GirateIndicazione

"A strada di a vita" (museu). Un museu didicatu à l 'heroism di suldati di u Léningrad Navy

Più tempu lassari lu tirribili evenimenti di a seconda guerra mundiale. Anni di chetà a tistimoni veri. Diventanu a picca offensively. Micca luntanu u tempu quandu ùn unu avissi a dari i fiori di u ghjornu Victory è à ricaccià mio sinceru gratitùdini di avè salvatu u paese, avemu firmatu e fujeru. Pussutu nzignarisilli episodi di cronachi militari è sparte cù i vostri figlioli è figliulini.

ricordu umanu hè corta-vissutu, lassannu la vita di Veterans, e cun elli un sanu èbbica. À ringrazià à visità, scentifichi è populu appena primura infurmazione hè racolta pocu da pocu è piazzatu in u stanzi di mostra, li centri di pruvista è memorials.

À mezu à i variità d 'iddi si traballat pò esse distintu musei di regione Léningrad. Maiò parti di li sò didicate à a resistenza è curaghju di i suldati è civili chi cuntrari u nimicu à e cundizioni di valentina cumpleta da u cuntinente.

L'assediu di Léningrad è lu cuntu di vita

e truppe inglese sviluppatu rapidamenti e so offensiva è s'hè lampatu mezu à i grandi cità di l 'Unioni Suvietica. Léningrad - la cità, chì dipoi u so inception hè mai statu fattu da u nimicu. suldati è civili Soviet suppurtatu i tradizioni gluriusa e micca chì l 'accupazioni nzemi a li limita a cità.

U avvicinamenti hè stata lotta pesante, è à u principiu di settembre di u 1941 e milizie francese rinisceru a chiudiri lu circu, è lascià a cità senza granu e aiutu da fora, cusì.

Quattru ghjorni dopu, à a riva di u lavu Ladoga, in zona Osinovtsa navi cu cibu è munizioni à a Léningrad assediata Amarré. In tempu, sta matina fù cunsidaratu inabili di navigazione. Marinara furmati Ladoga fluttiglia maneuverability fattu meraviglie. Transitions nantu à u lavu hè stata fatta da guasi сингулярность Singularité focu, nimicu di a terra e aria.

Cità dispiratu pi manciari, cunchiglia, LCD, à cuntinuà a lotta. In più, era nicissariu a sfullari i civili, è salvà u valori storicu. Navi e chiatte finitu scaricamentu, po chini di novu, è si n'andò ritornu à u cuntinente.

In u sparte Osinovezckiy Amarres di leone, di tutti i so bè, trafficked in Léningrad duranti lu Bloccu. Migghiara di vita sò state salvate à ringrazià à a heroism di marinara. Essa stunatu chi u museu-munumentu "Road of life" fù creatu quì.

E di u museu

A costa di u lavu Ladoga in la zona di appartene à u Ministeru di a Difesa. Dunque, in nuvembre di u 1968, u tistimoniu di lu Cumannanti di lu Navy scunnisciuti un ordine di stabbiliri nu ramu Osinovtse TSVMM "A strada di a vita".

U museu hè racolta uomu unicu è ducumenti addimustrannu u so curaggiu è heroism di chiddi ca luttaru in i squatri di u Léningrad Fleet, chì prutegge pàtria.

Intrata hè timed à u 31 di marzu anniversariu di l'apertura di u itinerariu 'acqua nantu à u lavu Ladoga. Per quaranta-trè anni di esistenza, u museu pigliò à un miliuni di i visitatori. Ancu duranti lu crollu di lu paisi e 'na cumpleta mancanza di soldi, ùn ci firmavanu à riceve i visitori.

U spusizioni museu

I cinque picculu stanzi di u museu, è u paese sa crèsia di u lavu cuntene circa quattru volte percorsu di Secunna Guerra Munniali.

A prima cosa chì ricevi ogni estru à l 'entrata di u territoriu - un munimentu bookworm incù u numeru 45. U Populu ùn hè nunda, ma un munumentu di "a strada di a vita". Appuntu u agnuna, lungo la via da u lavu à i cità, solu i numari in u tuttu differente.

