FurmazzioniScienza

Pianta systematics

Systematics in bioluggìa hè stata a studiari l 'a diversità di e razze. Da u so fatti principali prividia classìfica è identificazione.

Systematics Plant assuciata incù u sviluppu di libru. A prima scinziatu ca appricamu la classìfica hè TOTTEMPUDI. Si divide, piante, nantu l 'erba, arbusti, erva e arbuli. studii chì seguitanu sò rializati fora durante u Rinascimentu. Mentri Albert Veliky capisti e sferenze trà dicots è monocots. A prima classìfica fù publicatu in 1583, l 'annu. Systematics di piante, creatu da Chezalpino italiana, hè basatu nantu à u travagliu di TOTTEMPUDI è rinfurzata, secondu à u prughjettu di a struttura di i frutti è la simenza ( "scupi antigen"). Tuttavia, Chezalpino dedicatu e algae, Felci, Fra, fungi mushroomsimagen. Quessi si classatu com'è "i pianti fruttu."

Dopu cuminciò a cumpariri e categorie terms. In 1689, eminenti Francese Magnol accuminciatu a categuria di "famiglia", è più tardi, in lu 1693, John Ray iniziatu u cuncettu di "razze", è in lu 1700 La Torre -. Lu tèrmini "razza". Systematics, pianta di Torre hè suppurtatu per via di u so simplicità. Hè stata fundata nantu a struttura di u fiore. Ray pruponi una classìfica di più naturale. Tuttavia, à u listessu tempu era più difficiule - impricata la siparazzioni di monocots è dicots.

U più esse ricunnisciutu, parò, ricevutu una classìfica artificiali Karla Linneya. U so sistemu pruposta fù publicatu in "L'essenza, pianta 1735.» ( «Genera Plantarum») in la prima edizzioni. A classìfica di Linnaeus mittaraghju u numaru è a struttura di u stamens, la distribuzioni di fiori, allegru. Cum'è un risultatu, si furmò una formula di na vintina di-quattru. Vinti-di trè Mappa satellitare, piante, sumente, è in la scelta di marzu 24 incluse Felci, Fra, algae e fungi mushroomsimagen. Nunustanti lu fattu ca Linnaeus ùn ricunnosce micca u cuncettu di "famiglia", u so Taxonomy di i pianti era à u tempu più còmuda di usu pratica. Assemi a lu sistema di scinziatu siparazzioni pruposta dumanda numinclatura binariu. In più, a definizione di "Taxonomy" statu introduttu da Linnaeus lu.

In 1764, un novu sistemu hè statu sviluppatu. U so autore hè Adanson. U fundamentu di a so scinziatu sistemu mette u più grande numaru di funziunalità differente. Squale impurtanti hè l 'classìfica pruposta in 1789 Jussieu. Eminenti spartutu tuttu, piante, in quindici classi, ntra cui annincatu centu di u "ordine naturale", chi hè una descrizzione di u nomu.

In lu XIX sèculu, ca aoggi De sistemu Candolle. Hè statu elaburatu in lu 1819. Scentifichi sò distingue dui dipartimenti: piante, di preferenza è vasculaire. Successivamenti, tanti botanists hanu pruvatu à migliurà u sistemu De Candolle. So, Brown, un journal British, idintificata la diffirenza tra angiosperms è gymnosperms.

Taxonomy Modern di i pianti. Esempii di Brutt.

U sviluppu di sistema mudernu di classìfica di i pianti messe dopu à a publicazione in u 1859, u travagliu l 'annu di Darwin "On a Origini di Species".

Braun, una ricerca Tedesco, basatu a so sviluppu evulutivu. Sò classìfica hè basatu nantu à i dati, è u sviluppu di u fiore. sistemu diffusu di Engler. Prupuni na classìfica fatte à e rùbbriche è nàscita, pinsa circa l 'urìggini di angiosperms. sistemu Engler statu usatu in u mondu à prupiziu nzinu a lu principiu di 21 marzu di u seculu.

Wettstein (eminenti austrìaca) migghiuranza sta classìfica. Dui circadori (Engler è Wettstein) systematized è algae. Stu classìfica fu canciata Pasher.

Storicamenti, l ', pianta hè divisu in bassa è supiriuri. U sviluppu di Brutt fù dinù facianu in dui indicazione. U sistema di basi di i pianti supiriuri a sò mintuvate in cunfurmità cù i nomi di circadori: sistemu Cronquist Bessy, cupronickel, etc ..

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.