News and SocietyJournalismu

Alexander Goltz hè ghjurnalista chì faci una guerra

L'Alexander Golts hè unu di i megliaghjori militari in Russia. Questu hè dovutu à u fattu chì hà una prufessiunale di travagliu seriu, chì data di l'anni 80. I so articuli sò stati cambiamenti diverti in una discussioni generale, per micca di scurdà quantu critica era parolla in contra.

Eppuru, ciò chì sapemu di u ghjurnalistu? Qual hè a vita d'Alexander Golts? Chì fai questu oghje? E per quali pubblicazioni si scrivi i so materiali?

Alexander Goltz: Biografia

U futuru ghjurnalista nascìu u 26 ottobre di u 1955 in Moscu. Tutti i zitelli di Alexander Golts hà in a Capital russa. Dopu a graduazione in a scola, Ghjesù intrì in l'Università Statale di Mosca. Lomonosov Moscow State University. In u 1978, Golde si graduabilmente da u facultà di u ghjurnalismu, dopu à quale ellu iniziu da turnà a so carriera prufessiunale.

In u 1980 Alexander Goltz hà travagliatu u Ministeriu di Difesa. In quelli anni, u periodu Krasnaya Zvezda hè publicatu quì, è Golts detti un gruppu setgianu chjamatu Tema di a Settimana.

Ntô 1996, trasfirìu a l'uffiziu editoriale di l'edizione stampata di Itogi. Hè quì chì u ghjurnalista mette a gloria di un usservatori militare, chì hè sempre esse un epitetu à u so nome.

E ora, in u 2001, ellu hà urganizate per u "Weekly Journal". Questa edizione vene da Goltsa in casa. Dopu tuttu, ancu dopu à 15 anni, sempre in u muru di stu culle di informazioni.

Alexander Golts è "Daily Journal"

Cumu diventate prima, in u 2001 Goltz hà arrangiatu per travaglià in "Re di Weekly". Allora era un columnistu di informazioni chì cubriu a vita à u paese è fora. Inesanzu, Alexandru era struitu à aduprà capi politichi. Ma prestu u pudente di u ghjurnalista era innucatu da a gestione di u ghjurnale, è u so prugressu nantu à a scala di a carriera s'arrizzò veloci.

Allora, digià in 2003, Alexander Goltz diventò subitu editor-in-chief. Hè a so opara chì hè decisiva quandu hè vinuta per pubblicà articuli nantu à temà politiche o militare.

In u 2005, u "Weekly Journal" hà cambiatu u so furmatu è u publicheghju l'articuli nantu à Internet. À u listessu tempu, i cambiamenti ancu toccu u nome di u ghjurnale, issa sononu com'è "U ghjurnalariu di ghjurnale".

Grazie à sta transizzioni, u cercadoru più citatu hè unu di i portali Internet più populari. In e so pagine sò parechji millares d'articuli chì coprenu quasi tutti i battelli politique in u mondu. In quantu à u ghjurnalistu stessu, Alexander Golts hè una parte integrale di sta pubblicazione è ùn ne non cambiassi u so postu di travagliu in quelli anni.

Attività politica

A situazione pulitica in u paese hà sempri molestatu Goltre. Hè per quessa chì in u 2004 decide di cambià u situ statale di l'affari è s'unia à u Cunsumessu "2008: Cunsiglii Libri". L'ughjettu principale di sta urganizazione era di guariscenza d'elezzioni feroi è aperti in u 2008.

In u 2005, i sforzi di i membri di questu cumitariu creanu una nova forza pulitica chjamata u Frontu Civile Univessa (UCF). À u capu di sta urganizazione era Garry Kasparov, un giovani chess è publicu.

Dopu à a vittoria di Vladimir Putin in u 2008, a UGF passò à l'opposizioni. 10 di marzu di u 2010, tutti i membri di stu muvimentu, cumpresu Alexander Goltz, firmatu l'appughjatu "Putin deve esce."

Journalist-Analyst

Per i so parechji anni di carriera, Alexander Goltz hà scrittu assai travagli analiticu. Qualcuni spettavanu a situazione pulitica in casa, altri paesi fussini in l'esteru, è altri diretti in relazione cù a situazione prisenti di l'armata russa.

Cusì, unu di i so opari più famusi hè un manuscritu chjamatu "L'Armata di Russia: Eleven Lost Years". In questu, Goltz descriga e riforme militari, chì in una manera o altru influirò u destinu di u militaru russu.

Hè veru, un pocu critichi di u so travagliu perchè era scrittu à u tempu chì Alexander Goltz era in Amèrica. In particulare, anu sicuru chì parechji di e dati anu distortatu sottu a influenza di i Stati Uniti, ùn sò micca cunnessu à a realtà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.