in l'imaghjini di una zitella o una donna hè un calchite chic. Hè a donna chì sustene a so feminità è a so righjina, cambià a so ammazza. E nunda ùn guariscenu cusì fast dejection, cum'è un novu parighjate di shoes originali, extravaganti. Per quessa ùn hè micca surprisante chì micca solu e donne di a moda sò pronte per fà i so salari à i pantaloni neri. I donne intuduzzu capiscenu chì i scarpi sò un clima. Ancu u best outfit di u vestitivu pèrdite a so aspettazione, se li scarpi sò micca a so cuntinuazione, ùn hè micca cunnessione di u stile.

Un pocu di storia

U stilu più eleganti di i scarpi di donna hè u so sicretu. I calzari chì ogni donna hà in u so vestitariu sò nati per l'omi. Eranu, i signori di a moda di u Medievu, chì hà cuminciatu aduprà calzari di salle di belli chì ùn avianu micca sivelli. A cunvenzione era, "slip" di i peri in i scarpi, da quì u nome di u stile - barche.

Tacchi hè ancu presentatu in a moda di l'omi. Eranu u privilegiu di i cavalieri. Per guardà a perna in u stirrup, un pinneddu hè stata attaccatu à u piuvale di u sopra. Cù un saccu, u pichju toccu à i scarpi civili, cuminciannu u crescita à u so patrone. A storia capisci u fattu di issu issu un decretu di Louis XIV, chì hà dettu: u subjectu pò pudere risuscitatu u so puntu quandu ellu riceva u so ranku. Quien avaria pussutu avè pensatu chì i scarpi-scarpi netti d'avè a so storia interessante.

Prima pezza di u taccu

À a fini di u XIX seculu, i pruduttori innovadores realizanu una versione femminile di barche cun un petit taccu di legnu. Ma in a pratica, u calchufu fattu di stu material rápidamente falla è hè sustituitu da un pezeu metale.

U XX seculu pò esse chjamatu una epoch di perfezione di i scarpi di donna, senza esaguerazioni. Nta l'anni 1950, i primi calzini nìuri-pinnelli nantu à i pezzi di hairpins aparìanu. Dui disinfestatori di i scarpi di donna scorrianu i so disinni unichi. Ruggeru Vivien crea piu di coghju in un puntu di 8 centimetri per a coronazione di a Queen Elizabeth. È Salvatore Ferragamo ponu fà pratiche per fashionisti in un hairpin di 10 cm.

Christian Dior hà decisu di migliurà a figura femminile nantu à u podju, fendu una cura particulari à i scarpi. Hè stata utilizata in u so vistimentu di vestiti nantu à una hairpin cunfortu di 5 centimetri.

Nta l'anni 50 à l'amatori di tacchi alti appartinevanu à l'attritura di cultu Marilyn Monroe. Hà spressione l 'idea chì una donna in bè zale pudete cunquistà u mondu. Hè stata ella, Marilyn Monroe, infurmatu in i barche di tacchino in a film "In Jazz Only Girls", hè stata a prova. Parechji omi crede chì i scarpi di u hairpin facenu una donna sexy, dà una chjera di charmu chì littaralmenta fa "perde a testa".

Moda finale u XX sèculu

In u primu anni 60, Jacqueline Kennedy hà riturnatu à u pedestal di i modelli calzini-barche netti per un altru puntu mediu. Hè cumprata per pare parechje ogni misi à i servizii uffiziali è di notte. À u stessu tempu, i primi mudelli di barche di e vende nantu à i tacchi si prisintonu in e dispunìbuli Sovietsi, e assai donne si ficiru cuntentu i pussibuli di sta scarsa commodità. E graduate di i 70 in i so barche cuddighjenu ballonu e so primi valsi.

Ùn importa ciò chì a metamorfosi accade cù i barche couture da u momentu di a so creazione - stu mudellu scavatu in a storia. Hè chjaru chì a moda ùn ponu tranquillamenti, i diseggiani metti una cosa nova, pisendu u passu cù i tempi, ma i calzini-barche, nìuru, nantu à u punteddu, stà in a dumanda à a mo ora. Scuprite a presenza di a bellezza di qualsiasi stilazione di vestiti, è sò micca popolari cun e donne.

Stiletti nassi negri

Sapere cu tacchi alti, sicuru, trasfurmini e so maghju, ma cammendu in quelli piani duranti u ghjornu hè tedious. I so designatori creanu calzarii caleperu nìuli nantu à a piattaforma, chì truvanu i so ammiratori. U modellu hè impannatu cù un dettu interessanti - una strapedda di coiu finita chì copre a perna nantu à u turmiu. A volte in questu zapata, a strapera hè sustituitu cù una cinta di satin, chì analizeghja dinò a bellezza di a fata di una donna.

