ModaShopping

Boutique - ciò chì hè? Cosa hè a diffarenza da un magazinu panni?

A parolla "buttega" hè d'origine francese e significa "Shop". L'apparizione di apparteni a 1242, quandu u buttega hè dinù un locu induve marcanti ferà u so bè, è da u locu in u quali sò vindutu sti prudutti. In inglese, a parolla fù più tardi, è chi significa "un picculu shop, negozio."

Pocu pressu à stu tempu furmò la cumprinzioni mudernu. Boutique - ciò chì hè? So noi accuminciò a chiamari butteghe cun finestra vestitzioni, situatu nantu à u prima pianu. Spessu i prudutti di e buttee eranu fatti manera semi-artighjanali - piccula squadra era facennu cappelli da a manu, o vistitu kroil in una piccula quantità, s'ellu a tutte e in una sola copia. Dipoi u 19u seculu, a parolla fù à esse assuciati incù putìi chi vindutu Tattoos prontu-fatta da a fannu famosu di i so periodu, è solu in lu 1953 da piglià u sensu "magazzini moda".

Boutique - ciò chì hè? A spiigazione mudernu

Boutique - chistu è di solitu una moda di vendita è merchenzie lussu picculu, disponibile a ghjente incù un certu rèdditu (bè, sopra media). Stu magazzini ritrova una buttega calle e cuncezzione conceptual di la stanza è serviziu high quality. Dinù, à spessu u riprisentante ufficiale di a casa di moda, à chì u numeru di Tuvumannu spessu vinci u numeru di i visitori, perchè micca ugnunu pò pagari un disignu suprana cosa. Sè in sta vendita sò i prudutti di differente marche, si avissi a èssiri chiamatu un multi-marca buttega.

Boutique o magazzini panni? Cumu truvà i diffirenzi?

In a nostra parolla soi ghjunse da l 'Unioni Suviètica, e tanti abbitanti ragiunà: "Boutique - ciò chì hè?" - ti griddu una risposta: "Hè assai cari!" Hè sinònimu invitu è inaccessibility di qualità.

Però, di più, è più pussibili à scuntrà cusì-chiamatu butteghe à cumprà in vinile è a finisci, autobus. U mutivu hè chì prugetti privatu chi has fattu a so furtuna vinnennu li cosi in una tenda nantu à u mercatu, allargamentu di a so los è chjamò u so Shop "piante buttega". Simile à la situazioni "hà compru un stand chiamatu supermercati". Cumu truvà i diffirenzi?

Boutique - stanza eleganti incù Places criatori, bundanza di u spaziu è bonu illuminazione in u spaziu prestigiosu di i cità. In putii scunnisciuti solu per e butteghe, tutte e culled panni. Quì, u locu hè picculu, è a qualità prodottu hè mischinu, micca à sminticà certi speci di invitu.

A buttega panni hè fattivu grazia à una piccula quantità in una certa quantità, s'ellu vole, vi aghjustà à u locu di u bastimentu cumpraturi. In psevdobutikah stu serviziu ùn hè micca dispunibili.

Concept magazzini è ShowRooms

Modern mondu moda hè sviluppata u cuncettu di "buttega". Cosa hè u magazinu cuncettu, Citroen, micca ugnunu sà. In fatti, hè u listessu buttega, ma incù certi sustanzi. Concept magazzini indiatu una certa "lunae", si sviluppata linia di i prudutti, è in più di panni, tessuti e Accessori in una riserva, si pò cumprà linu lettu, profumi, u decoru di a casa. In stu casu, tutti sti prudutti sarà pienu un certu modu, si scrivenu à u listessu cullezzione. Manera ideali, u cullezzione hè un aghjurnamentu parechje volte à mese. ShowRooms - issu hè un ufficiu cù una Citroen, si sò fatte di una catena stretta di i clienti, clientella suprana.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.