News è societàAmbiente

Attractions Korolev, regione Moscow: description, a storia è ntirissanti custatti

Parechje di nò a prènniri cunfidenza cu la storia di la altre cità, i so lochi memoriale. Ma lu cchiù simpricimenti nun hannu tempu di sta. Dopu tuttu, affare strada di e vacanze ponu piglià un longu tempu. Ma per quessa vai luntanu? Hè pussibule à orsicm fora un ghjornu, è vai à a cità cchiù vicina di u vostru spaziu.

Stu articulu hè per Muscovites. Micca luntanu da u capitale hè la bedda cità di Korolev, attrazioni, chi noi ti lagnà. Various culturali Mars è culturali di i siti memoriale sò abbastanza pupulari quì. Allura, videmu di truvà fora chì sta cità hè famosu per e guardà u attrazioni di lu paisi di Korolev, Moscow Region.

A prima cosa assuciati Korolev - stu mare, u primu volu in u spaziu, Yuri Gagarin. Ma ci hè dinù una cità in u rughjonu Moscow, chì hè chjamatu dopu à i grandi scienziatu è criatori.

storia

In u XII seculu, nantu u tarritoriu di u stabilimentu ùn ci sò parechje cità di tribù slavi, fughjiti in u spaziu custeri di u fiume, Klyazma. Hè pinsatu chì in u spaziu corse vecchio itinerariu cummerciu di culligamentu lu Ducatu di Mosca è i Vladimir-Suzdal. manufactory, chi pruduci Tissu e preti - À u principiu di u XVIII seculu, in stu locu unu di i principali mprisi industriale di Russia, fù lanciata. In 1918, u territoriu di u paese, alberghi hè statu cummossu Podlipki fusil Factory in Ceka.

Cum'è un paese, alberghi Podlipki affaccatu in u fini di lu diciannovesimu seculu, dopu à u nomu fù capace di più di trè volte: in u vinti-uttavu annata di l 'ultimu seculu - u paesi di Kalinin, in u trenta-uttavu annata - la cità di Oblast. È in u 1996 in onuri di lu capu di criatori di sistemi sans-spaziu S. P. Koroleva, si canciàu lu cità di Korolev. Attractions hè vicinu à ellu assuciatu cu lu nomu di la storia.

In Oblast struttura cumprenni dui cità - Bolszewo è Kostya. Hanu un racontu intarissanti, chì hè divintatu una intigrata di u annali di u Queen-Oblast. Più cà trè centu anni Bolshevo terra, hè u centru di i vechji a gloria di tissitura. Sailcloth da Bolszewo in i ghjorni di Petru lu Granni tirminau nascenti marina Russian.

Kostino fù cunnisciuta in u paese è una prisenza sopr'à i zitelli carrughju Labor Commune, ca era organizatu in u vinti-quarta annata di u XXu seculu, u pruposta di "ferru" Filice.

È avà per u principale. Avemu comincia a discrìviri l 'ambizioni di u Queen.

centru di cuntrollu missione

Mission Control Center statu stabilitu in ottobre di u 1960 in a cità cum'è un dati centru pò sbuccà è analizà u infurmazione vinia da u prima dispusitivi u spaziu.

À u presente tempu, u Center dinù opera è vàscia u volu di u dipartimentu Russian di u Station Space International cum'è un apparechju furtificata, è iavanu in modu autumaticu.

i membri bastone MCC pò acconcianu a visita di u centru di tutti i citadini Russian e straneri. Duranti stu viaggiu attraversu lu straneru di u Queen vi visita voi in lu salone, da u quali rignava stazione spaziu laurelled per l 'ultimu quindici anni, "le Monde". Also, pudete vede u salone principale di u Cuntrollu Mission di u Station Space International, è più ntî - chi raramenti hè datu in tempu reale à fighjulatu i travagli di a gestione cumplessu mission.

Tu vi à sente parechje storie differente circa la situazioni è attività di u Center sarà capaci à fighjulà vidéos passiunente circa la vita di astronauts in lunar, ma nenti mancu cu la pussibilità di surviglianza vera-tempu di a gestione di u stazione mission.

Museu di Space Technology

U nomu di u attrazioni di u Queen di u spaziu Moscow parla di iddu stissu. Quì sò piglia u percorsu characterizing a storia di a nostra tecnulugia missile m è u spaziu: da u primariu bombe a missile azzione luntani suviètichi di l 'mare traspurtadore "Energy" è u prugettu strategicu missile m è u spaziu cumplessu "Sea Cassini" da satelliti principiu artificiali à u spaziu u trasportu pilota inglese manageable li navi di vari mudìfiche.

Museum presentati una Citroen, una sala di Labor Glory e stanza di memoriale S. P. Koroleva.

uomu

In u Citroen di u attrazioni di u Queen ciò chì hè culà: missili, satelliti, è chì segue davanti à l 'ochji di u pezzu di storia di a tecnulugia mare è u spaziu Russian e suvièticu.

Hall di Labor Glory - un racontu in u facci di dda genti chi stava à fallu, ma daretu à l 'sceni, u racontu di i travagliadori dura strasurdinariu, senza chì u gran' idei di scentifichi, cuncettori saria assai prubbrimàticu à azzione. Poi ci hè tuttu: ritratta, fonte ducumintariu, circle, rigali, etc ...

