GirateIndicazione

Attractions Zaraysk: photo, recensioni

a cità Zaraysk si trova 140 km from Moscow, chì dà un afflussu annuale di i turisti. À scopra attrazioni Zaraysk ogni annu vene quì circa 70 mila i visitori. In particulare quì cum'è innamurati di architittura anticu.

On arrivu in la cità

Sè vo sò viaghji da vittura, pudete puru lascià si in l 'assai Caravaning. Avà vi sò pronti à log la cità. U prima passu hè di andà à u museu Historical è architettura. Hè situatu ghjustu di punta à la gare de bus. Quì si pò cumprà una guida turistica. Tutti i lochi di ntiressi supra la mappa Zaraysk vidi bè, è si trovanu in una manera còmuda di una visita.

monumentu Military-patrioti

Dopu à u museu, si ponu vede u munumentu à Dmitriyu Pozharskomu. Right daretu hè un cumplessu memoria eterna di i miti. As in altre cità, hè didicatu a li surdati zaraytsam luttà per a so patria. Karl Marx, strada, si pò vede u fiamma eterna, munumentu à i miti chì anu combattuti in guerri lucali. Zaraysk sti attrazioni ùn sò incluse in lu lista generale, cunsigliatu di i turisti.

tour, acqua

Duranti lu cumplessu memoriale hè pussibili à vede stu prugettu struttura, towering sopra à tuttu altri. Per ellu Grimpants nuvizziu e puru ghjuntu à a cità Zaraysk. Attractions pò cuntinuà à inspect nant'à a strada di i turri, muvimenti in u carrughju Krasnoarmeyskaya. Nantu à a strada, pudete vede u Casa di cuntenutu carusu, la Chiesa di San Elia u prufeta incù una piccula campana, torre, à a casa duve ellu campava I. I. Scherbakov.

A torra fù custruitu in u principiu di u XXu seculu, hè stata fatta in u stile Italian è s'assumiglia à un pezzu iucaturi. Avà ch'ella ùn hè cusì u so funzioni uriginale, ma un accessu à hè pussibili. As digià citatu, hè interessatu da a prima di tutte e stupire-animée chi dicisi à fà un acchianari a lu muru, hooking lu ganciu di lu ciacchi finestra. Ghjudicà da u recensioni, stu passiunanti avventura.

Museu di scultore Golubkinoy A. S.

Avè statu in l 'turri, acqua, vi pò esaminà più Zaraysk. Attractions, recensioni di cui sò rinfriscà da veru amuri di lu Russians à a so patria, sarà di ntiressi di i residenti di u paesi vicini u più, perchè ch'elli sò i servi vivant di la storia. Si vultò, dritta dopu à l 'turri, voi vi vene à una piccula casa, chiazza, unni è la chiesa di Nostra Signora di Kazan. si vi digià nantu à a strada purterà à a casa-museu Golubkina. Hè statu apertu in 1974. Quì, la vita passata di granni e donne, sti muri porto, i ricordi di a so zitellina è ghjuventù.

U pianu terra chi vi ponu vede i sculture di un maestru di talentu, è u sicondu hè una stanza di unni hà vissutu, robba persunale è ducumenti cuntava a so vita, è carriera. U spusizioni è assai ntirissanti, ma hè tene un ochju à tutti quelli chì ghjunse in Zaraysk. Attractions, recensioni di cui si pò manca in un libru particulare à u sorte di u museu, sò i travagli uriginale di u maestru. U più famosu à mezu à elli - vasu "nebbia" è "Portrait of Alexander II». U Guida vi dicu significatu di l 'omu hè u maestru di u quali hè a so vita. Nzidiamenti diri ca stu museu tranquillu face una gran festi, è si mantene à a mimoria.

pietra bianca Chiesa di l 'uva

Chì sumena u museu Golubkina, c'arriva a la strata 'anellu cintrali. Eccu quì un munumentu à Ilyich. Next avissi a terra move nantu Dzerzhinsky Street à se rendre à la grotte cresia. U so custruzzione hè assuciata incù u tragichi. In u 1608, in la vicinanza di Zaraysk a battaglia tombu 300 guirreri. Iddi èranu stati intarrati in una tomba di massa, è hà cuminciatu u fundamentu di un numeru di chiesa, di legno. A custruzzioni chì si vede oghje - a chiesa, petra di u Annunciation - u principiu di custruzzione in 1777 e finìu a lu principiu di lu XIX sèculu.

Stone tri-Journalistic campana, torre fù stallatu in 1835, è dopu statu attaccatu Niculescu. Hè u solu ghjesgia di a cità, chì ùn finisce u serviziu dopu à i rivuluzioni. Quì sò cunsirvatu parechje anticu suciale da i tempii ruvinatu. Ghjudicà da u recensioni, stu locu hè densita energia, chì ùn pò esse qualificatu, vi sentu te. Right daretu à a ghjesgia, si pò visitari i fossi, una tomba di massa.