À mezu à i muri racolta in lu rughjoni internu sò:

  • N'arma Alimagna.
  • manifesti Propaganda di lu 40-IES di XX sèculu.
  • Dipinti di l 'artisti Suviètica, offerta à u museu.
  • Bandiere è pennants di espluratori classa Ladoga.
  • fuorri Soviet e trufeu Alimagna.
  • nomu documentu.
  • St'abbinimentu è leaflets cumbattimentu, foto.
  • robba persunale di i carrabbineri e marinara.
  • Cards à manghjà in assediata Léningrad.

mostra Italian include:

  • Antici cume hunting anti-apparechju, pezzi di hunting cumbattimentu navi e armi tesi navali.
  • usato Alimagna - barche, navi, basse-prufundezza pontone, piani, Scania, autubussi, è altri.
  • Memorials e militari.

Chiddi chi arriniscìu a visita quelli lochi diri chi l 'atmusfera è percorsu sò ciuttatu in l' atmusfera di quelli tempi.

Come arrivare

Sopra, era scrittu chì ci hè un museu, "A strada di a vita" in i paesi quartieru Osinovets Vsevolozhsk. From St. Petersburg hè siparata da 45 km a sud. Hè cumpari sta figura nantu à una culonna memoriale à l 'entrata.

Open à u publicu giru tutti i mesi, fora di i luni è marcuri, da 10 ore à 6 ore. quì sottu, entrata, Mars e fotografia finu à pocu tempu hè calmu Cosi. Accoltu i cuntributi benivulenti è pussibili aiutu in lu ricustruzzioni di u percorsu, è u cuntenutu di u bastimentu.

Cosa hà da esse i prezzi entrée, dopu 8 di sittèmmiru, 2015 ùn hè ancu cunnisciutu.

Se rendre à u museu in dui modi:

  1. U trenu di ilettricu ca departs da u Station Finland in St. Petersburg. Andà à a stazione di tirminali "Ladoga". Da u bastimentu, stazione, ca prisenta dinù una spusizioni, unu pò facirmenti rendre à u museu, "A strada di a vita". Address dicu ogni resident lucali.
  2. By vittura, o, autobus visita longu u autostrada versu la cità di Vsevolozhsk. Stu gamma di u viaghju da a St. Petersburg à Osinovtsa incluse in lu "Green Belt di gloria".

Nant'a u autostrada sò tutti li stissi pilastri famosu incù Obed chilometru è ci sò munumenti e sepultura di quelli chì elli sacrificatu per lu nome di vittoria supra lu nimicu è cielo pacificu di trasmetta unichi.

Station "Ladoga" è i Osinovets paesi

Hè interessante à scrive un pocu e parolle di quelli lochi induve u museu hè "The Way of Life" si trova. Léningrad regione mappa hè ghjustu un picculu puntu, ma per quelli chì si campava à u Bloccu, è di i so passi amatu - la cità pripunniranti.

Station "Ladoga" hè a fine di sola-pista. Duranti la guerra, si tratta quì à mandà una grande parte di e merchenzie chjusa da u cuntinente à u lavu, a l 'abitanti circunnata di Léningrad.

U ricordu di quelli chì evenimenti a sud di u bastimentu, stazione, leva un Locomotive, chì fù, portante francese cargo à lu Bloccu. I palazzi stazione ci hè un ramu di u museu trenu di uttùviru cu percorsu, didicatu à a stazione Alimagna.

Osinovets stendi paesi longu a riva di u lavu Ladoga. Na vota ca era pocu pupulatu, e ora iddu d'custruitu su cù novi Agriturismo è hè una distinazione, alberghi favourite micca solu à i residenti lucali. Iddi vinutu quì, stancu di lu muvimentu di la genti a cità, arrivare qualchi aria fresca, accustà, castagneto citrò pigliatu in u lavu è tandu fumava pisci.

In u paesi dui Chiara - u museu è faro. U destinu di ogni bisognu à dì à luntanu.

Gru nantu à u lavu

In u principiu di u XXu seculu, u faro niuri lu statu custruitu altu di più chè 70 metri. Overview da u banchina cima, in bona camping apre a 50 chilomitri, è lu Fasciu sprona navi di toltu da la costa di 22 km a sud pellicce.

Quì, tuttu hè carca à u spiritu di i tempi di guerra, hè ùn foras - Cape Osinovets. Museu "The Road of life" è i faro, in infatti, jùnciri na singula unità. Stu rinforza u portée u biancu è rossu, torre signali muru.

Assai, u faro hè sempre in effettu, è u superintendent overcomes cutidianu u 366 passi è falà u listessu numeru. In i staghjoni navigazzioni, da a primavera a 'inguernu principiu, u faro tutti i 4 seconde manda un raggiu versu u lavu. Also hè usatu comu un maistru uperatori tilatica.

