Home e famiglieI zitelli

Addiminu Marshak: criatività - i zitelli!

Avemu tutti i sapè da a zitiddina stanzi Samuila Yakovlevicha Marshaka - pueta Soviet Russian chì hà scrittu tanti libri di i lettori assai ghjovanu è curiosu. U Puzzle Marshak cuimmurciuti i zitelli, è quelli chì cuntenta di leghje li è à pruvà di cumprènniri ciò chì hè piattu in ste ligne, chì andava nantu, chì hè l 'eroi di rimi misteri.

Ogni età - a so puisia

Cusì, à pruvà à prènniri cunfidenza cu l 'òpiri di mastri di l' penna è inchjostru.

In ognunu di i so tanti cullezzione Samuil pruvatu à hannu la puisia di rùbbriche tematica. U làriciu dà cusì l 'ultima racolta di puemi di i zitelli, chì era statu preparatu ancu duranti a so vita. Grafia simile, u drafters ricevutu u volumi rimanenza di li so travagghi, chì si n'andò fora, dopu a morte Marshak. U pueta hè la riprova chi in i libri di i zitelli hè più còmuda di distribuisce un puema da criterii età. Di sicuru, e fruntiere antu scrivendu in lu pircizzioni di i travagli di i ziteddi ci. Autore aiuta solu giovani lettori à raghjugna a ricetta comu tali, è pruvà à puntu ciò chì hè dettu in i fili.

Per quellu chì scrive hè più difficiule?

In u parolle di Samuil, ci hè un libru di u assai ghjovanu - cun fàuli, filastrocche Crèche è addiminu - sò i Genre più difficiuli di litteratura di i zitelli. Na vota ca si ricurdò cumu u so figliolu, chi a ddu tempu nun era ancora dui anni, dumandatu à leghje un libru onore à ellu. Marshak messe à leghje, ma prestu avvisti chì nimu di i rimi pruposta Nun mi piaciunu i pistìcciuli è ùn mprissioni ùn elaburazione. Allora cuminciò à dilli una storia. First Papa cuminciaru a prosa, è po pocu à pocu si stalla à a puesia. Era seriu interested in u pocu listener. So, più di tempu, ci era libri "robba", "mustachioed è piger" è altri. È da quì vinni l 'idea di u locu di i versi di u rùbbriche è i temi.

Familiarità cô addiminu

Addiminu Marshak, chì ci sò una quantità, sò culpisce in i so uriginale, qualchi tarrenu convoluted è uriginale di i scritti, ùn ci parenu cose arquantu semplice è chjara. Ma sta cosa si sò calati à i zitelli.

Nunustanti lu fattu ca iddi nun sunnu assai longa, si prisenta cum'è una assai veru misteri di òpiri littirari, solu picculu. Marshak Puzzle per i zitelli - sta ùn hè micca i soli quistione-métaphore. Iddi sò puisia sana chì sò assai facili di sapere. Kids sò sempre cuntenta di leghje elli stessi, o di sente cum'è si leghje i genitori. Hè pussìbule micca a girari 'attinzioni di lu fattu ca misteri l'autore Marshak û giovani lettori à puntu, assai forti cà i so Mamma e mamma e li nonni.

I sugetti di sti misteri di u più differente. Si parla di a casa è a natura di l 'omu e calzature, Giochi e arburi, di elettricità è strumenti, circa u calendariu è u tempu nantu à u sport è strumenti nuvelli. Pudete cuntinuà per una assai longu tempu. Ma divinni chjaru chì otgadka sò tutte e cose chì ci circundà tuttu lu tempu in la vita bassu. Tuttavia, ci sò qualchi Puzzle Marshak, i risposti à chì ùn sò tantu faciuli à arrivare, ci sò quasi substandard.

"Sè vo dà mi tira una faccia, I grimace, troppu"

As a puesia pueta di i zitelli, è i so misteri, comu quasi tuttu. Iddi criscia di più cà una generazione di i zitelli Suviètica, e doppu l 'intaressu Unioni Suviètica, in u travagliu di Marshak ùn hà diminuinu sia una ligna o unu puema. Spessu i ziteddi amuri rimi è Puzzle SJ Marshak cù i risposti à i so attività: ghjè assai chjaru è facili da sapere. Qualchì volta i ziteddi ùn ancu sente à u sensu di u versu da solu epressioni à u solcu chef, cunzunanti i so parenti. It succèri mancu chì i ziteddi sempre micca ùn capisce e parolle, ma hè assai piace à sente cum'è si leghje i Natalie jocu o di Puzzle.

Infatti, unu hà solu à leghje i ligna: "A casa, blu, à a porta. Criu ca sta a lu "-? E subitu da sicuru ci hè un mare di energia, vo vulete surrisu, tastà u pocu e cose. E vogghiu veramenti à sapè ciò chì hè a quistione di a stu labirintu? Bè, di sicuru, circa u mailing.

Puzzle stile Maitre

Style Samuil Marshak com'è mimics ciò chì hè cumunimenti usatu in addiminu antichi. Solu in u passatu, si tratta di solitu circa la pirsuna, a natura, finòmini naturali ... addiminu Marshak prividia la cosa più cumuna chì ghjente ponu aduprà in la vita bassu: occhiali, martìaddu, specchiu, porta, a sfera, a tot, ripiglia, pantofule, Vélo ... L'autore pruvatu pi discrìviri li hè cum'è facili pussibuli, ma u ciucciu era curiosu.

È infatti, tutte e so Puzzle sò escia assai, induve a pircizzioni. Duet abbastanza sèmplice rhyming e ortugrafia tralucenza hè u assistanti chì aiutava micca solu à capisce subitu i misteri di Marshak, ma puru li ricordu di 'anni à vene.

features, crustula

Per tutti i so simplicità, Puzzle, custioni nun derà u lettore una discrizzione info e cumpleta di pasta (à piglià per l 'esempiu analysis) travaglia Chukovsky. Addiminu Samuila Yakovlevicha Marshaka solu un picculu amarore pò purtà un risposti, cù quali, u caprettu in ordine à truvà a risposta currettu, cunnette vi tutti i so pinsamenti, riflissioni ghjusta, u tuttu lu vucabbulariu, unni si patrone, è tutti i so pocu (per una persona, ma impurtante per un) cunniscenza zitellu.

Di sicuru, a tali addiminu ziteddi fari 'na mprissioni assai forti cà i passi induve vo pudete criu a risposta to rhyme o di truvà lu in u carattarizazioni più dettagliata. Ma viju li più cumplessa. U altra banda, è assai di più intarissanti. A cosa principale hè chì quandu leghje sti Puzzle genitori ùn ti scurdà di piglià in contu l 'etati di lu ciucciu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.