GirateIndicazione

Basilica di l 'dì di a Beata Vergine Maria, Rostov-u-Don: description, a storia

Rostov-u-Don fù fundata a prutezzione di i cunfini miridiunali di u nostru paese per più di 265 anni fà. U so attrazioni, storica è culturale in la cità ogni annu siducia migghiara di turisti, ancu quelli chì da u strangeru. Tra li sò l 'uggetti nicissarii à imparà. Per esempiu, u magnificu, cattedrale di a natività di a Beata Vergine Maria (Stanislavsky Street).

Rostov-u-Don hè fieru di stu bastimentu, chì hè assai simile à u Tempiu di Cristu, l 'Sarvaturi (Mosca), cusì a so imagine adorns quasi tutti l' Libros turistica.

Pristoria

In u fini di u 18u seculu, u più anticu burgu suldatu di Rostov-u-Don addivintò cammiri populata, è ci era un bisognu urgente à pusseda tempiu. In February 1781 vicinu à u locu induve oghje hè u marcatu centrale, si messe custruzzione di a ghjesgia di lignu di lu dì di la Beata Vergine Maria. Hè duratu circa sei mesi, è 5 di sittèmmiru a ghjesgia fù cunsacrata. Firmeti Rostovites solu 10 anni, è brusgiatu falà durante un fulmini pulita.

E (esse imbruttata)

In 1795, sindaco M. P. Naumov appellu à Metropolitan Gavriil di lu pirmissu à custruì una ghjesgia petra. A dumanda fù accurdata, è prestu centru dâ citati bedda cù una nova petra, cattedrale di a natività di a Beata Vergine Maria.

Rostov-u-Don appoi addivintò unu di li centri ecunomicu di u rughjonu. Iddu hè primura custruitu e doti. In 1854 hè statu decisu chi 'nveci di la chiesa, fruste cun cùpuli di lignu, di custruì una nova, cattedrale di a natività di a Beata Vergine Maria. Rostov-u-Don stata studiata strutura, fatta da u famosu architettu K. Ton. Chì hè per quessa i turisti l'oghje sò sempre culpiti da a so fine di u esterno è i torta di u Moscow Cristu, l 'Sarvaturi travaglia da u listessu autore.

ripigliu cathédrale

In 1937, hè statu decisu a chiudere, la chiesa. Lu cuvernu suvièticu ùn hà trovu nunda di megliu chè un locu nantu à u territoriu di a cattedrale di u zoo di. Un pocu più tardi, hè statu usatu comu un magazzinu, è à u principiu di secunna guerra munniali tirau finu a point alta di u campanile, per paura chì u nimicu hà da aduprà sta struttura comu na guida di colpi di aria.

A mità di-estate 1942, duranti l 'accupazzioni di l' a cità, i cridenti elli sò aperti, cattedrale di a natività di a Vergine, è si messe à chjappà servizii ci. Dopu à 9 anni, in u tempiu di i iconostasis principali fu lassata avè quattru point. Hè stata fatta in u capilocu di a storia di Spartuta altare paria u Cristu la cattedrale, Sarvaturi.

By 1999, n'avemu di mantene, torre, campana di la Matrici, à l 'consecration di cui vinni unni parteciparu parà Patriarca Alexy II.

discrizzione

Quasi tutti i culturali à Rostov-Na-Donu prividia una visita à a cattedrale, la silhouette, Russian-bizzantini ca veni cunzidiratu unu di i simboli, architetturale di a cità. Hà cinque cùpuli, è i laici tèmpiu in forma, s'assumiglia à una croce.

L 'internu di l' Basilica di l 'dì di a Beata Vergine Maria di particulari intaressu sò pittura pylons, muri è tavane, fatta da l' artista K. Solano, oltri a la iconostasis principale. Hè fatta a forma di una cappella, chì hè ncurunatu cù una cupola cù una croce. spartuti altare listessu sò Petropavlovsk Preobrazhenskoye è aisles.

By fistiggiamenti didicatu à l 'Millennium di u battesimu di Rus', l ', dôme tempiu cupartu in ramu e oru, comu nun cu croix, chì sò visibili da sfarenti rughjoni di Rostov-u-Don.

Cattedrale, campana, torre

In 1875, a l 'ovest di lu tempiu vinni accuminzatu la custruzioni di un altru cità straneru. Sicondu à l 'architettu prughjettu, ncigneri FRA A. A. Kampioni è i mezi patroni S. N. Koshkina, P. R. Maksimov, V. I. Asmolova è I. Panchenko campana, torre fù custruita in u 1887.

Ha avutu una altezza di 75 m, è u so architettura, unisci elementi di u Renaissance Russian è classicisme. Cupola, dôme campana, torre statu fattu in blu e doti cu stiddi ludovica. In u so banchina cima, sò u roggiu cun quartu cumbattimentu e quattru dials. Eranu avà da a maiò parti di i cità di Rostov e tanti un longu tempu à jeden Morgen si nantu ad elli.

