News è societàCélébrités

Lisa Tuktamysheva Skater: biografia, rializazioni sports, circle

Quandu vi taliannu u spettaculu abbastanza ghjovani, ma digià un famosu figura Skater Lisa Tuktamysheva, incù un core canadese sinking, suvitendu i bombe, e grazia liccione, di fà salti dizzying, unu putissi brama di cunnosce di più avvinta. Quale hè ella? Cosa hè u finominu di u so successu?

Elizaveta Tuktamysheva: biografia

Iddu nasciu in dicembre 1994, in a cità di Glazov, in Udmurtia in famiglia Tuktamysheva. U ragazza detti un bellu nomu - Elizabeth. Inexperienced giovani genitori subitu sunari-leghje tutte e la littiratura su educazione è si messe à azzione. Avemu cuminciatu incù Diving in u bagnu, incubation, una scelta larga di Massage è ginnastica. Ricorda Mamma, a picca Lisa, ste prucedure ancu li piacia, lighjittimu tranquillamenti - nun chianciri. Pope stabilitu per me figliola à cumplessu sport la casa di i zitelli. Avemu pò dì, incù u primu ghjornu di u sportu hè presente in a so vita. Lisa Tuktamysheva, tantu à u piacè di u so babbu, ampara prestu à fà totta-s'avère, è dinò in parechji esercizi cun piacè deftly acchianaru la scala.

U ragazza crisciutu tilatica, legs, piena di energia. Per cinque anni, divinni chjaru chì si deve esse qualcosa à fà, ma hannu assai scelta in la cità hè, pruvatu à incantà ci natari, ghjucà u pianoforte. Aiutu, comu hè à spessu u casu! Sergei travagliavanu in un campu d 'hiver summer, sempre pigliò cun Lisa. Ci hà fattu amichi incù pattinatori ghjovani figura. Poi si vutau fora chì unu di li fimmineddi - la figlia di carru a scola sport di i zitelli mpara in una formula di Elena, un maestru di matematica è mamma di Lisa. genitori Sports (mamma amata volley, babbu - sci e le football) pigghiaru la figghia Svetlana Veretennikova, direzzioni u sizzioni di pattinaggiu. So l 'avvene di a bailarina sport Russian Elizaveta Tuktamysheva ritrovu in u mondu di unu di i più beddi è a lu stissu tempu lu sport cchiù difficili.

pocu Skater

Avemu accuminciau la vita cutidianu difficiule. rink Horticultura fu unu di l 'internet a cità. Ùn vi scurdate chi i zitella di u primu tempu pichjò in u skate e subitu si n'andò. Training accumincia assai prestu, in un camping Lisa avia a svigliatu à sei, era adupratu solu in mità di l 'annu, ma si n'andò cù la cuntintizza. In un cortu tempu à jùnciu è righjunghji pattinatori, si piglia parechji anni. Billets Svetlana Mihaylovna Veretennikova ancu tandu cunzidiratu un talentu in u ragazza. Most Lisa piaciuti satannu. Idda pigghiau subbitu la tècnica, subitu memorized e svorgi facili, grazia, è più ntî - di sicuru! Puru me figliola hè facennu granni strides u Ghiaccio,, u mo mamma ùn attaccari ogni impurtanza particulare, cunzidiratu lu solitu entusiasmu, cum'è parechji zitelli. Qualchì volta ancu minacciatu ùn a permette Lisa a furmà a causa di l 'valutazioni. E poi mi ntirvìnniru Autobus: Fate sicuru ca lu pattinaggiu - hè u so distinu, a so vita. Veretennikova parolle schiarisci prophetic!

A riunioni cù u carru

No mpurtanza comu talentu, o hè una Atleta, per ghjunghje ne à e cime m'aiuti solu un carru di talentu. Ma ci vole dinù scuntrà. Skater Tuktamysheva furtunatu volte. Svetlana Mihaylovna Veretennikova - prima un educator è un amicu apertu u rigalu, hè divintatu più di l 'anni' na 'amicu vicinu. A riunioni cu Alekseem Mishinym, unu di megliu l'mondu Billets pattinaggiu, addivintau lu puntu si vultò in a vita. Hè ritinutu ca se rendre à a so scola - a triunfari la prima vittoria. In u 2006, u cuncorsu "Mishina Cup" in Belgorod famosu Granni Maistru di li primi tempi, videndu un spettaculu nove-annata di Lisa Tuktamysheva primu postu vincitrice. U ragazza hovered u Ghiaccio, comu 'na vampaciuscia, è da una dizzying salta stupenti. First ricevutu un invitu à furmà, è una volta - a St. Petersburg, in i scoli di pattinaggiu! Hè statu un successu!

lezioni di a vita

Biography Lisa Tuktamysheva riccu e ntirissanti. Parechje lezioni insignatu a so vita. Surghjenti sò un mila chilometri da u capilocu sittintriunali, vi tuccherà à ottene una ghjurnata. Fora di la finestra lu anni nuvanta. Parents - Ùn lu millionaires. Ogni dui simani Svetlana Veretennikova incù u so rispunsevule di Petru era ferita in a furmazione. I avutu tanticchia di stanza a campà in una boarding school, à spessu ùn avè abbastanza soldi, è sforzu. Long-distanza è longu viaghji troppu longa. Ma ella sapia - un casu di li fimmineddi. Dopu tuttu, a pussibilità pè ottene u assai megliu pattinatori sunnari Mishin. Gren'spinta accuminciau a furmazione, la matina e sira, ogni ghjornu. Lisa Tuktamysheva ogni jornu diventa di più cunvinta, assutigliatu u sapè fà. Alexei Mishin ogettu micca solu un carrozza, ma dinù un patronu è amicu. Mandà Skater in cuncorsi internaziunali, sempre pagatu di biglietti, alberghi, custumi. In u sustegnu, ch'ellu hà cridutu in u futuru vittoria.