In u offseason, u faro attornu tranquillamenti, si ponu sente u corpu di tramuntana, u làriciu, spruzzi ondi, neve crunches pedi. In l 'istati, u locu di un centru svaghi quì chinu di vita, parechji piscadori è innamurati di pesciu frescu fumava. E di sicuru, liberà a vuleria à traversu issi lochi famosu è visita u museu.

museu recenti la storia

Dopu à u crollu di l 'Unioni Suvietica Léningrad - la cità cu la storia antica - ripigghia u so nomu longa-debout - St. Petersburg. Rende i vechji nomi di carrughji è cità. Ci era micca segnu chì parechji di i suggetti a lu campu di a cultura è a storia sarà lassatu senza custrueru.

I tuccò e un ramu in Osinovtse. Per parechji anni, Cusi fù ridutta, è chì u museu hè firmatu, ci hè un umaghju à un omu chì una maraviglia, un veru scinziatu-stòricu alessandro Voytsehovskogo, chì per parechji anni, guidatu lu ramu.

Ci erani i tempi quandu u museu arristò senza elettricità è pub. U bastone fù ridutta à una persona. Ma puru sta ùn impediscenu micca acconcianu spidizioni exploratory, Rarities risturazione, corsi di lingua italiana.

A grande cuntributu da visità e Veterans Bloccu. Per elli, stu pezzu di terra ùn hè micca locu faciuli è "Road of life". U museu si prutrassi so attività pariva di essiri cuntrariu a rialità, tinia un periculu, ma forti e spalle di i vechji.

prisente

Sinu à pocu, u statu di l 'affari arristò lu stissu. Dipoi sempre, era a lotta di supravvivenza, e cuntinuava a scrìviri Appellu in parechji casi.

I sugnu cuntentu chi so 'richiesti stati intesi è in u 2015 di l' 70th anniversariu di i Great Victory trovu i soldi, di a ricustruzzioni di i memoriale "A strada di a vita". U museu hè chjusu in marzu, in ordine per piglià un visitanti alberghi.

Sei settimane assai hè statu fattu. Custruì un altru bastimentu di uomu chi sò fora. Infine, i cullaburatori, ci era sale è una vera stanza di cungressu.

A vera fiertà di i travagliadori museu accuminzau lu risturazione longa-lingua di i basse "Izhorets-8", chi pigghiau volti nantu a strada di u lavu Ladoga. Iddu fu tirannu chiatte cun pastu à traversu u lavu Ladoga, è rende daretu à l 'priziosi corsica - i populi di u Léningrad circunnata.

Plans di l 'avvene

Doppu la festa di u Louvre, Santa Vittoria chjuderaghju avanzu à u principiu di sittembri. Cambiamenti prevista grandiose. In u 2015 cilibrari '74 dipoi u ghjornu ci hè una "strada di a vita". U museu, chì mostra chì hè sanu fidu à i manifistazioni tristi, ricevenu una siconda nascita.

'Nveci di' na casa, lignu, cosy sarà un bastimentu mudernu, dignité un tempurale pezzu di neve. Ci sò chambres spaziosa, infrastrutture muderne. Di sicuru, ci sò ghjente chì sò più vechje costruzzioni di più à u so piacimentu, ma i zitelli muderni è cambià di ghjuventù sarà un peigne.

Infine, a petra da spariscia cù a prumessa à innalzà un munimentu, ma pare invece munumentu di setti metri altu. A cumpusizioni di i cinque figure vi paura Stridan'in faccia, sopra u superficia liscia, lago, è vi ricurdari discendenti di quelli chì participonu à u surf di a so cità nativu. Ruelle, mener, à u munumentu, ornate lumps dignité lumps di ghiacciu. Iddi sò Taglia cù i nomi di tutti i miti di "Road of life".

Tutti di u più priziosu uomu d 'apparicchiaturi e arme chì sò fece da u fondu di u lavu Ladoga, serà di mantene e misu in pavilions cuperta.

gran cambiamenti anu esaminatu in la vita di nu ramu Osinovezckiy. Hè spiranza chì tuttu hè per u megliu. Na vota ", strada di a vita" in u sensu uttinutu salvate i cità è i parsoni in lu. Avà hè u mumentu di vultà in u so dèbitu.

Mi piace à vede u restu di i musei di regione Léningrad aghju vissutu, sviluppatu, aghjurnata cù novi uomu è in i stanzi ùn firmavanu a voce di u guida. Genti ca stava à la guerra, andatu, ma lu ricordu di tutti, è i fatti di ddu tempu a campari.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.