Arte e spettacoliLittiratura

Analisi di rimi l'Bunin, "Serata" - un capi di lyrics Canta filusòficu

Ivan Alekseevich Bunin - u famosu pueta è narrativa scritturi Russian. Sè a so prosa sciddicari tragicu primunizioni, in versi, à u cuntrariu, hè in a pace è biddizza. U scrittore hè assà di a natura, piglia l 'unità cu lu, cusì tuttu di a so parlement puema, realistu, impregnated sente e miluna vivaci. Pueti, a cunniscenza impurtante di a natura, a so unità, è Bunin si rifirisci specificamente à elli.

À mezu à u più successu u travagliu hè di purtà un u puema "sera". Si distingui cumplettamente Certu l'pueta, ci permette di voi à sente u umore. Analisi di rimi l'Bunin pò a spinciri l 'idea ca i "sera" si rifirisci a la puisia pasturali, perchè ùn ci sò tantu vividly discritta a natura, fora, sera, vaghjimu, cielo, blu, ma ùn hè micca cusì.

U paisaghju circondu hè nacque un apparenza di riflessione liricu di u pueta. Francesca sole, facennulu u paese noms de raggi callu, aria pulita, nuvole bianche c'arrivava à traversu u celu - tutti i sta face à mè pensu chì a felicità hè. analisi puema Bunin "sera" mostra quantu l 'eroi hè vicinu a l' auturi. Dopu à leghje i versi scularu subitu l 'imagine di pusà nant'à u duminiu in l' ufficiu e telecaricatu affari di i ghjorni di l 'omu. Ghjesù ùn custata qualcosa intornu à quì com'è i so ochji si trasfirìu a la finestra, e si vidi un mondu cumpritamenti diversi, chì ci parla di paci e tranquillità.

analisi rimi Bunin mostra chì l autore vulia emphasize l 'impurtanza di u momentu, chì noi sò tutti i capisciu felicità solu in u passatu postu. Avemu ricordu i ghjorni andatu per sempre, pienu di felicità e gioia, tristezza di issa, ma in u listessu tempu a billezza i mumenti, à noi facennulu sta felicità. Tutti stu è scrissi in u so travagliu Bunin. "Sera", chì permette di l 'analisi di capisce umani, duna assai cose tutti i pinsamenti lirica di l'eroe.

In a so carta, u autore prova à pruvà chi felicità hè in ogni locu. In ordine per truvà lu, ùn anu vai à i paesi oltremare, si pò esse dopu, dritta daretu à la finestra aperta. analisi rimi Bunin mostra chjaramente chì l'omu era persu in pensamentu, fendu qualchi òpira ghjurnata, è dopu, per un mumentu, dirigé solu u so sguardu fora la finestra, u eroe dissolves in a natura, u so culori è varii.

À a fine di u versu, u autore dà una risposta à a dumanda di quale pò esse cunsideratu felici in u so solcu, "I vede, sente, cuntenti. Tuttu a mia. " Stu significa chi a spirienza vera cuntintizza ponu esse solu una persona cù una ricca mondu internu. Ognunu di noi hè unicu è multi-cà, e fonte di a felicità hè in noi stessi. analisi rimi Bunin prova chì omu hè lu criaturi di u so distinu. Sè si prisenta a iddu stissu, lu sapi lu mondu, ci hà da esse cuntenti. Tuttu ciò chì hè intornu à - si di puisia, pruvulazzu e pirchì, vi basta à firmavanu è capisce u so scopu.

U puema hè scrittu in la forma di un sunettu, si usa mitafuri, aggettivu, comparisons, cusì hè assai fàciule à capisce è sapere. "Sera" l'Bunin hè un capi di lyrics Canta filusòficu. L'autore assai ben pusata su tali Certu cumplessu cum'è felicità umana, in una forma semplice è chjara. Avemu basta à amparà a gudiri ogni mumentu, è s'è vo avete a capacità à sente, allura chistu è lu veru felicità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.