ViaghjuCruises

"Bora" - missile ship à un cushion d'aire: description, characteristics and technical characteristics

L'esistenza di u BKWP "Bora" ùn durria micca, hè stata circundata da un velu di u sicretu sèculu. Comu, però, assai facilitate militari in Russia. "Bora" hè una nave chì ùn hà micca parechje analoghi in u mondu sanu. A ligerezza, manuvrabbilità, a so velocità sò cusì alta chì ùn hè micca putente di ritruvà cù torpedoes è ancu missile di domicile. In a Flota di u Mari Neru, parechji sughjetti sò stati sughjetti, induve l'equipaggiu di l'RCVP hà fattu copronu boni cù a tarefa attribuita, cumminci a battagghia riescita cù i navi di l'avvinti convenciali.

L'idea di crià una nave

I primi pinsamenti nantu à a creazione di tali bastimentu svilupparu ancu durante a Siconda Guerra Munniali, quandu in u 1942 i frati tudischi pirate à u Caucasu. In Moscu, u cunzigghiu discututu u prugettu di u missile designer Chelomey. A so pruposta - per installà nantu à l'installazione torpedo missile boats per scunfighja i grandi targets di l'inimicu. Tutti accunsenu chì u prugettu era veramente prometenti, ma hè statu postponatu temporale.

Solu appressu a guerra, à a direzzione di Stalin in u 1949, hè creatu AMCB "Almaz". E impieghi sò struitu à sviluppà prughjetti di battelli di cuscini d' aire, era un tema sicretu è novu novu. L'urdinò era a creazione di mischji di missile ultrafast . A idea di stu prughjettu in u futuru hà fattu Bora, un navi di l'alchimista di l'aire.

Role di CB "Almaz"

Allora, in u Leningrad CB Almaz hà iniziatu à sparghje l'idea - di sparà missacciu nantu à e petite vetrate d'alta veloce. In u mondu, i russi ani riagitu à l'innuvazione di i Russi cun restrimente e scetticismu. Ma a guerra di sei ghjorni di u 1967 vultò dopu trascise à u vignetu eggianu (fabricatu da a URSS) envia un destructeur Israeli à u fondu cun un missile solvente. A nova era principia in a marina. In l'anni 1970, l'ingegneri di l'Almaz KB cundottu da V. I. Korolev cuminciaru à avvià idee per creà cattimi catamarani chjappi nantu à i coffi di l'aire. Questu aumentu a velocità di u muvimentu, manuvrabile, invulnerabilità. A cumpagnia hè un apicultore imprevisu, un colpu è a stessa scumparsa rapidu. Allora u bughjone "Bora" nascìu nantu à un colchju à l'aire.

I primi testi

Per a prima volta u "RCVP" Bora hè stata in u 1988, ma a situazione difficultu puliticu è ecunumia impeditu à a prucessione immediata. A navi "Bora" mostrà u successu in u 1991. In u spaziu di l'isula di Zmeinoy, chì era nantu à u Mari Neru, u primu filmiziu hà fattu u locu, causaru un seriu mutivativi in i servizii d'intelligenza stranerii. Questu in a marina ùn anu mai statu accadutu in ogni locu. Un novu bastimentu militari russu, viaghjà à una veloce di 40 nodi, pruduce missile simultanevi. U ruccu salvo hè stata dispostu à solu 30 sett'anni. Durante a prima prova quattru misselli "Mosquito" hà distruttu tuttu a patrulla in u bagnu offrittu. Naturalment, tali volleys sò capaci di distruzzione di e nave grandi navi, ancu i trasportaturi d'aviò.

U picculu bule "Bora" hè chjamatu "Destructeur Marine", perchè a so òpera era di decapitaria a flotta, questu, per fate un putu devastanti à a navi principali di l'squatra inimica. Dopu à quessa, à una veloce veloce di a vitezza di qualchì bastimentu di mare, oculve da vista.

In u 1991 u primu vapore in cushion di l'alivi hè nantu à a Flota di u Mari Nerutu - questu era u "Bora".

Cumpagnia di Ship

A nave possa un canciu di 1050 tunnillati. Dimensione di u "Bohr" hà u seguitu: larghezza sana - 17,2 m, durata - 65,6 m. Prughjettu di a cassa - 3.3 m, quandu u supercharger hè aghjuntu 1 m. A veloce màxima hè di 55 nodi. A gamma in una veloce di 12 nodi hè 2500 milla, à 45 nodi - 800 milla. A pianta di u pianu cumprendi: 2 GTU M10-1 cù una capacità di 36 mila cavalli, duie diesel M-511A cù una capacità di 20 mila cavalli è duie diesel M-504 cù una capacità di 6,6 mil cavallucci. L'armamentu cumprenni lu veiculu di lanisazione Moskit - 8 missili 3M80, 20 missile launcher di u sistema di difesa missili d'Osa-M, AK-176 - 76 mm artilleria, artilleria AK-630 - 30 mm. U bughju petite petra "Bora" hè servitu da una squadra di 68 persone.

