Arte e spettacoliLittiratura

Analisi Puetica Siciliana "Oh, mi vogghiu ghjova à campà"

Stu travagliu lirica fù scrittu in u 1914. Quist'annu, hè famosu per u principiu di a Prima Guerra Munniali, ma à l 'ànima di Lisandru Blok à stu tempu ci era canciamentu significativu. Forsi, si sò assuciati incù u riunioni cu la L. A. DELMAS, chì hà avutu u parti di Carmen.

L'analisi di u puema "Oh, mi vulete fà campà pazzo" Gaffory la biddizza e significatu di l 'scuperte sò fatti in l'anima di u liricu è lu stissu pueta. Hè sutta impurtante cambiamenti chì pudia dà ascesa di un grande cambià in u travagliu, è u destinu.

Status liricu

Cosa ci pigghia e spirienzi? A prima cosa chì tira attinzioni - un sensu consumazione di gioia è cottura. Dapoi u stima di nunda in tutti i particulari, à i puisia, quì ùn hè solu in lu sensu misticu, è à u so statu. Qualchissia chì pensa chì u pueta di sang in a so puisia una donna furzata a rinunziari, insieme cù Lisandru Blok: per hè veramenti di Paramount impurtanza hè l 'assai occasione di dà un' idea astratta.

L'eroi liricu hè in un statu di u piacè è cuntintizza stessa. Si credi à u futuru, sentu senza a taliarlu e so sonnii innermost e pensa a chiamari iddi. Analysis of "Oh, mi vogghiu ghjova à campà," dà u pussibulità liricu di cambià, si faci tù dumandassi s'ellu hè prontu per lu. It t'inspira novu pinsamenti occupari sonnii àutu e aspirazioni. Sighit a voce di a so anima. Tuttavia, voi vi custata chì in i brami ùn ci hè nunda di béton, accussì lu pinzeru di una assai granni e sfucata. L'analisi solu, "Oh, mi vulete fà campà pazzo" rinforza issu. Ghjesù ùn dà una prumessa di ghjunghje ne à un certu risultatu, ma solu dici a eternità, si parrava di sè stessu è cima maiurone.

Blok, "Oh, mi vogghiu ghjova à campà"

Analisi di u puema mostra lu litturi quantu luntanu l 'eroi lirica da i vista, veru di a vita. Hà ancu à fà i piani per un avvene cresce, ma, di sicuru, ùn pò sapè ciò chì a m'aspettu in lu futuru. In fatti, ci hè sempre in u dolce, apparenza, chì ùn hè micca sempre hè vinutu u tempu di debunk. Cosa faci l 'eroi liricu di Lisandru Blok?

In u ciò chì deve esse un veru omu - senza avvizzu, senza pritisa e minzogni. Ma a fari sta u pueta stessu ancora assai luntanu. Pari chì ci hè a cunuscenza di sbagli passatu è voli ricanusciri l 'sonnii eletti, ma hè ghjustu un cori, ùn più maiò ùn seguitate. Analysis of "Oh, mi vogghiu ghjova à campà" à una nfunnu è megliu cunniscenza di i quistioni di 'asistenza umana.

vucabbulariu pueticu

In stu opere lirica usatu mitafuri un pocu, ma sò usate di u locu è emphasize l 'idea di basi di lu testu pueticu.

"Living i pisanti sonniu" significa immersione in i spirienzi adduluratu chì turbati lu cori e anima di poche. Comu à spessu ùn avemu darrè sò in un tali statu scafazzati da quandu voi ùn vulete nunda à fà, nunda to strive per. Analisi di puema di Blok "Oh, mi vogghiu ghjova à campà" screnu i prublemi di primura di esistenza, è u sensu di a vita.

"Child di buntà è di luce" - stu pò èssiri nterpritata cum'è una brama di libartà, di divintà una aperta putenti, in tutte e so putenziale pussibulità. sperenza senza per un avvene felice, l 'eroi liricu hè prontu cu un surrisu, cherche avanti. Analysis of "Oh, mi vogghiu ghjova à campà," underlines u bisognu per ogni parsona di u ricerca interna, sustinutu da un bisognu internu di l 'anima à ricaccià elli stessi.

U scopu di basi

U scopu di chì fù creatu stu capi pueticu hè issu: omu deve campà di u palu di altu aspirazioni a chiamari iddi in u presente, ùn sognu munnu. Si pò di sicuru risista cù l 'illusione destruzzione, siddu la vuluntà di piglià a voce di u so core. Ci sò quì per esse felice, à usu u megliu i piani è sonnii.

Cusì, u unità Analisi puema "Oh, mi vogghiu ghjova à campà" indiatu à u lettore u mpurtanza e significatu di ogni individuu esistenza nant'à a terra incù u so scopu è scopi. Tù ùn ponu fà l 'altru personne à esse felici, ma vi pò fà la vita un pocu benigna e più bella, à fà lu in novu colori e funziunalità chì vi incanta, à Purtivechju.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.