FurmazzioniStoria

Bourgeois - i nemichi di a sucità, o osteriaghji minuziosu? Cosa hè u prulitariatu?

People allivatu in l 'Unioni Suviètica, cunvinciu chi la burghesia - i nemichi, parasites, bloodsuckers chi vogghiu marità riccu à u dannu di autri. Ma proletarians - a misciu dura, ùn pintennusi e forze in u pi di u Cuntrastu. Ma hè veru, s'ellu quelli chì sò currettu definizione? Ugualità, chì fù impostu perchè i cumunisti, è micca ghjustificata, ma lu capitalismu maestri, posti è hà da riesce.

A storia di la criazzioni di la burghesia

In a sucetà capitalista hè la classi regnu chì riceve rivinuti da a pruprietà: Multiculturalism, paese, soldi, fabbrichi e àutri a pruprietà. Bourgeois - pirsuni ca hannu a pruprietà privata, rispettu di u dirittu di sicurezza di persona, a libertà di religione, linguàgiu, assemblea. Iddi rispittari la liggi, perchè si curanu a accuntintari cun ella, è altri, ùn sarà, ma si pò micca a so pruprietà.

In u heyday di fiudalesimu, è i burghesi accuminzau a ciuriri. Sta volta include i citadini ricchi: marcanti, travagliadori strasurdinariu, artiggiani, ca arriniscìu à traversu a so travagliu à rompe fora a ghjente. U fattu chì i burghesi - una classi prugrissiva-arachide, parrava doppu la guerra ottanta Anni '. Sta volta hà nizziatu a l 'armata di l' rumanzesca fiudali. Più tempu, si messe à evoluèghjani traballat granni e ap burghesi, avìanu assai differente intaressi pulitichi è punti nant'à a vita, cusì la divisioni ghjuntu frà elli.

U principale tippi di

I classi hè divisu in tippi, sicondu ciò chì I faire burghesi. Si pudia esse un cummerciu (se u populu intarvena in lu, appartinni a la burghesia cummirciali), li banchi, l 'agricultura, l' industria. Guasi ogni zona di l 'attività umani in i seculi XVII-XIX. Hè sviluppatu pricisamenti picchì di sta volta. Sicondu u pesu di prufitti, i burghesi statu spartutu in grande, maculata, è chjuchi. Prima avemu usate cummattennu lu travagghiu, lu uperai quessu, ma tanti nun si présenter, è altri, fatti i so vivant solu cù u so travagliu. I burghesi ap suprattuttu vissutu in paesi o in cità, appartenant un picculu negozio.

Quale sò i proletarians?

In l 'etati di lu burghesi di tutti i populi eranu spartuti nta dui classi: lu patroni di prupitati privata e cinquinu-cuntadini, ca campau vinnennu li capitalists rabsilu. Avemu proletarians avia micca a pruprietà. Anu fattu a so vivant da n'appi a grande è media burghesi. I classi funziunamentu in a sucetà capitalista ùn hannu un privilegiu, tutte e cuvirnau da u riccu. U capitalists hannu creatu partiti pulitichi, ea li liggi favurevuli à elli, incù u prulitariatu nimu tuttu. Per stu mutivu, la sucità accuminciò a amatoriale prutesti. Revolution sucialisti distruttu i burghesi, lu prulitariatu dinù cessatu a raghjone, comu lu statu numinatu in u classi travagghiatura sucialisti.

L'epica hè caratterizata da i burghesi?

In i primi tempi di a sucetà capitalista i ricchi, e ricchezze spéciale da u so travagghiu, chjamata u rispettu. I burghesi è i prulitariatu, più di tempu, di più, è più alluntanati da unu altru, mentri à tutti i trà sti dui classi hè micca furmati un abissu pienu di odiu, rancuri è indiferenza. I patroni un sensu di a nubiltà rataru in fondo, mentri lu primu postu fu lu disideriu di aviri 'na capitali offre à chjappà in i mani di i puteri.

Più di l 'anni, i burghesi di più è più ricca, e lu prulitariatu prisenti nantu à u principiu di sopravivenza. patroni longu tempu di grande furtune era la classi regnu, ch'elli avianu u so partitu puliticu, u privilegiu. I burghesi sò sempri sfruttavanu li pirsuni u travagliu. Hè chjaru chi sta ùn pudia durà longu. At prima u proletarians affacciari cum'è una forza pulitica di sucialdimucrazzìa, allura accuminciò a lotta entre di i so diritti. Per quessa, u fattu chì in u principiu di u seculu XX, la burghisìa travagghiatura pigghiau lu putiri in a so mani, ùn ci hè nunda di stupente.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.