Basilica di Ioanna Predtechi

Un altru maistusu munumentu architetturale cù una sorte difficiule, chì vanta Zaraysk (regione Mosca). Isca di i cità sò ntirissanti micca solu in elli stessi, passiunente è ancu a so storia. Per a prima volta a catedrale fu funnatu in u XVI u seculu, ma prestu addivintau fruste è fù scunfitta. In 1764 hè statu custruitu di novu, ma iddu nun c'era 100 anni - i muri sùbitu. Digià in 1821 una nova ghjesgia fattu di mattone, fù custruitu, è in u 1928 fù chjusu, i campana, torre avirrissimu. Per un longu tempu u bastimentu fù usatu comu un sinemà. Cattedrale, s'aprì di novu in u 1992, è i torra campana di lignu cu 10 campani fù custruitu 2 anni dopu. Solu da u 2009 avemu compie i travagli risturazione.

Zaraysk Kremlin

Sè vo esaminà a visita attrazioni Zaraysk, ùn vi scurdate la vera maraviglia - un Kremlin lucali. Iddu hè à mezu à i dece più belli in Russia. Custruitu in 1528 da ordine di Basil III, si sarà sempri mantinutu u so bellezza pulitu. U Kremlin hà 3 turri, trè di cui cun una porta. Si usa comu Nicola e San Giuvanni la Cathédrale. Più chè 150 anni di u Kremlin hà difesu i cunfini statu da u abbinutu.

Oghje hè unu di i più grandi musei in i borghi, chì hè impussìbuli di gnurari partitu. tutalità di u museu include una CENTER cullezzione di quadri. Si travaglia da artisti Russian I. E. Repina è L. Bakst. A u travagliu cuntimpuraniu presentati M. G. Abakumova. Ci hè una mostra di pittura, European, chì mostra un ritrattu A. Molinari, J. Bard. Di particulari intaressu in issu spaziu hè di assaghjà di l 'arti.

Largamente spusizioni di arti è artisgiani. Stu rilucente, pezzi di mubiglia seculi XVII-XX. Poltrone vivi dimustrà Russian, European, porcellana Chinese è Japanese, vitru e brunzu. cullezzione Tissu distintu prividia analise di lacciu, piante di vignaghjoli è i residenti citatinu di la pruvincia Ryazan di u XIX seculu.

Chì visita à u Kremlin diventa u ballò più famosu di i turisti à vene à scopra u attrazioni di Zaraysk. Pò dassi chì hè per quessa u museu hè cunsacratu à i recensioni più allegru, puru siddu l 'omu luntanu cacciatu da l' arti, pò esse esaminazioni bastatu di u Kremlin.

Cattedrale Nikolaya Chudotvortsa

The Church Cità di u diocesi Moscow pesa nant'à u territoriu di u Kremlin. Stu magnifica ghjesgia pietra bianca cincu-bombé sustituisci u so udiatu, fatta di lignu e nun supravivìu u testu di seculi. Sanctuaire principale di u tèmpiu, - un icona miraculosa di San Nicola. In u principiu di u seculu XX, a catedrale fù chjusu, hè statu fattu da tutti i valori è lu statu ritornu à i cridenti solu dopu à 70 anni. Oghje ch'ellu hè attivu di novu, u so muri sò Sunday a scola.

Hè dinù u santu, primavera "White Giustu". In u 2000, lu tirritoriu di "White Giustu" has been landscaped, Mykolaiv costruiu una cappedda è piscina, è i surghjente cù l 'azzurru, acqua, primavera sunari-cunsacrata da Metropolitan. Turisti, dicu chi u tèmpiu, iddu stissu e l'acqua da u surghjente prisenta un statu assai particulare di a pace, tranquillità e canusciri a lu futuru.

Manor Dostoevsky

Nantu stu viaghju à traversu l 'a cità vene à una fini. Avete visitatu quasi tutti l 'ambizioni di Zaraysk. Photos of carrughji cosy e palazzi uriginale vi longu vi ricurdati di i mumenti passati quì. Ferma nantu à a strada di a chiamari a un vechju, feudo Dostoevsky. Hè situatu 12 km a nord di la cità, in i paesi di doni. Lu patri di l 'auturi di òpiri famusa compru u duminiu in 1831. In lu scritturi spissu citatu i paesi di doni, oltri a la vicina paesi di Cheremoshnia.

Quì oghje u museu di u listessu nomu "Manor FM Dostovskogo". Da a cità, vi ponu vene quì nantu à un autobus gavàmi, vittura privatu, o bicicletta. Museum Crediti - ghjorni da 9:00 à 18:00. Oghje da a casa ùn hè micca assai, cum'è una casetta di lignu, hè aperta à i visitori.

Nantu à a strada, si pò ancu piglià un giru nantu à u Silver Mulino. U web visita pò almanaccatu in un ghjornu, ma dà assai di salla di spirienzi. Tutti i turisti à dì chì in temperature hè una settimana cunsacratu à u cuncerna ogni ghjornu. Stà sicuru, à sceglie u tempu in lu vinia duminicata, è vai à viaghju di famiglia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.