FurmazzioniStoria

Cuncorsu di l 'Unioni Suvietica: "Frisone di a maternità", "matri heroine &", "maternu Gloria"

U rollu di mamma in a vita di a parsona pò parrari millenaria. A assai di nuvelle autubiugràfichi cunfirmà stu rolu impurtante. Micca solu dà a nascita à cuntene, ma dinù isari un citadinu degnu di u statu - micca un compitu faciuli.

Cuncorsu di l 'Unioni Suvietica

Micca ogni donna, in l 'anni Suviètica, è hè avà attribuitu u titulu di "héroïne Mamma". Una categuria di "Monete di l 'Unioni Suvietica" - un homme medaglia affaccatu in u 8 lugliu 1944, grazie à u decretu di u Cunsigliu USSR di cavallo. Sta data cuincideva incù u alberghi Cità di la famigghia, ca torna fatti so impurtanza in Russia moderna. In aghjunta à u Cuncorsu i, attribuitu u titulu di "héroïne Madre" volti sistemu di l 'Unioni Suviètica, sfarente di un sindicatu di 15 republics. À u principiu di u 1940 Stu onuri attribuitu e donne Soviet ca desi a nascita è addivatu cincu o di più zitelli.

volti classìfica

In u casu di a nascita di una donna di cincu figghi, hà statu pensa a vie "Frisone di a maternità 2 gradi." Quale hà 7-9 i zitelli, attribuitu l 'Order of "maternu Ghjente" terza, siconda, prima gradu. Von chì a donna hà datu nascita à è risuscitatu 6 zitelli - "Frisone di a maternità 1 gradu".

Peak mamma ft pruclamatu la nascita di dece figlioli, o di più. In sti casi, a donna Soviet anuratu cu l 'Order of "Mother héroïne" cun awarding lu tìtulu unurariu di u listessu nomu. L'autori di i prugetti, arte di Madri volti èranu:

  1. NN Zhukov (leva Cuncorsu di l 'Unioni Suvietica - "Frisone di a maternità").
  2. II Dubasov ( "Parent Ghjente").
  3. IA Ganf - autore di l 'Order of "Mother héroïne".

Order Madri-assisi

Commander l ' "Mother héroïne" hè una convex stelle cincu-nutari nantu à una inturnianza raghji argentu. Order "Ghjente Parent" hà una forma ovale è di culuri argintatu. On a parte alta di starnazzando bandera rossa incù e parolle "Ghjente Parent" è u puntu di u figura. In lu settori manca - una donna cù una criatura e rosi. Sottu l Beni - Malice scudu biancu cù e parolle "USSR". U pacchettu hè fattu di metallu in forma di un arcu, culurata Malice bianchi incù un mulu turchinu. Ordine di u secondu gradu di un culore turchinu luminosu.

Order "Parent Ghjente" avianu 3 gradi. À u listessu tempu cù l 'ncaricu di issi premiati ghjuntu in la forza un sistemu di misure. Quissa hè a aiutari e donne in u volse i, matri-sulitariu. Un saccu di sordi sunnu distinati à u stabilimentu di privileggi e prestazione, Grau lump sum, a prutezzione di i zitelli è Madri, criannu una reta di Herrenfriseure, lingua italiana e accussì on. D.

Mamma-heroine &. chì sò ch'elli

U primu tempu u titulu di "héroïne Mother" hè statu attribuitu à 27 di uttùviru 1944. Stu titulu attribuitu à 14 donne suvièticu. Mother-heroine & addivintò numaru 1 AS Aleksakhina. Tutti i so ottu figlioli, era à u fronte, 4 d 'iddi foru ammazzati, dui mortu di u so ferite, sò vinutu da u fronte. U sicondu ordine purtàvanu Tula addivintau una casalinga MM Ryzhkov. Ci era fora di dece di i so figlioli 7 à la guerra - di sei figlioli è una figliola.

A resident di a cità nantu à u Neva S.V.Ignateva dinù si varagnò lu titulu di "héroïne Mamma". Quattru figlioli Sarafini Vasilevny luttò di u so paese. 3 e figliole stete dinù in a cità circunnata. Ignatiev famiglia sana travaglia à una cità assediata, pianta di difisa. "Per a difesa di Léningrad" Tutti i 7 i zitelli anu ricevutu volti.

Pochi di ghjente di sapè cum'elli un postu particulare in la storia di la matri-assisi pigghia AA Derevevskaya. Idda hè a sola in u USSR madre-heroine &, chì hà risuscitatu 48 i zitelli! E la basi di la famigghia nun hannu del Guercino e amuri è di cumpassione. At un tempu, quannu la Prima Guerra Munniali durò, hà travagliatu in un spitali. Ci vulia u so purtatu à u Red Tempe Emel Derevskoy. Soon ch'elli si maritaru, ma Emelyan fù tombu da u Janchi.

In 1918, i ghjovani, Alessandro, divinni la matri affiche. U so primunatu putativa addivintò dece-Timothy - u fratellu di u so maritu. A seconda si sona pirsuna c'arricivi diventa troppu picciottu Derevskoy cci culava pi la strata. Criatura in impannillata chjinata vicinu à u corpu di a mamma avi. Scelta Derevskoy di famiglia cum'è un specchiu, reflété tutti i tragichi campa da u statu Soviet di un mezu seculu. In su tretu tra la Guerra Civili e la guerra contru à Germany Nazi Derevskaya alessandro allivatu 14 zitelli.

In lu periodu di 1941-1945. Avemu accattatu Gîte 17 orfani Léningrad una nova l'female è 18 di i zitelli da l '' altri punti di l 'Unioni Suvietica. In u 1950, in la casa Derevskoy risuscitatu 36 zitelli. Tutti i zitelli di a famiglia cresce Derevskoy bona genti. Murìu ligginnariu madre-& nel 1959, era 57 anni. A so tomba hè incisa a cchìstu Epitaph: "Sì a nostra cuscenza, a nostra prighera - me matri."

Cuncorsu di l 'Unioni Suvietica, Frisone di a maternità in u tramontu di l' Unioni Suviètica

Nom de tempu in lu la storia di l 'Unioni Suviètica fu lu' ncaricu di a data di titulu di heroine & November 14, 1991, (un decretu di u Presidente Mikhail Gorbachev). Cuncorsu di l 'Unioni Suvietica (Frisone di a maternità prima e seconda gradi) hè dinù falò in a storia. In sulu 47 anni, sta ordine eranu attribuitu 431.000 matri.

In 90 anni, in u Russian Madri cù parechji zitelli attribuitu cù l 'Order "Per Merit" o l' Order of Friendship. Order "Ghjente Pauvre" fù custrutta in u 2009. Si hè attribuitu à a giuvanotta di 4 è di più zitelli.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.