Arte e spettacoliLittiratura

Andemu ricordu na vota leghje: "Vergogna à vele" (riassuntu)

Aleksandr Grin - un assai difficiuli, destinu duru, ma cù assai forti è na bona fantasia. Iddu creatu i caratteri è paese fantastico incantà ci Romanza Ribellu, energia, pari, di curaggiu, foras e biddizza internu. Un esempiu di issa - u so maravigghiusu storia stravaganza "Vergogna à vele".

richiamari scrittu

Rumanzu "The Scarlet veli", un riassuntu di quali avemu avà rammentu, era scrittu un pocu menu di centu anni fà, in u 1922. Tuttavia, finu à avà u pruduttu hè videndu cum'è una bona inno è sentimenti luminosu, cridendu a te è u vostru sognu di luce, amuri è felicità, la justizzia e la spiranza. E lu imagine principale di u prodottu - la navi cu rossu, cum'è l 'morning, vila, - rapprisenta la giuvintù di l' anima e lu cori, rumantica, a puisia, bellu Certu ubblicatoria embodied in la vita di un miraculu.

U vostru attinzioni - "Vergogna à vele": un riassuntu di u racontu, u testu di u quali ci pigghia a lu autore fictitious Kapernu - un picculu villaggiu nantu à a costa. Campà ci sò forti, populu duru, a vita e puru u travagliu sò cunnessi cu lu risicu di focu, sciarra cu elementu marina capricciusu.

Iddi sunnu lu poviru, ma fieri è forti in spiritu cum'è Longren, marin, assai di u so tempu furzatu spianate acqua, ego, a guadagnari una vivant per elli stessi è i so carìssimu moglia, Maria, è i so tesori solu inestimabili - picca unu Assol.

No mpurtanza comu miseria esistenza Longren, ùn cambia quantu tràggica lu marinaru lu so pane, li hè felici, à ringrazià à a famiglia è ùn vulete assai. Ma distinu hè raramenti tipu di lu poviru. Mentri u so maritu hè luntanu, Santa Maria si lassaru senza un sordu, nunda à nutriscia a so figliola. Idda prova à piglià un coppiu di centesimi da un shopkeeper lucali, Menners. È chì, apprufittannu di un stalemate donna, è veru, chì porghjenu u so un assassin: soldi, in cambiu d 'amuri.

Santa Maria leva. Sperandu à mètteli u noms de valori a picca cosa - a so wedding ring - i mischìnu va à l 'a cità, longu a strada cadi sutta la pioggia, malati è sulu un coppiu di ghjorni, andat in u tomba.

"Vergogna à vele", un riassuntu di a storia chì ùn pò jiri 'stu puntu lu partitu perchè - la ragiuni Longren tragedia è una surgente di a tristezza di tanti figlioli è dulori di a so figliola. Quannu lu marinaru torna a la casa, si scontra da u prossimu prufundezza di-Tours è Petricaghju sona.

Di marinari zenza falatu nantu ghjorni difficiuli. Lassò a so pesca, lassò la squatra, ricusò di l 'assistenza di un altru è infini "abbandunatu furnace" in a so casetta fruste, cumplettamente stessu devoting à pocu figlia.

Micca solu cum'è un inseme "Vergogna à vele" - un riassuntu di u pò ancu tù dici ciò chì hè l 'ànima turturati sona a mane, marin vechji-ex. Iddu sewed so Tattoos, diceva la storia di la donna di u so riccu storia di a vita, è a donna idolized u so babbu è assurbutu ogni parolla incù una primura cuntenti. Dui Amicu, malatu di cori trova tra d 'iddi e diventa u sustegnu più accéder e fideli a unu altru.

Qualchi anni dopu à l 'eventi stirminiu diliniati muriu Menners: si cacciò in u mari arraggiatu. Longren vistu tuttu ciò - ciò chì hè di più, u shopkeeper elemosina. In risposta, u marinaru cci ricurdava di u racontu di Santa Maria - chì, troppu, prigheri di aiutu. So i shopkeeper paiò di u so anzianu baseness. Ma in u paese Longren nimu capì e suppurtatu. Ochji je à ellu, ùn hà di parlà cun ellu, si shied luntanu quandu l 'omu ghjunse in u francese pub per un apperitivu di sunari Chi a sera. I zitelli, avè generale intesu u scacciò da u so impresi, offisu e staffilate. So pocu u vostru propriu sonnii è li fantasìi addivintò na cunsulazioni fimmineddi. È ancora - joca la grotte fattu di lignu - mudelli di navi, barche, Magdalena (ca nun Longren for sale). Quandu l 'ragazza crisciutu, idda purtaia u so babbu, li piglià a cità, in un magazinu frasca. Compiu andai cun un bastimentu cu veli rossu sona scuntrà vechji Eglya, una cullizzioni di antichi fata e liggenni. Peering vicinu à i nosci, è annunziò u so distinu étonnant. In l 'ochji si sona u leghje una cridenza pirsistanti in un miraculu aspittava. Eppo u so dettu chì un ghjornu, quandu idda si sviluppa su, da paesi luntanu di a so priplyvot listessu battellu sottu veli porpura. Bona, nòbbili Riuzzu a so avissi a fari a so moglia, è vi purterà luntanu luntanu, luntanu, in un paese induve ci sò micca di lacrimi è tristezza, chi populu corsu musica dinamica, è populu corsu canti maravigliosa, chì tutte e aperta, lu cori amichevuli, è nimu tene una petra in u so ventri.

"Vergogna à vele" - una storia chì conta a grandezza è bellezza di l 'anima umana, ma dinù di u meanness di qualchi populi.

A seconda trama ci pigghia a un vecchiu nòbbili duminiu, in casa anticu di li Baruna Graev. Ognunu di i membri di u genaru avia a purtari 'ncapu li spaddi lu pisu di rispunsabilità à antenati e discinnenti. Ma l 'ànima di Arthur, arzillu, purposeful, tichja di i pedi è i preghjudizii classi, prutesti calda di u destinu chì aspetta u carusu. Iddu hè indipendente, orgugliosi è si voli a fà a so vita. Hà una bona, core onestu. Un ritrattu di u bastimentu, facennu la strata pi menzu la timpesta a so rive nativu, arrinata i so pinsamenti. Perchè dopu à un cespugli cu soi Arthur lassa la casa di u so babbu. Tandu u so destinu - una lutta incù ellu stessu, incù u so effeminacy aristucratica e debulezza fisica. In fine, sapianu fari tanti difficultà, Gray divintò un capitanu di u listessu nave, chi vinni di Basílica u ritrattu di u casteddu.

Hè chjaru chì u racontu di "Vergogna à vele" finisci la cuntintizza. Arthur Gray - lu stissu prìncipi chi sona accurdata cum'è una ricumpensa per a fede in amore, fàuli, è purezza di pinzeru. È per sona l'Gray - l 'una stella chi na vota porta a felicità arapisti.

Eroi era degnu di ogni altru, è u bastimentu rossu apertu nantu à elli, pigghiannu u furiose di u mare, è ventu giustu altri orizonti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.