Mal da deleted

Dui strade strade (lonxitude - 64 m, anch'ellu - 18 m) sò cuparti da una piattaforma. In fronte di a màquina hè una scala elastica. Ancu se l'altitudine di l'ochju righjunghje à dui metri, un putente putente di 60 cavalli, permette di alcune speeds de 55 nodi. À una onda di altitudine di 3,5 metri, a veloce hè assicurata in 40 nodi. Cursu ecunomicu dispone di dui motore di diesel. L'alta veloce permette a nave per evità di capture i misselli d'accusazioni, è ancu per evade torpedoes.

Quandu crea u SCRP, l'esperienza di l'Uffiziu di Designu è l'industria navale avà chì hà acquistatu in u bastimentu d'assaltu di u Zubr, u tipu Jeyran era prestu.

Chì hè a unicità di u RKVP? "Bora" hè una nave cù una pianta idrodinamica, chì hè facilmente trasformada. U sistema di propulsione possa 36 usi. "Bora" hè un catamaranu chì regule a veloce à 20 nodi, è à u stessu tempu un navi capaci di sviluppà più di 50 nodi. U RCVD hà una larga varietà di mooghi in dui situazioni d'urgenza è normali. Per i tempi d'operazione, ùn ci hè nisun casu chì u bastimentu intrinu in u portu in cunduttà. Inoltre, pò esse imbarcate ancu cù i motorsi apuntalati per u supercurriculum enginee cù l'expirazione di l'aria da u cuscinu d'aire.

PCR "Mosquito"

À bordu, "Bora" (a nave) pussedi l'instalazione più mortali di a "Moskit" PCR. Quelli chì anu in più dettu. A forza di impattu di sti misili in agrancatu hè capaci di distruzzioni di a classe media di navi è ancu i cruciatori. L'explosiu in 3M80 "Mosquito" hà una massa uggu a 150 kilogrami. U rangu di partenza hè di 10 à 90 km. Adupratu, u coiu si soce, facendu un muntagnu, diventa à una altura di 20 metri, quandu si avvicinavanu a destinazione righjunghjendu 7 m nantu à l'oli è u tagliu in u casu di u bastimentu. A parti di l'armatura-piercing è a energia cinetica enormi permettenu per avè travagliu alcunu obstacle. Hè una splusione putente chì si prisenta intra. Ancu s'ellu avete l'utilizatore uscu un sistema di contramuntura di radiu, u sistema di cuntrollu cumbatu alcanza una preghjudizie à alta cumbugliu di u 99%.

"Bora" in u portu turcu di Sinop

In u 2013, in Turchia, nantu à l'attivazione di BLACKSEAF, a Federazione Russa hè statu rapprisintata da Bora, un missile navi di l'aliconu. I battelli di battaglia di Romania, Turchia, Bulgarie, Ucraina participà in 60 sessione è furmà. Chì era l'enfasi? Reflexioni di distillazioni di attaccoli à l'aria, allughjatu trà arrossi, attaccà di i scatuli di reduzzione, urganizazione di cumunicazioni, manuvra unificata, vigilantà u muvimentu di un navi mercantili, rescue and search for victims maritimes.

L'equipaggiu di a nave "Bora" hè statu u megliu. Tutte l'azzione cum'è u cumandante di u capitanu di u 2u rangu di Trankovsky hè stata fatta in una manera ben coordenada, ben organizata, questu cunfermata da l'admirazione di rivezioni di tutti quelli chì vighjàvanu l'eserciti.

In Artek

I marinati aiutati, tradizione di u Mar Negro, stabilitu da i tempi Soviets. Quandu u turnu era chjusu, Bora, a nave chì diventò l'orgogliu di a nostra flotta, arrivò à l'Artek International Center. Dopu à cumprà a funzione di cummattimentu, u BKRP "Bora" si prisintò in a raid in u centru di i zitelli.

À bordu di u barcuni cintinara di zitelli scaricciati, per elli stavanu migliuriti speziale. U cunniscenza era assai informattivu, sopratuttu per quelli chì si sò graduate di a flotilla navali di u zitellu in Artek. Eccu u libru solenni di i cadeti.

Tutti i carusi anu glurificatu cù questu avvenimentu è i manca u votu pusitivu dopu à visità a nave.

A sughjornu tradiziunali, u turnu finali in u Campu Internaziunali "Artek", fù chjusu da u focu, presu di una câmula, vinuti da u cantu di u bastimentu "Bora".

"Bora" è "Samum"

Dite infurmazione di u bastimentu "Bora" in un colchju à l'aire, ùn hè impussibile di micca di chjamà u so fratellu. Questa hè a "Samum" RCVP. I storie sò parechji simili. "Samum" hè un picculu più chjucu. "Bora" è "Samum" - navi di u listessu tipu, appartenent à a classa di navi missili in un colchju à l'aire.

