SaluteMalati è Cundizione

Perchè ci hè u sangue da u nasu - a risposta pò ammuccià in l'infelicità generale di u corpu.

Sagnu di u nasu hè abbastanza cumuni. Ntu stessu, ùn hè micca una malatìa, ma solu un signu di unu o un altru mali. Per quessa, a risposta à a question "Perchè u sangue chì venenu da u nasu" hè spessu per esse cercatu à non solu da u nasu stessu.

Unu di i raporti più cumuni per quale hè u sangue da u nasu in l'adulti hè pressionità alta. Spessu, questu hè u primu signu di u sviluppu di ipertestezioni. Sì i purgazione si trova ripetuta è hè accumpagnatu da un dolore di ras, un rughju di sangue in l'uce, po hè bisognu di cuntrullà i figuri di pressione arteriale è, in u casu di i so valori cresciute, cuminciate u primu trattamentu di l'iperturione.

U mutivu di chì u sangue vene da u nasu, pò esse alimentariu, questu, assuciatu à l'alimentariu. Quandu succede quan ipo- o avitaminosi hè osservatu in u corpu, per quessa, ùn sò micca abbastanza vitamine C è P (acidus è rutina ascorbicu). Quandu i vetbi saranu frutti è l'hemorrhiziu viaghja più frequentu in u nasu. Di solitu hè ancu accumpagnatu ind'è staghjunatu micca solu da u nasu, ma dinò da i cogni cum'è bruschendu i vostri denti è pò esse a natura di staggione (invernu - primavera), quandu i vitamini sò soprattuttu. Hè cunsideratu, è disperse di questu fenomenu hè assai simplice - per cumincià à piglià e vitàmi falte. Per fà questu questu hè necessariu in una forma medicinali, per cumplementà u so difettu cù frutti in questa ora di l'annu hè problematicu - in elli u cuntenutu di sti vitamini scurtatu significativamente.

Se ci hè una rinitis (rinite), in particulare crònica, o sinusitis, pregu di perchè u sangue si passa da u nasu, ùn hè micca necessariu. A risposta per a superficia - qualche inflammazione implica un crescenu di a permeabilità di i navi, chì facianu fà ralentisce è purgazione. In questu casu, pudete dispunibule di u sangru ripetutu solu da guariscenza di a malatia chì a prumove.

In i zitelli, purgazione di u nasu pò esse sulitariu per certu funziunamentu anatomicu, quandu i vini sanguini sò situati troppu vicinu à a superficia di a mucosa nasali, questu hè u dendu di u sindromu di debilitati di e zoni di Kisselbach. Sì i purgazione hè pocu pocu è pocu affissante, da stu trattamentu simpaticu hè abbastanza, è cù l'età, spessu si passanu. Sì i purgazione hè abbastanza abbastanza è frequenta, u medico ENT pò prescriviu un procedimentu per i valdi di trombo uttene cù un laser o crieddestruczione (glaciali rapidu). In u equipu modernu, tali mini-intervenzioni sò micca pratiche.

Inoltre, cù a malatia di a distonia vegetali-vascular (VSD) o, sicondu una nova classificazione di malatii, distunia neuro circulatorium (NDC), puderà esse riflettente di sangue di sangue à i vaghjime periferali, cumprese i nasali, chì pò esse manifestatu da l'hemorrgia.

Ci hè un pocu di ricci senzilli per fraccionarii u sangue da u nasu. Prima di tuttu, u paci era di piglià una postu semi-postu, ma ùn ùn si poveru tuttu, alluntanati a so testa. In questu casu, u sangue, scuraghjanu in u parcu vicinu di a farinzia, pò assicurà a pate. Un cumpressatu fretu hè appiicatu à a regione di u nasu. Sì u sangue dallò da u nasu in l'invernu, puderete chjappà a nè, è l'hà imbuttatu in un tissutu fino. Aiutà à fà richiamente u sangue da u nasu pò micca tà chjude ughjocatu di vitturi, trasfurmati in turundas è umidissimu cù una solu vasognu di cuncepimentu in basa di cullini in u nasu. Sò inseriti in i passageri nasali, dopu à quale hè necessariu spremere l'ale di u nasu ligeramente, è aspittà 2-3 minuti.

Sì l' insuffizzioni nasali hè abbundante è stubbornu, chì spessu occuru, è per scopra da perchè u sangue venga da u nasu, avete bisognu à fà un esami completo. Prima di tuttu, si tratta a formula di u sangue rougnu è biancu, perchè a trombocitopenia è a leucemia (leucemia) ponu debut in un modu simili.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.