News è societàFilusufia

A verità è u so criterii in la tiurìa dâ canuscenza

U nòcciulu di i tiuria di a cunniscenza hè sempre stata u prublema di a verità è u so criteri. Tutti i scoli e multilinguismo filusòficu hanu pruvatu à formulate a so intelligenza di sti edizzioni. Aristòtili era lu pinzaturi chi detti a lu munnu, u so vulintà chì hè divintatu un classicu: i virità - hè chì incù l'aiutu di i quali avemu capisce s'ellu u statu attuale di a nostra cunniscenza di e cose. Avemu pò dì chì sta definizione satisfies tutti i filosofi, ancu parè campi - e mitafisica è dialectics, è materialists è idealists. Her theorists più ricunnisciutu prumessa epistimuluggìa, da Fomy Akvinata à Karla Marksa. A sfarenza hè solu in lu fattu ca si 'ntisi la rialità, è ciò chì hè u meccanisimu di u validità ricunnisciutu.

A verità è u so criterii in u sensu tradiziunale pò esse analizzatu basatu nantu à i seguenti cumpunenti. Didàttica, u validità di chì currisponde à u sapè fà dritta, ricunnisciutu una virità è ca asistevanu indipindente di a nostra cuscenza, è la natura di l 'knowable hè videndu à traversu u fenomenu. Secunnu, la verità, hè u risultatu di a cunniscenza è riguardanti l 'attività umani, cù u so travagliu, è cumu eramu capaci à capisce u criticu di studià u fenomenu, prima o poi, si gira fora in pràtica. Da issu puntu di vista, però avissi a riflèttiri adequately la canuscenza di l 'oggettu in una forma in lu quali esisti indipindente da u sughjettu. Ma sta volta hè disponibile solu a logica, è parchì i criterii tradiziunali di a cunniscenza hè cum'è una prova romanu.

U cuntrariu, ancu Kant affacciari 'idea chì a verità, è u so criterii ùn pò esse identificatu à u sviluppu di a scienza, aperta, cum'è issa scenza stissa ùn pò dà a piena a cunniscenza ancu di la natura di la menti umana limitata. Oltri a chistu, Kant pinsatu chì omu stà in dui mondi à u listessu tempu - naturale è culturale. sani obeys la liggi di causalitati e nicissità, si menti aperta knowable, ma la menti hè powerless à sapè u criticu di li cosi, e movi solu da un sistemu di un altru errore. Un mondu di a cultura hè un mondu di a libertà, knowable da ragiuni pratica, chì hè, a vuluntà, chì hè sottumessu à i leghji di murali, è ùn misses, è opera quasi unmistakable. Per quessa, u critère principale di Kant diventa esigenza di murali.

U prublema di u critère di a verità ùn hè micca stranieri à l 'intelligenza mudernu, ma hà u so propriu specifics. Da l 'signe di u matirialisimu è positivism tali critère pò èssiri difinutu attraversu li cuncetti di cumunicazioni dialettica cume un i specifichi assolutu, parenti è veru scopu,. U cuncettu di objectivity applicata à u cuntenutu di a cunniscenza umanu di a rialità, ma significa ca stamu parrannu di l 'indipendenza di u cuntenutu di tutti i parsona è di a sucetà. In stu riguardu, ogni verità scopu pò esse chjamatu assuluta, ma solu à un certu puntu. Uranium è u sviluppu di a cunniscenza cunduce à cambià è allargamentu di u cuntenutu di i nostri idei supra di u mondu, è perchè la verità scopu hè à tempu una parente. Lu tèrmini "cum'ella" vi permette di difiniri li limiti di l 'assuluta è parenti, è u critère di correctness hè ghjuvevule.

Avemu pò dì chì a verità, è u so criterii addivintari la rùbbrica chì hè generalmente b'at filòsufi di u nostru tempu in dédié postpositivists Karl Poppir è u fundatore di hermeneutica filusòficu di Hans Georg Gadamer. Poppir trovu più di i cuncetti di la filusufìa, mitaètica, centri è tiuluggìa - categorie emutivu, stabilì certa ideulugia particulare. Per quessa, u strumentu principali di anàlisi cunziddiratu nu mudernu rationalisme classicu, cù quali filosufia pò fà una "linea di antimiridianu" tra li scienzi e pseudoscience, a verità è errore. Difatti, ùn ci hè micca propriu ragiuni tiurìi scentificu è SCUDISCIASSERO hannu cunnizziunata, è veru à u so livellu di scienza, ma ancu quelli chì ùn sò solu quandu sottumissi à cantonu critica (fałszować). Cusì, da u puntu di vista di critère principali l'Poppir di uguale di scenza e mitafisica hè u criticu principiu di fałszować.

A verità è u so criterii sò u tema principale di u travagliu sensational journalism di Hans-Georga Gadamera "a verità è Method". U Populu ùn hè micca u filosofu mostra u rapportu di sti dui categorie, è u so cumpleta scumpatibilità. modu scentificu di la canuscenza, canusciutu comu lu mètudu hè nè universale nè u solu unu. u sviluppu scentificu è teorichi di u mondu ùn dumandà à ogni lingua, nè centri, nè storia, si narrows solu è impoverishes i mistieri di a verità chì ùn hè micca dispunibili incù lu studiu, è à traversu intelligenza. L'ùrtima è dispunibbili solu quandu l "urizzunti di intelligenza" di l'autore è pobbe blends, fuses, è dialogu pigghia postu frà elli. L'esistenza di stu dialogu è di ricerca di una lingua cumuna trà sfarenti sfondi culturale hè una aiani umanu critère verità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.