U primu fù stabilitu u nave "Bora" in Zelenodolsk vicinu à Kazan in 1984, à u tarrenu "Red Metallist". L'acqua hè stata liberata in u 1987, è in u 1991 - hè stata inclusa in a flotta di u mari.

"Samum" hà una storia saturata di u muvimentu. U fundazione di u RCVP hè stata in 1991, hè abitata à l'acqua in u 1992. A navigazzioni interna hè trasferita in u Mari Neru. In 1992 - in Kerch, in u 1993 - in Sevastopol. Per i ragii tecnichi, in u stessu annu, era novu mandatu à Zelenodolsk pè u fabricatore. In u settembru di u 1994 rinviò per u Balticu. Ci hè in 1996, hè statu pruvatu à Baltiysk. Ufficialamenti, a Flotta Baltica hè stata aduprata in u 2000. Solu in u 2002, "Samum" RCVP hè stata riassuata à a Flota di u Mar Negro. Si aghjunta à a 41 brigata di missile boats di u Flotta di u Mar Negro.

I servitori chì serve nantu à sti vapuri di Ghjerusalemme si ricùardi di tantu tempu l'anni passati in a flotta, abbanduneghjani a lotterità. Qualchissia sustene chì u sirviziu hà datu a vulintà è u tempurale u caratteru, mentre chì l'altri sempre memorize l'esercitazioni militari. E, sicuru, tutti rispundanu cun calidez per a cuesione in a squadra, amici è cumerciu di sustegnu. Hè nantu à tali vaghjime di guerra chì a fratellanza hè nata.

Done sanu chì i nomi "Bora" è "Samum"?

Per a flotta Soviètica, nomi di "Bora" è "Samum", in u primu sguardu si trovi micca intelligibile è esotico. Dopu tuttu, in a maiò parte di quelli ghjorni, tutti l'oggetti impurtanti sò chjamati numeri di certi personalità heroichi o avvenimenti significati, in onore di congressi di CPSU, manifestazioni, i conferenzi di Komsomol.

Ma era questu linia di i navi chì anu ricivutu nomi pocu insegna. Quandu i anni 30 di u seculu passatu, i navi nanzianu di prisintà navi patrulla (in fattu, destroyers), chì si trovanu noma di tempesta, per esempiu, "Uraganu". I marineri chjamàvanu "una divisiona di inclement weather". I successori di sta serie eranu i CMI di "Tempesta", "Shkval", "Storm" 1234. È a tradizione cuntinuò i navi missile nantu à u cuscini d'aire di u Progetti 1239. Korolev disinjaturu suggeritìlanu chjamà cù i nomi di venti destruzzione brutta. "Bora" hè un ventu squale negru è biancu chì venenu da u nordu. Intimamente capricioso hè a "Novorossiysk bora". "Samum" hè u nomu àrabbu di u ventu di u ventu di l'Africanu calore, chì porta un forte torna di soccurrenza, chì sughjurnò a so strada. Cusì, dui vapuri russi sò chjamati dopu venti forti, tagliate l'acqua di mare à a stessa veloce, eliminendu ospinguli in u viaghju.

Milestones

Malgradu a so ghjovana, u missaghju di Bora, durante a so esistenza, hà fattu più di cente artilleria è rocket firings. Repeatedly, dichjaratu u megliu RKVP in a so mixtura, hà vincutu diversi premiu in tutti i furmazioni. Assoda bè i so nome, perchè "Bora" hè a fughjola più putente chì aghjusteghja cun una aghjurnà.

  • In ghjugnu di u 2002, ci sò parechje alcunu accordu à u livellu statali trà l'Uccidia è a Russia, dopu chì i veli missile di cuscini d'aire, chjamatu dopu à i venti "Bora" è "Samum", sò stati attaccati à una brigata di e navi di superficie di a Flota di u Mar Negro di a Federazione Russa
  • Novembre, 2006. U mudellu di u bastimentu "Bora" hè statu esposu à u show in Jakarta à l'exposition Indodoodle.
  • 2008 anno. Hè divintata a riparazione curretta.
  • Marzu, 2009. I elementi di a Cumpagnia di u cursu K-2 sò stati travagliati.
  • Mai 2013. A prima visita à u portu in Istanbul. A participazione in l'exhibitu IDEF-2013.
  • Aostu 2013. A ricerca uttinuta in l'attivazione è esercite di u Flotariu Marmi Uriatu Blackseafor.
  • 2015 anno. A participazione in l'hérosiu di a cità di Sevastopol in a parade navali in u ghjornu di a marina.
  • Veranu di u 2015. A riparazione curretta di a nave hà assai successu.
  • Veranu di 2016. In u Cavalhe Sevastopol in u ghjornu di a Marina, a participazione hè stata ospita da u Samum RCVP.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.