AffariIndustria

Automatizazione di e pianteur: description, device and circuit

Per regule è ottimisimu u funziunamentu di l'unità di caldera, i mezi técnici anu iniziatu à utilizà ancu in i primi iniziali di l'automatizazione di l'industria è di a produzzione. U livellu di u sviluppu di sta direzzione fa possu bisognu di aumentà significativamente a prufittuità è affidabilità di l'equipatura di a boiler, per assicurà a sicurezza è l'intelettualizazione di u travagliu di mantene di u persunale.

Objettivi è iettivi

Sistemi d'automatizazione di boilini Moderni pò garantanu l'operazione impiecante è efficienza di l'uttine senza interventi operatore direttu. I funzioni di una persona sò ridotti à a monitorizazione in ligna di l'operabilità è di i paràmetri di tuttu u settore di dispusizione. L'Automatizazione di a caldera contruce e seguenti tarei:

  • Inizio automaticu è stopping di unità di caldera.
  • Cumpagnia di putere di caldera (cuntrollu in cascata) in securità cù i paràmetri iniziali predeterminati.
  • U cuntrollu di i bombi di furnisce, cuntrolli di i niveddi di furmanti in u circuitu di travagliu è di u cunsumu.
  • A cura di l'emergenza è l'attivazione di i gaili di signalling, se i valori di u sistema di u sistema supereghjani i limiti especificati.

Automatizazione

L'equipagerie di furzuta per u regulamentu hè un sistema dinamica cumplessu cù una multitùdine di paràmetri di l'ingaghja è di u risu interrelati. L'Automatizazione di e casali in caldera hè cumplessa da u fattu chì in unità di vapor ci sò i spezii di tassu assai di flussu di prucessi tecnologichi. I principali valuri regulati include:

  • U flussu è a prissioni di u liquidu (acqua o steam);
  • L'alta in u furnace;
  • Livellu in u reservatu di nutriente;
  • Nta l'ultimi anni, l'impurtante ecciteghja cumpletu hè impostu nantu à a qualità di a misura di carburante sviluppata è, in cunseguenza, à a temperatura è di a cumpusizioni di i prudutti di u fumu.

I nivadi di automatizazione

U gradu di automatizazione hè specificata à u disencu di a sala di caldera o quandu si rimproverà o sustene l'equipamentu. Pudete ghjustu à u varievu da u cuntrollu manuale secondu l'attuali tistimunianzi à u cuntrollu tutale automaticamente à l'algoritmi di u tempu dipende. U livellu di l'automatizazione hè principalmente stabilitu da u propiu, a capacità è a funziunalità funziona di l'operazione di l'equipaggiu.

L'automatizazione muderna di a casetta di calderevule implica un accordu integrale - i sottosistema per a vigilazione è a regulazione di i prucessi tecnologichi individuali sò cumminati in una sola rete cù una gestione di u gruppu funzionale.

Struttura generale

L'Automatizazione di e caldini hè custruitu nantu à un schema di cuntrollu di dui nivoni. U livellu minimu (field) incù i pruduzzioni automatichi lucali nantu à i microcontrolatori programati chì impone a prutezione tecnica è l'intravascularmentu, l'ajuste è a modificazione di paràmetri, cunversione primariu di quantità fisichi. U equipatu destinatu à trasfurmazioni, codificazione è trasmissioni di informazioni infurmazioni hè ancu includeu quì.

U nivellu suprani pò esse ripresentatu cum'è un terminal gràficu integrata in u cabinet de control o l'stazzione d' operatore automatizatu nantu à a basa di un usu persunale persunale. A tutti l'infurmazioni nantu à i microcontrolatori di u nivellu inferjuri è i sensori di u sistema hè indicatu quì, è i cumandos operativi, i vostri ajustementi è i paràmetri sò entrati. Inoltre à dispatching the process, i travaglii di ottimisimu di modi, di diagnosticazione di a cundizione tecniche, analizazione di l'indikatori ecunomichi, dati archiviu è almacenamentu sò salduti. Se necessariu, l'infurmazione hè trasferita à u sistema di gestione generale (MRP / ERP) o à u stabilimentu.

