BellezzaHair

Bob kar cun una extension - un successu di a stagione!

Ancu di taglià a curricula cù un elongamento, si trovi invece chì questa hairstyle hè più apprupriata per questi chì anu una struttura di capelli diretti o, almenu, ondulati. Ùn hè micca dispunibili à vèstinu à quelli chimichi chì anu rive u pilu spiritu.

In Inventariu necessariu: scissors, ghjuvatu perfetta, capiddi di pericardi ordinariu cù denticulate petite, pente cun una "cola", un spray di acqua cale, ponti di fixazione, capelli di pelle.

Crochet cù elongazione, u schema di un capelli

Prima di taglià, avete lavatu a testa bè, cù u shampoo è u balsu. Ora pudete fà Bob-kara cù una estensione. Utilizare un pente "cù una cuda", debite bisogna di dividinu i capelli in dui parti. In seguitu, avete bisognu à fà un partire horizontale da ogni cantu à u liceu di e gricchi. I pezzi riaghjuli deve esse spicciati cù un pinu è l'separanu per ùn avè micca interferiscenu cù u prucessu di corta. Solu una parte inferiscei pò esse abbandunata.

Bob-kar è allungamentu

Cù un pente simplice da u pianu di a catena, più vicinu à u collu, hè necessariu disconnect horizontalmente un chjuccellu pocu à circa un centimetru in diametre. Allora - pianu pianu sta bagnera per mezu à i vostri ditti à u fondu, pruvatu à equalizà in a manu. Allora andavanu bisognu di determinà a longa di u caratulogiu chjamatu è tagliate da quì sottu tutte pienu quantu necessariu per ghjunghje. Di u stessu principiu, hè vale a pena dividisce è curate u filu di u capeddu di a secunna parte più bassu, dopu à quale hè di novu necessariu tornu à u primu, di selezziunate un filu per un centimetru o un centimetru di u capeddu è per paragunà a so longu cù a larga di u capeddu chì hè stata chjucata. Tutte e parti successiva devandate esse cutatu in tale manera chì si coincide è sò a stessa lunghezza cù u primu corpu. Hè impurtante per sapè chì per u capellu in questu quatru per stallà naturale è facilmente fitu, tagliate l'estremità ùn hè micca à un angleu curretta, ma à un angolo di 15 ° à rispettu à a chjesa previa.

Appruntà u fagiuni cù ellu stessu. Whisky

Dopu chì e dui parte anu statu cutatu à a selezione urdina, avete bisognu di trasfurmà in un capu di cutu rispunsevuli di i tempii. Sicondu una tecnulugia simili avissi da esse stata separata, chì hè in u fondu. Ùn bisogni micca nantu à a moisturizing. U filu selezziunatu deve esse spurtatu versu a parting verticale. A durata di i chjusi di u tempiu deve esse paragunatu cù a durazione di a parte timida. E, solu per cumbattitamenti bè, hè bisognu di taglià l'estremità di questu filu. Da u stessu principiu, hè necessariu di dividisce è curate i fille di u tèmpiu. Quandu tutti i parti di i capelli sò stati zuppati, avete bisognu di processà e tarmini è verificate i vostri capelli. Ùn importa micca quantu bè è pruduttu u capiddi hè statu cutatu, una durata ideale pò esse ottu solu dopu chì sò alzati cù cura. Ùn vi scurdate ancu chì i partiti timpurali di i capelli si deve esse tagliatu in a grada dritta in a relazione cù a prublema.

Verificatu

Bob-kara cun allungamentu - stu travagliu Averia bisogniu perfetta, hè questu chì avete bisognu à dissolverà i capelli, pene u so apparechja è cumincià à paragunate a durata di ogni segmentu individuali. In quelli casi chì parechji parti, anche si solu ligeramente, ma più di più, anu bisognu à esaminà. Stitch bob à l'allungamentu implica da questu chì tutti i capelli di a squadra sò in u so postu, è ùn si sò micca stati distinti, o, invece, sò curtu. A simmitria di i capelli hè ancu assai impurtante. Per verificà questu, avete bisognu à piglià una chjave trimestrale nantu à i dui banni, piglialli in fronte di a fàccia è cunfondi cumu sò listessi. Hè impurtante chì e dui parte sò a stessa lunghezza. In l'eventu chì sò quarchi cosa diversa, anu bisognu à esse attentu. Pudete puru verificà tutti l'altri branche di i tempii. Dopu à i capiddi sò rializati, pudete rinsignà u capeddu chiuchjaru a pocu, secondu è secondu a puscia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.