Lu primu successu

A prima i risultati ùn piglià longu à aspittà. In u 2009, l 'Championnat di Russia à dodici Elizabeth addiventa lu secunnu, e accumincia a so prima medaglia d' argentu, pirdennu a rivali una sosula appena. règule sufisticata per participazione à cuncorsi internaziunali, età-riguardanti, u dirittu solu à principiatu in i staghjoni 2010-2011. Quannu ivi prima palchi oltremare in Romania, hà tuttu. Puru durante u so discorsu stati caduta, Lisa Tuktamysheva vinciu. Per la vittoria siguita di na scunfitta, u s'avère s'avère - Skater timpiratu. At a argentu Championnat du Monde hà rializatu frà Juniors.

A perdita di u so babbu:

In u 2011 Tuktamashevyh un colpu à a muntagna - la morti di u so figliolu babbu. Alexei Mishin torna vicinu à u surf. A famiglia era lassatu senza un babbu, in una situazione murali è matiriali cumplessi. Billets hà aiutatu à spustà a St. Petersburg, cunvintu chì a so mamma à trasfurmà u distinu è carriera di a so figliola, à truvà una nova locu. Ùn lascià a vostra guàrdia e Svetlana dinù cummossu: Lisa hè dui autobus. Cosa hè bellu, Mishin è Veretennikova te longu assai bè.

U campiuni bassistu

A nova tappa in la carrera stadiums accuminciau la cuncurrenza in Japan, induve Lisa Tuktamysheva svorgi flawlessly bella famosu Baia bypassed. Idda vinciu u so primu cuncorsu adulta in Canada, dui Grand Prix. Tuktamisheva addivintau famusu comu lu campiuni più chjucu. Di alta rializazioni in Skater sport pigghiannu la squatra nazziunali di la Russia. Idda ti ghjunghje à Innsbruck, hà da parlà à i Ghjochi Olimpichi Jugend. E accussì fu - era un spettaculu brillanti! Cu lacrimi à l 'ochji di u ghjovanu vincitrice didicatu a vittoria di u so babbu, chì a so hè sempre presente è insignatu à esse forte. I staghjoni seguenti Tuktamysheva Elizaveta Sergeevna vinciu una medaglia d'oru in u Championnat Russian è un bronze, - in Europa.

U cantu issue

Ma micca solu u emo era in l 'biografia sport di una figura Skater. fiaschi ferrari circuit hannu i seguenti dui anni. Lisa Tuktamysheva pena twin, si ùn falà nant'à i grandi Rugby (Ulimpiadi è Cup le Monde), ancu una pesca. Autobus ùn ricunnosce micca i so guàrdia: hè divintatu un souffle, facennu sbagli nantu à i cubi. In di ferraghju di u 2014 si ferti judo. Si pigghiau tuttu chiamari lu tempu à incascià tuttu lu vuliri a un pugnu è spustà nantu à addivintari arreri a prima.

campiuni

Lisa hè spessu paragunatu cun u miticu tatuata, chì rinvivisce da i malanni, è diventa ancu più bella. Dopu à u ritornu di u so, piaci veramenti 'ali crisciu. U Ghiaccio, travaglia cum'è meraviglie di fà cumplicatu elementi di pattinaggiu. Victory dopu à a vittoria, u ricumpensa per una ricumpensa! U più famosu Rugby in Germany, Finlandia, Francia, Cina, Pulonia, l 'Russian hà ricevutu u gratis più, lungo, cun elli - l' entusiasmu è amuri di miliuna di asèmpiu. In Portugal, Elizaveta Tuktamysheva indiatu brilliantly la tècnica superiore, s'avvicinò a gratis casa discugràfica. L'urtimu Cup le Monde si tinia in China. Très presentatu danu a vittoria, u titulu, è u midaglia d'oru! Hè a Shanghai, hà guaritu u so famosu salti triplici. Ch'ella hà in i arsenal nome ùn hè micca solu ricumpenza Ulìmpici.

Lisa oghje

Sta stagione Elizaveta Tuktamysheva, Skater, quale biografia hè fattivu grazia à a vostra primura, l 'articulu, cuminciava à Nice, vinceru e vinciu la tazza. I riniscìu a cunquistari Canada, Pulonia e Croatia - un successu cumpleta. Furtuna discursu Navarro a unu di l 'uparazioni di u Grand Prix, ma a causa di l' attacchi militanti in casu di Parigi fù posticipatu. Tutti i cuncerti sò urganizati in Lisa Ovation debout, amparà hè in ogni locu. È quì in casa soia in u Championnat diventa solu l 'uttavu, è dunque ùn hè inclusa in la squadra. Di sicuru, scusa per ciò chì ùn si pò vede si à u cuncorsi più impurtante in u mondu sanu.

Oghje, u ragazza francese dinò, un piriudu diffìcili, ma hè piena di speranza di u futuru. Cumpari, umili, aperta, Franc Cinquante e amichevuli. Ch'ella ùn hà miti e li nimici, ama bona litteratura, luce è music, billezza di u vera amicizia e sogni d'amuri. In brevi, a prima sbricia - la solita ragazza Russian, solu incù skate in a manu, cù quale ella ùn lasciarà. E idda ci hannu na bona cosa, perchè stu idda voli un tempurale esercitu di asèmpiu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.