I disegnaturi creati è creanu à i mudelli di mudelli di u tempu mudernu di parechji culori è di parechji materiali, ma u culore nìvuru sempre sempre è resta in a dumanda. U calzature, com'è regula, sò stati cù pezzu naturali o u so articulu artificiale. Tessuti è curu satinu sò rari par fà e cuscini. Di solitu, sta scarpa hè struita sottu un certu ordine di mudelli di casa. Puderanu bè cù e stile di bufalce di vende d'inzucastu è perforatu. La lacette negra hè un attellu stylicu à u bagnu di uttini, chì simpricimenti simu deve esse in u vestitori di a donna di a moda.

Famous designer di parole

Ciò l'idee ùn pò esse realizatu da i diseggiani ogni staghjoni, ghjucanu una nova versione classica di barche neri. Lizzii chicchi per i cristiani di Christian Labuten anu a so propria distinzione - un sole rozu ricunnisciutu. Stu spettaculu di i scarpi sò difficult to find similar to his shoes. I battelli negri suede anu dichjaratu chì e so cumpunimentu di u dilicatu chì i so scarpi sò una continuazione di a stile di u fashionista, cun amicu articulu sottu a so silhuette. Particularmente attraente hè a terza vischiavuta cum'è in un biancu profunnu.

Cumu si passau à Labutene per aduttisce i barche cun una sola russa? Ci hè una legenda chì un avea vistu u so assistente pinzatu culore di lacatu russu nantu à i so gammi. Erani accussì efficau chì Labutene, senza esitazioni à un pezzu di tempu, hà pintau a sola d'una di e mostri in bagnu in russu. Chì era u risultatu di questu? U mudellu hè ricunnisciutu, in a dumanda è micca sughjettu à u tempu.

Quale chì porta i scarpi

Calzature - barche - i scarpi, chì hè cumminatu cù parechje mudelli di vistimenti. Dunque, sò in u vestitori di e donne di moda è di u travagliu di l'ufficiu. In elli ghjè accustatu, sicondu l'etichetta, per esse à ricevuti à e donne di l'altri capelli. E so scarpi neri sò e donne di parechji età è physique. Sò justu in amore cù e generazioni di e donne. Sò in a tendenza di e famigliali famigliali cum'è Chanel, Salvador Ferragamo, Versace, Prada. Disegnaturi di alta moda hà maghjillamenti combina cù l'stile di glamour Casual (glamour kezhual).

Ciò chì porta cù i scarpi

Ci hè una cunnanna, i barche coghju sò adattati per ogni ropa. Tuttavia, questu hè micca u casu. Nimu anu annullatu tali cuncetti cum'è gustu è gustu. Ci hè parechje scelte per barche. Sicondu a quantu hè u talellu, da quale materiale sò i scarpi sò fatti, u pianu hè apertu o chjusu, puderete stabilisce in quale u gruppu di vistimenti ch'elli sò fittezzi.

Un petit vestitu nìuru è i scarpi di tufu di Labutin sò un duet celebratore eleganti. Pò esse supplementatu cù una perla di perle. In a stagione frigia hè appruvatu di avè una furna boa. Calzicht-imbarcate, imbellita cù stingiali, stanu belli attraversi cù vestiti è vestiti midi.

I battelli cù un talianu apertu sò ideali per i vestiti, a basa di l'stile hè "novu pruvendu", un vestitu d'uttinu di cummerciale, in quale fasgi diretti classichi o ghjunti. Eppuru, i scarpi cun taccu aperta sò adattati solu per e donne chì cura pè i so tacchi, sapendu chì sò sempre in vista. Calzature nantu à u cinturione cintrali di u lattice matte belle cù i tradiziunali tassessi stretchmenti in l'Uffiziu. U culore di un vistitu cummerciale ùn deveria micca micca neru. I battelli neri parranu harmonii cù i grigi è beige.

Ci hè dinò l'imagine di ogni ghjornu di i barche neri. Sò bè cù l'indigo jeans è accurti (7/8), mutandine di ogni siluette, cù ferri raghjonu è campane di fate è annu.

I diseggiani ricurdavanu cura

U calzariu ùn deve esse mischjutu cun ropa di ghjocu, ancu a più famosa, marca. È stupidu è senza gustu. Una longa falda di u culore chjucu è i barche neri hè un accurtitore visuale di i gammi. Probabilmente, nessuna di e donne ùn volenu micca di ottene un tali effettu. L'effettu di scurzà i pericultori pò piglià u pruprietariu di i scarpi cun una corchea chì tira l'angoi. Senna prima ùn hè micca minacciata,

U calzature devia sempre esse còmode è cómodu. Ma a so cumpagnia principali hè di dimustrà pere bè.

Utilice e barche nero solu cù piacè è esse senza aspittite!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.