A stanza di memoriale S. P. Koroleva screnu una sèmplice a vita umana, tuttu ciò chì hè necessariu sèmplice bastiacciu in u prisenti cundizioni, a criari.

In più, una visita à ogni Queen Mars - ùn hè micca cum'è una pussibilità di tuccari a storia, hè un casu à fighjulà u so. Vede e tuccari la machine à nantu à chì Yuri Gagarin turnau 'ncasa - hè calcosa ùn a trasfiriri e parolle. A piena-scala speci-up di u uriginale etniche cumplessu mission "Soyuz-Apollo" è a stazioni situatu in lunar, "Salute" u so similàri derà un uccasioni di tuccari a storia di l'umanità.

Royal Museum

Stà sicuru, a visita u museu, reale, di storia. In lu truverete mudelli di usato volu, veìculi di secunna guerra munniali, l 'prototypes di missili cumbattimentu, pezzi artiglieria, una variità di poze è ducumenti.

U museu dici dinò u racontu di a cuntribuzione di l 'abitanti di a cità di Korolev in lu sviluppu di a difesa di e scienze. L'uomu dì circa la vita di i residenti di statina in lu principiu di l 'ùrtimu sèculu dipoi u Civil e la Granni guerra Refrains. Rocket è u spaziu di sviluppu tempu di la cità hè figurata da mudelli di parechji missili militari, vehicule u spaziu è li navi.

Prisca-Museum S. N. Durylina

Historique House Museum S. N. Durylina - un museu di valore educative à livellu naziunale. Sergey Nikolaevich Durylin - scritturi, lu tiatru e literature "s'avvicina" (comu si chjama sè stessu) la prima mitati di l 'ùrtimu sèculu.

A so casa, in Bolshevo custruitu in u principiu di u seculu XX, ca sirvìu comu li basi di l 'scanzari cunsirvatu di u monastero distruttu di a Passione. Durylin arricugghiutu un maravigghiusu cullezzione di suciale XVII - principiu di u XXu seculu, comu puru l 'òpira di Malevich, R. R. Falka, M. A. Voloshina, V. D. Polenova, KF Bagaevsky, L. O. Pasternaka è altri. In la so casa-museu cunsirvatu fotografie è robba persunale B. L. Pasternaka, S. T. Rihtera, ND Telesheva, oltri ministri di l ', Greater e Art cìnema Dios. So qui tu ùn sò appena culturalmente s'arricchiu, è hà da scopre parechji custatti ntirissanti.

Museum Mariny Tsvetaevoy

Bè, u più maistusu da un puntu culturale di vista, hè un straordinariu museu di u so significatu cunsacratu à i travagli di talentu pueta Russian Marina Tsvetaeva. Stu museu hè cunnisciutu micca solu in Russia, ma dinù vicinu cavallieri i so cunfini.

Hè situatu in paesi Bolszewo, induve u pueta vissutu in i primi ghjorni, dopu à l 'emigrazzioni. U più impurtante, pezzi di tutalità di u museu - una voci memoriale appartiniri a la famigghia di Tsvetaeva, Vanessa. In più, à mezu à u percorsu, a casa-museu vo vi vede images di Yu Zhudro V. Klerua, G. Zaitseva, Autografi di famosu paisani Tsvetaeva - Nadezhda Mandelstam, B. L. Pasternaka, L. Libedinskaya, M. I. Belkinoy è altri, oltri i cosi chi na vota fu tenutu prima di A. S. Vanessa e S. Ya. Efronu, M. A. Voloshinu, B. L. Pasternaku.

Museum Mariny Tsvetaevoy - hè micca solu u percorsu riguardanti lu passatu spirianza, ma dinò un locu di criativu populu riunioni intellighentsia, urganizazione di mostri ntirissanti è simana tradiziunali di l'Tsvetaeva.

Hè un museu - l 'ambizioni più impurtante di i cità di Korolev, Moscow Region.

chiesa Trinity

Trinity Church fù custruitu in u 2007 nantu à u territoriu di campu Valentinovskogo. In 2003 hè statu custruitu una chiesa di lignu a lu nomu di la Santa Trinità, in u 2005 fù cunsacrata Metropolitan Krutitsy è Kolomna Juvenal. In lu stissu annu si cuminciau a custruzzione di una grande parrocchia e dui-storia custruzzioni mattone, in u stile di cattidrali pri-Mongolian.

Imposta di a prima petra di l'attrazioni di u Queen fici sfugari Mozhayskiy Grigory in nuvembre di u 2006. In lu stissu annu vinni elevatu bassa, église, in onuri di lu Icon Pochaev di a Mamma di Diu, cu la cappella di lu dì di lu Sacru prufeta Krestitelya Ioanna, St. Saint Assisi. Open scola Sunday, biblioteca cun Video antìcipu.

A ghjesgia tinutu u icona miraculosa "micca fatta imagine e mani di Cristu, incù u Salvadore" icona Xenia è Matrona di Mosca, un grande emblematicu di u santu Passion Royal, emblematicu di u su retore di la cresia Ioanna Monarsheka, chì hè una replica, u Santa Maria di Rublev.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.