Arte e spettacoliMovies

Attrice Natalya Protopina: biografia, famiglia è creatività

A l'età di cinque, l'attrenda Natalia Protopina divintò famosu in tutta l'URSS. Parechji rapprisentanti di a generazioni maiò ricurdate da a so piccula Katya di u filmu "Una volta un tempu avianu una picciotta". Avete interessatu in a biografia di Natasha? Vulete sapiri da u distinu di a so sorte? Allora pudemu avè avè principiatu à leghje u cuntenutu di l'articulu.

Natalia Protopina (attrice): biografia, infanzia

Hè natu u 14 di jinnaru di u 1939 in Moscu. A nostra heroina hè di una famiglia ordinaria. A so mamma hè un pianista di pianeta. Ma u so babbu, Natasha case ùn conta micca. Morì in u 1941, difendu Mosca. Aviu a mo mamma hà maritata una siconda volta. Natasha hà avutu u padru.

Famiglia da u cinema

In u 1943 u dirittore Vittore Eysymont accuminciò a rimettelu a stampa "Eppo una volta un fugliu era una zitella". Ellu circava un pezzu tantu di pretendenti à u rolu di un petit bloqueo Katya. In cunziguenza, Natasha Protopina era cunfirmata. Aghju dettu chì in u filmu chì a donna hà per accidente. Un ghjornu s'avvidava cù a so avutra nantu à Tverskoi Boulevard. Un omu scunnisciutu li avvicinò, intrudussi cum'è direttore. Ùn puderia micca ammirazzà a chica encantadora di ricci. E veramente, Natasha pariva un pupu cù un arcu enormi. Victor Eysymont suggestionu avè per piglià a so niava à a prova. E a nostra eroineina brillantamenti realizava u rolu di Katya, chì hà surviviu l'horrore di u bloccu di Leningrad. In u 1944 a film hè stata liberata nantu à e pantalone. Centu di millaia avete vistu.

Dopu u successu di u ritrattu "Ùn ci hè una Girl", a little actress Natalia Protopina hà pigliatu assai propositi di i direttori. In u 1946 hà starratu in a film "Elephant and Rope", è in u 1948 pruvò nantu à l'impresa di Marousi Orlova in a film "Primu classificatu".

Quì sottu si listanu altre rollu per u piriu da u 1949 à u 2010:

  • "Duvete una Patria" (1949) - Ira Sokolova;
  • "In steppe" (1951) - Olga;
  • "Evdokia" (1961) - Katya;
  • "Questu no passà" (1975) - a mamma di Mitya;
  • "Veronica ùn vene" (2008) - un secretariu anzianu;
  • "Toys" (2010) - Suvorov Elizaveta Pavlovna.

Studiu è travagliu in u teatru

A mamma di a nostra eroina avia vulutu chì a so figliola, cum'è ella, era pianista. Ma Natasha hà avutu i so piani di vita più tardi. A zitella dicisse di andà à VGIK. Protopina sottumissi documentu à l'università in u castagnu, quandu i studienti eranu cchiù recruiti. I so pussibulità di ingressu era insignificante. Ma Natasha hà furtunatu. In li mura di VGIK, a ragazza si ncuntra u direttore Sergei Gerasimov (cù a so muggheri, hè stata missa in una di i ritratti). Disse turnatu à turnà à Olga Pyzhova. A nostra nostra eroine hè cusì. Pyzhova a l'aghjustò à Natalya è a pigliò subitu in u terzu annu. U fattu chì a zitella à l'età di 5 hà famigliatu in tuttu u paese, hà sappiutu solu un annu dopu.

A fine di VGIK l'attrice Natalia Protopina hà travagliatu in u Teatru Academicu di Sàtira, situatu in Mosca. Dotturatu di Valentin Pluchek pona davanti à a so cundizione: o realizazione nantu à u stadiu, o filmi una filmu. A zitella elogia a prima opzione. In u 1990, u teatru hà pagatu pocu. Natalia Alexandrovna hà avutu bisognu di guadagnà soldi extra per attuale di voce di i filmi arti è cartoni in u filmulogicu. Ùn pudemu micca crede chì oghje una donna talentosa è bella in u teatru hà solu un rolu - un agente d'assicuranza in u ghjocu "Cumu cose una vera donna".

Famiglia

Natalia Protopina hè una attrenda chì a so vita persunale ùn hè mai statu publicu. Nostra heroina ripetuta u destinu di a so mamma - hà ancu trè volte casata. Allora per tuttu.

Per a prima volta, l'attrìghjina hà maritata avendu ella solu 20 anni. Ella pensa chì era l'amore davanti à a tomba. In ogni casu, i dui cagiuni si sò avutu davanti per elli. Dopu un pocu chì Natasha volta era maritatu. In questu matrimoniu nascì u figliolu, chjamatu Michael. Cù u sicondu maritu, l'attrìzia era cuntentu. In a so rilazioni, l'amore è u cumprinzioni mutuale hà regnatu. Ma u distinu di u villain hà fattu e so correzione. Lu maritu di Protzopina murìu de sùbitu. Hè statu lasciata sola cun un figliolu di 8 mesi in i so brazzi.

A nostra eroine hè stata accoltu da l'attore di u Teatro Satire Boris Kumaritov. À u primu, avianu rilassante amichi cù Natalya. E solu dopu uni pochi mesi, s'addunaru chì l'amanu à l'altri. Boris Mikhailovich hà propone à u so sceltu per formalizà relazioni in l'aghjuntu. Ma l'attrìlla cunsidereghja dinò una semplice formalità. Inoltre, hà duvintate parechje cunfrontu dopu à ella.

Attrice Natalia Protopina è Boris Kumaritov hà campatu durante 35 anni. L'omu hà pigliatu à Michael cum'è u so stessu figliolu. E cònjenu ùn anu micca nimu. 10 settembre 2000 Kumaritov à l'età di 62 anni murìu d'un attache cardore. Fu statu enteratu à u Cimiteru di Transfigurazione in Mosca. Natalia Alexandrovna cura a fossa di u so maritu. Avà l'amatu attrenda hè stata cun u so figliolu Mikhail è a fille. Una donna hà asciutta di vedianu è capiscenu i grandti. Ella piace cocchji platti diliziosi, risultati i crucielli è leghjite e riviste brillani.

In cunclusioni

Ora sapete chì Natalia Protopina (attrice) hè stata amparata è in quale film. Foto, biografia è dati di a vita persunale - tuttu questu hè presentatu in l'articulu. Vulendu una donna maravigliosa longa vita è benessiri finanziariu!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.