Automatizazione di l'equipatura di boiler

U mercatu mudernu hè assai rapprisintatu da i dispusitivi è dispusitivi, è da i sistemi di automatizazione di i pruduzzioni domestica è impurtata per e calderevule d'acqua. I medichi di l'automatizazione sò:

  • Cunsiglii di cuntrollu per ignici è a presenza di una flame, attivendu è cuntrullenu a cumbustige di carburante in a coperazione di a caldera;
  • Sensorii specializati (calibre di tensione, temperatura, pressione, analitze gasali, etc.);
  • Actuators (valvuli di solenojd, relays, servomaggi, converters di freccia);
  • Pane di cuntrollu per caldera è caldera (consoles, schemi sensimi mnemoniki);
  • Armaghji di cunnessione, linii di cumunicazione è furnita d'energia.

Quandu sceglie u mezi técnici di cuntrollu è surviglianza, a maiò attenza si deve pagatu à l'automatizazione di a sicurità, chì escludisci l'occurrence di situazione d'urgenza è d'urgenza.

Subsistema è funzioni

Qualchima schema di l'automatizazione di a caldera cumpure subsistema per u cuntrollu, regulazione è prutezzione. A regulazione hè fatta di mantene u modu ottimisimu di combustion accumincià a descarga in u furnace, u flussu di l'arburu primariu è i parametri di u frette (temperatura, pressione, flussu). U sottumistema di monitoriu mostra a data propria à u funziunamentu di l'equipaggiu in l'interfaccia umanu-màquina. I guarantii di prutezione guarantiscenu a prevenzioni di situazione di emergenza in casu d'una violazione di e prublemi di cundizioni nurmale, u fornitu di una signale luminiscenu o di u sonu di u frenu di l'unità caldera cù una stijazione di a causa (in una mostra grafica, diagramm mnemoticu, scudo).

I protokolli di cumunicazione

L'Automatizazione di e piante di e caldera nantu à i microcontrolatori minimizeghja l'utilizazione di i circuiti è e linii di cuntrolli in u schema funzunali . Per a cumunicazione tra u massimu di u minimu è di u minimu di u sistema di cuntrollu, a trasmissioni di l'infurmazione cù i sensori è i cuntrolli, una reta industria industriale cù un certu interfettu è protuccu di trasferimentu di dati hè utilizatu per traduce cumandamenti à accettate. Modbus è Profibus sò standard più largamente utilizati. Sò cumpatibili cù u massimu di l'equipaggiu usatu per automatizà l'installazione di caldera. Hè distinti da l'altitudine di a fiducia di a trasmissioni di l'infurmazione, simule è cumprèvule principiu di funziunamentu.

Eghjughe d'energia è effetti suciali di l'automatizazione

L'Automatizazione di e casti di caldera ùn anòninu di manera senza a pussibilità d'accidenti cù a distruzioni di l'strutture capitale, a morte di u persunale di serviziu. U sistema di cuntrollu automatizatu hè capaci di assicurà u funziunamentu normale di l'equipaghji à u clockwise, minimizendu l'influenza di u factor umanu.

In u lume di u cuntenutivu cuntinuamentu di i prezzi di risorse di i risorsa, l'effettu energeticu di l'automatizazione ùn hè micca u più impurtante. A salvezza di gas naturale, righjunghjendu à u 25% per una staghjone di qualità, sò furnuti da:

  • Optimum ratio di "gas / air" in a mezcla di carburanti in tutti i modi operativi di a sala di a caldera, currezzione per u livellu di l'ossigenu in i prudutti di a splutazione;
  • A pussibilità di l'aghjurnamentu individuale di e calderezzeru micca solu, ma dinò di gas burners;
  • A regulazione ùn solu di a tampiratura è di a pressione di u liquidu à l'entrata è l'outlet di i caldera, ma ancu avè cuntatu i paràmetri ambientale (tecnoloi di u tempu dipendenu).

Inoltre, l'automatizazione permette l'implementazione d'algoritmo di crescente d'energia eficienta per un locu non-residenciale o edificatori ùn anu micca usatu anniversariu è vacanze.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.