FurmazzioniEducazione è culleghji

Analysis puema "paesi" Pushkina A.

Unu di i prublemi cintrali à u studiu di a creatività alessandro Sergeevicha Pushkina hè u so rollu in u muvimentu di Decembrist. Stu attività hè dunau a lu prosa è puesia di violino Russian. L'analisi di u puema "The Village" - unu di l 'òpiri cria sottu à u pesu di punti oppositional chì vintu à mezu à Bonifacio avanzata è struttivu di la pupulazzioni di la Russia in lu principiu di lu XIX seculu - accerta un'immersioni in i spirienzi è sonnii di l'autore.

U pueta è u Decembrists

Pushkin ùn era un membru di ogni sucetà secreta. Per fà quessa, nun avìa leca troppu irascible è Unpredictable. Però, si tratta di i criazioni di unu di i rimi ciuttata bramà blues di riforma statu, lu pueta fu mannatu in esiliu.

L'analisi di u puema "The Village", chì ùn hè micca una raghjoni di passate in lu Michael Pushkin principia cù note optimistic. L'autore chjamanu i paesi opere riparu, tranquillità e ispirazioni. In ste parolle, fu carciratu significatu spechju, perchè hè quì chì era caputravagghi creatu chì ùn solu intrutu in la storia di a litteratura francese, ma dinù avia na nfruenza significativa supra lu. Ancora, pi fari l 'analisi di u puema "The Village" deve esse perchè hè unu di quelli chì works in cui lu tema centrale hè u scopu di i trasfurmazioni di a sucetà Russian. Vergogna pinsamenti sò ghjucatu un rolu impurtante in tutti i travagghi di lu pueta.

Storia di a creazione

Davanti à voi fà una breve analisi di u puema "The Village", una pochi di parolle deve esse dettu di a storia di a so scrittura. U puema statu creatu in 1819. L 'annu si rifirisci a lu piriudu, ca era marcatu da a participazione attiva di u pueta à la vita pulìtica di la Russia. Puru rifirimentu a lu era ancora luntana.

U duminiu di a famiglia di l 'pueta si n'andò in 1924. Avemu sirvutu a causa di travagghi riferimentu a libertà-nnamurata, oltri a la lettera, apertura di i giandarmi di Mosca. Ma lu sfondu chì corse tumblr à l 'ordine puliticu stabiliu in u paese è hè cupartu da tanti anni. Da tempu à tempu si ancora friquintau lu suceta sicretu, è induve a fari u cuntattu cù tali pirsuni suprattuttu comu Ryleev, Lukin, Chaadaev. Cum'è i membri di tali urganisazione, Pushkin era priatu cu l 'ordine suciale di u paese, unfreedom suciale è puliticu di parechji di i so cuncitadini, sistemu tiucrazzii ghjente.

Si deve esse capitu in termini generali, li ràdichi di ills suciale, chì ùn pò tene primura di a tanti pirsuni Caracciolo di u tempu nanzu principianu i analisi di u puema "The Village". Pushkin hè unu di quelli chì hà cridutu chì abbulizzioni dâ sirvitù hè una prima à u chjassu a mutazione di sistema pulitica di Russia.

A struttura di u puema

A prima cosa à pagà attente à i so cumpusizioni sfarente, facennu l 'analisi di u puema "The Village". Pushkin conditionally spartutu in dui parti. A prima s'assumiglia un idilliu romantica. A seconda hè una dichjarazione pulitiche è cuntene una certa appellu à i putenzi chì sia.

U ritrattu idilliaco di u mondu campagnolu

U paesi hè furnite à u principiu di u puema un tipu di mondu ideale. It supra l 'armunia, è u silenziu. È ghjè quì chì l 'eroi lirica ritrova a libertà spirituali è travagghiu criativu didicata.

Nota a imagine art, facennu una breve analisi di u puema "The Village". Pushkin usatu sprissioni com'è "ruscelli lume", "ortu scura cù friscura è fiori,", ", campi, a macchina." In la prima riga di l'opere di prisentà un umore romantica chì fonda un ritrattu di paci e tranquillità. E sulu l 'autru latu di a vita rurale, apre in lu secunnu parte.

ritrattu Disharmonious di a vita, village

umore More pessimista di u autore pò sintia da leghje cun primura a parti principali e finale di u travagliu è digià avè fattu una analisi megliu di u puema "The Village". A. S. Pushkin in li fa vidiri la facci di li rilazzioni suciale. Si distingui i arbitrarietà di parrucchieri è powerless, postu giustu in chì ci hè una grande parte di a pupulazione Russian. È quì hè cumplitamenti imagini differente prisentà "boria salvaticu", "a scrittura rumanzesca magro."

cuntrastu

U prima è siconda parti di u prodottu di a puesia in chèla cuntrastu à una altra. À u principiu di u puema à u autore fonda un bellu ritrattu armuniosu, ma poi rende u lettore à i duri rialità. Cù l'aiutu di u cuntrastu accuglienza Pushkin rinisciu a pòrtanu lu scopu principale di a so òpera, ch'ellu hè un ochju critica à a natura, esiliatu è crudeli dâ sirvitù.

i mezi artistica

Facennu la analisi di u puema "The Village", unu avissi dinù pagà attente à i mezi di lingua graficu è sprissivu. Pushkin li usatu in una scelta larga. A prima parte hè cuntata studiosu. Cadenza hè liscia è simpaticu. Arechja aggettivu sceglia lu pueta duna la bellezza in tutti i culori di u paisaghju campagnolu. atmosfera rumanticu hè creatu per via di sti sprissioni com'è "fragnu alatu," "Silence di campi."

In a siconda parti di u cambià tonu. Si diventa di più agitatu. Poet Choisir aggittivi unpressurized. L'urtimu lìnii di l 'auturi pienu exclamations e quistione Linguistics. Li paria a sèrviri comu cunfirma chi l 'eroi lirica ùn vulete misa cù a struttura di a sucetà, parte di u quali hè.

U scopu principale di u puema

Lu pueta vulia u so donu puetica pussutu oi influenzari la menti di quelli chì miliuna di u distinu di populu strasurdinariu in u quale li manu eranu. Sperava ancu chì u so travagliu hà da ghjucà ancu un picculu rollu in a risturazione di ghjustizia. Ma à u listessu tempu Pushkin capitu chì a canciari lu munnu, di lu megliu, ancu cù i gran talentu, artisticu, hè quasi impussibile. Per quessa, in u so puema, dumanna, s'ellu pò vede comu "bedda arba albetta," è s'ellu ùn avia la spiranza di riceve una risposta à sta quistione.

By creendu u travagliu, u pueta sempre dubbità chì ci hè una forza chì si scunfighja autocracy. Ma si stà sempre a picca a fede in u fattu chì à mezu à i putenzi chì esse populu Saner è mette una fini di la suffirenza di quelli chì u solu difettu hè ch'elli nascinu servi senza diritti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.