Arte e spettacoliLittiratura

A. S. Pushkin: 1820-1824, lea Italia miridiunali. Summariu di travagghi di lu

tempu assai intarissanti in termini di u biografia è a creatività hè a lea miridiunali di Pushkin. Discrittu dicu avvinta - ùn compitu faciuli. Lu piriudu di l 'lea meridionale - issu tempu da maghju 1820 à lugliu 1824. Hè pinsatu chì issu hè un puntu allegria in l' arti, è in a vita d 'Alexander.

statutu di Pushkin hà cambiatu. Era ancora una ufficiali, ma addivintau nu pueta-esiliu, signori spiecazione. In stu casu, ùn ci hè micca vita serviziu ghjocu di Alexander luntanu da a St. Petersburg. Cusì, u lea pussutu s'otteni un aperta-finìu. A chì seguitanu sorti di a so dipindia solu nantu à a situazioni pulitica in u paese à u tempu quandu Pushkin abitanti. 1820-1824 - lea a sud. Summariu di u grandi opiri di stu pirìudu, oltri infurmazioni biugrafichi circa stu tempu mintuvate in stu articulu.

Viaghji cù a famiglia Rajewski

gusts cumenciu "di ventu" autocracy eranu favurevuli di Pushkin. Trà di maghju è di sittembri 1820, si passò viaghju. U pueta si n'andò a sud cu la famigghia di General Rajewski, generale, eroi di a guerra di u 1812. Echi di i miluna Crimean è Caucasian, emuzioni, tiratu da a cummunione cù i membri di stu grande famiglia, è passione figliole generale circa deci anni, reflété in lu puesia di Lisandru.

Service in Chisinau

Cosa hè a più biografia di Pushkin? lea South hè secondu micca cusì filici. Mentri da 1820 à 1823 cusì aghju avutu à piglià postu in Chisinau. Firmeti à u bord Bessarabian guvernatore in l 'ufficiu (in u foto, sopra - a casa-museu di Pushkin in Chisinau). Hè cunnisciutu chì u Inzov ginirali trattaru u so guàrdia favorably. Tintau micca à ellu sorte cu assai serviziu, permessa longa assenza da Chisinau. Per quessa, ùn cusì duru era u lea miridiunali di Pushkin.

Discrittu capisciu lu, hè tene à mente chì u pueta ne stete un longu tempu in Kamenka (province Kievskaya), u duminiu Davydov, da nuvembre 1820 à ghjennaghju di u 1821. Stu locu hè unu di i centri induve l 'uppusizzioni a l' urtimi andavanu à u regnu di Alexander I. U pueta dinù visitatu Odessa Kiev, è à a fini di 1821 un viaggiu a Moldova cu IP Liprandi. u travagliu di Pushkin in lea meridionale hè basatu nantu à tutte e di sti e tanti àutri spirienzi.

Assai pulèmicu cu la rivuluzziunari

In Kamenka è Kishineve Aleksandr Sergeevich parlava cù i membri di u sicretu di a Society Lingua è l ' "Unione di cuntrollu" (V. L. Davydovym, P. I. Pestelem, P. S. Puschinym, V. F. Raevskim, M. F. Orlovym). San scambio piriudu Pushkin hè una pagina di biografia luminosu di u pueta, piena di dramma internu. Ch'ella ùn ci avia sobered, ch'ellu ùn accetta è ùn hà scuntu. lea South in a vita di Pushkin hè marcatu da u fattu chì si pesa cum'è un salut di una vittima di u tirannu, i martiri di a libertà. timperamentu pulitichi è freethinking di Alexander cundottu à un unione vicina cù i critichi radicali di u regime. Pushkin vulia à fà li vostri amichi. Iddu pinsava chi era circa a chiamari lu sognu di un "Madone santu". E Pushkin vulia à corpu in la lutta pulitica cù i cuspiratura.

U pueta ùn più hè attrattu da a lu vecchiu credi - l 'arba di la "i libertà di u Caracciolo" è "U cummuvente Star di felicità". Ghjesù ùn hè si basau supra la saviezza di i despot. Duranti lu lea miridiunali Pushkin fù cunsumà cùarpu, vitti "pena pugnale" "guardianu di libertà". Tuttavia, spergu chì u so parolle vi aiuta in u casu generale, dopu à un tempu spariu. Friends messe à dì à u pueta chì ùn ci hè micca a sucetà secreta.

puisia romantica

Duranti lu lea miridiunali Alexander pesa cum'è un 'altura pueta romantica. In lu so Populu diventa u locu principale si scrivenu à u Genre romantica. Ghjè un missaghju simpatica è Elegia puetica. Alexander addivintò ballati interessatu è pranzi. Pushkin scrisse in u lea miridiunali "Canzone di Wise Oleg". In particulare di u mondu internu hè piena di Alexander apertu à stu tempu in u élégies ( "I puntu mio brama ...", "Thins sarra, nuvole, sera ..." "ulìmpicu daystar" è altri.). Hè un tipu di epigraphs romantica Square à un novu capitulu di a so vita criativa. Iddi sò nutava spertu confinu tra l 'anni di vita in St. Petersburg, pieni cù li fistini, dialogu amichevuli, u aligrezza d' amuri è a vita "in esiliu Cavatrici." U Populu di Pushkin, cum'è sempre, avtopsihologichna. attitudini equivalente di u pueta hè u Levante blues di stile.

Epistles

Aleksandru Sergeevichu s'arricorda vularia ncertu, dull and vede vene. À spessu apparsu parallels psiculoghjche cù altri pueta spiecazione - Ovidiu, Baratynsky e Byron. In 1821, Pushkin scrissi lu messaghju "To Ovidiu", oltri a la Elegia storica chiamatu "Napoléon". imagini vivi di cuntrati e esiliu mintuvate in lettere à Baratynsky, scritti in lu 1822.