In u point media campani serbit. Chief à mezu à elli fù attaque in Moscow à u dannu di I. Panchenko. Si pisò 1032 mine. Bell doti incù imagine di i santi, a santa Vèrgine Maria è Ioanna Bogoslova. testimunianze cunsirvatu chì u so sine perelivisty statu intesu più di 4 duzina km a sud.

In u 1882, a prima banchina di u campanile fattu un picculu tempiu-christening di Santu Nicola e lu nomu.

As digià citatu, à u principiu di a guerra, distrutta la cima, dui point di la custruzioni, è dopu à 7 anni, hè guasi cessatu a raghjone, comu lu statu tiratu frazzioni.

U campanile fù di mantene in u 1999, è oghje, tanti e culturali Mars in Rostov-u-Don principia à u so pede.

novu campani

Per parechji anni, i campani di la cattedrale parìa. A situazione hà cambiatu di novu u seculu, quand'elli sò fatti u novu campani. Stu compitu rispunsevuli fù incaricatu di u Voronezh MP "Faith."

New campane Ùn sò Fac esatta di quelli chì sine ca na vota fu chiamatu a ghjesgia di l 'abbitanti Cità di Rostov-u-Don. Iddi foru, chjamatu in onori di i patroni cilesta di capi prufani è religiosi in u rughjonu.

Oghje, a cattedrale di lu dì di la Beata Vergine Maria (Cadiz-u-Don) sfarente parisians oscillazione di campani:

  • Panteleimon pisanu 4 tunnillati;
  • Santa Maria Prince Vladimir (2 m);
  • Arhistratiga Mihaila (1 t);
  • Sergey Radonezhsky (0.5 t);
  • Christmas Virgin (0.25 m).

Cattedrale, Square in Rostov-u-Don

Interessa hè micca solu in lu tèmpiu, ma dinò u so ambienti. Prima di la cattedrale, è frà carrughji Moscow Stanislavsky Collegiata hè un picculu spaziu. U so storia hè liatu cù u difficiule destinu di u tempiu.

In d'aprile 1890 i cuntenti Cadiz stallati induve un bronze di Alexander II. U munumentu fu funnatu supra la leva M. O. Mikeshina. In u 1920, u munumentu mette una scatula sculture cù una stella rossa, è dopu à una stonda, è tutti i casi. Doppu ca, la zona era viotu per un bellu pezzu.

Monument à Santa Maria Dimitriyu Rostovskomu

In u 1999, l 'Square cattedrale statu mudificatu. Vicinu à u locu induve una volta ci era un munumentu didicatu a lu mpiraturi Alexander II, un munimentu à Santa Maria Dimitriyu Rostovskomu. L'autori di u novu, sculture, addivintau VG Belyakov è N. F. Gmyrya.

U munimentu fù precipitazione riunite in i ghjorni di u celebrazione di u 250th anniversariu di Rostov-u-Don, u insistence di amministrazzioni dâ citati. Sta decisione pruvucatu una riazzioni mixte da u publicu. Prima di tuttu, u mutivu di dissatisfaction hè u bassu liveddu di munumenti artistica. Also criticatu u sevrage della è i scrizzioni supra la côté. Tanti sperti nutari ca a stallazione di u novu attrazioni di a cità sceltu un locu assai gattivu. Ci chjama à innalzà un munumentu in una zona induve esiste ùn ci hè statu un furtezza, o di a strada, Stepan Shahumyan (pricidentimenti fù cunnisciutu com'è Demetrius).

a vita parrocchia

Basilica di l 'dì di a Beata Vergine Maria (Cadiz-u-Don) hà una facciata, chi hè una corti ducali architetturale armuniosu. In più di u tèmpiu, in u so territoriu sò in prighjò la chiesa, cunsacrati à u nomu di Ioanna Predtechi, è temporaneamente ùn funziunà, chiesa di Santu Nicola, situata in u campanile.

U cumplessu munasteru si componi di diversi edifizii è usu ufficiu. In particulare, ùn ci hè almanaccatu u Office, oltri dipartimenti è Parisi di l 'amministrazzioni Diocesan Cadiz.

Cattedrale Parrocchia pena attività di andà à familiarizing l 'abitanti di Rostov-u-Don cù i tradizioni ortodossa. A assai di u travagliu in stu spaziu à traversu centru educative, chjamatu. Santa Maria Demetrius, trova in un bastimentu à fiancu à a ghjesgia di Santa Maria Ioanna Predtechi.

U cortile, sò dinù edizione Diocesan, butteghe stampa, induve si vendenu stirà, chiesa e di letteratura ortodossa.

Messa ci

Temple Address: Russia, Rostov-u-Don, Stanislavsky Street, costruzione 58. Pudete Silvarecciu nant'à a vostra a so vittura, da tassì o di linî numeru 1. Stop induve tù ci vole andà, chiamatu "Market Central". U tempiu hè aperta à i fideli ogni weekday da 10:00 a 17:00.

Avà chì tù sai, quannu fu funnata la cattedrale Cadiz di a natività di a Vergine, è cumu difficiule era lu distinu. Stà sicuru, a visita stu maistusu munumentu di architittura, chiesa e imprissioni peintures infrisgittàllu so internu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.