Nutate bè chì di missaghji features, caratteristica tali élégies Genre cum'è fragmentation Traduzioni, cambià viloci sèntinu confessional. Per Alexander Sergeyevich eranu una forma di malu com'è un novu amicu, è amichi da a St. Petersburg. Circle assai destinazioni: wo Gnedich, AA Delvig P. A. Vyazemsky, PA Katenin, P. Ya Chaadaev, EA Baratynsky, F. Sti Yur'ev et al.. missaghju volte diventa littri di cunfissioni. Alexander li rumina circa la vita in esiliu, qualchì volta rigurdari lu so cuntintezza di cumunicari cu i so amichi. In tali travagghi comu "The Message censor", "A mio inchiostru," "To Ovidiu," lu pueta prisenta riflessioni nantu à a situazioni in u litteratura, circa la criatività, circa lu vicissitudes di destinu.

rimi Lingua di Pushkin

aspettu psiculoghjche di Alexander fu cunquistata in u lyrics Canta hà criatu. A puisia, ca prisintaru un mudellu di rialitati, refracted in un blues manera. Di tanti pueti rumàntici gnustrii hà dopu divinni temàtiche. In 1821, Pushkin scrisse u so famosu puema ntitulatu "Amicu Ci Si Tù di u Caucasus". In lu periodu da 1821 à 1822, travaglia in u "The Rapinatore I Fratelli", in 1821-1823 francese gg. - su "The fontaine Bakhchisarai". In u 1824, digià à i Mikhailovsky, si compie u so puema "zingari". Hè pinsatu chì sti travagghi - i uttinuti principale di Alexander duranti l 'esiliu, Italia miridiunali. Puema hà pruvucatu una griglia contradictory di critichi e picciliddi, cumunqui, hannu cunfurtà a so riputazioni comu l 'auturi di lu menu pueta Russian.

routes Features

In rimi ciclu miridiunali solu 4 pezzi chì ùn sò assuciati incù iddi nè caratteri, cuntenutu faccia. Però, si hannu un prufonde simàntici cumune. U principale i caratteri di sti travagghi - cunvinta, populu forte. In agghiunta, lu puema addunisce u tema di a libertà, chì Pops su modu in u cursu di l 'azzioni.

Originally cuncipitu cum'è una routes cumpunuta di tri òpiri d 'Alexander Pushkin. lea South ci detti lu matiriali di sti rimi, chi stati creati in u periodu da lu 1820 a lu 1823. "Zingari" stati scritti in lu prossimu annu è sò incluse in lu routes nzinu assai più tardi.

caratteri Ardente è a libertà, unrestrained, spissu lu friddu e crudeli ci piglià micca solu realisimu è uriginale, ma puru lu fattu ca iddi stati creati in un periodu difficiuli per u Letteratura russa. U so aspettu hè naturale. L'autore hà creatu sti travagghi di l 'rumanticu artìsticu, ma i caratteri in i so puisii sempri assai differente. A so sincerità imagine, più forte. puisia di Pushkin cuntraria à i tradiziunali intelligenza di rumantisimu, era piuttostu in lu fattu ca la fondo, in l 'òpiri d' Alexander Pushkin hè cumplitamenti assenza. L'eroi si figurava in distinzione da u so passatu. Di u so anzianu a vita cum'è noi pò ghjudicà solu da Analized è ricordi. vita eroi e atti a lu prisenti.

U puema di "Amicu Ci Si Tù di u Caucasus" (Pushkin)

1820-1824 - lea a sud, u riassuntu di u principale evenimenti chì sò statu discrittu sopra. À capisce stu pirìudu in turnu di Pushkin à offre i so puema "The Dumenicu di u Caucasus". Quì lu prutagunista è rigali, a libertà-nnamurata. Ci ponu criu solu circa u so passatu. In u testu ci hè un amarore assai di u fattu chì si ghjunse da alta sucità. Eroi di luce annuiatu. Si pùa scapparu da ellu à u Caucasus, cerca di libertà internu. Parò, quì ci hè un prigiuneru. Cusì, i libertà circava da l 'eroi - ghjustu un apparenza. Vera libertà hè drentu u persona. No circustanzi esterni ùn ponu ammansà lu. Ma a libertà esterni hè deceptive. A prutagunista hè pinsatu ch'ellu ùn pò campà in impastughjati. Però, si imperceptibly abbituatu impastughjati. Amore picciotta Circassian ci dà a pussibilità di purtà fora un periculu. Eppo scappa, cundanna cusì amanti di ricupirari succidu. A lu cori di sta donna hè calda, un soffiu di friddu eroe. Circassian Hè veramenti liberu è libertà-nnamurata.

"Zingari"

Cù u pruduttu, sopra-discritta satana "État", soprattuttu in termini di caratteri. It lija dinù à l 'èbbica d' interessu à noi, postu chì u statu creatu in 1824, Pushkin (1820-1824 - lea a sud). Summariu di e funziunalità di stu pruduttu, avemu dinù di prupone à guardà.

imagine Da Rimini à primu sguardu assai simile à u caratteru di "Amicu Ci Si Tù di u Caucasus". Tuttavia, ci hè ancu-fatte, di più cumplessi. Eroe, "assicutatu da a lege,", lassannu lu munnu. Più prubabile, avemu un fujitivi, o un contu. Si crede chì si pò truvà a felicità è tranquillità in u campu État, induve populu campà, micca cunnessione da nunda, fora di sintimentu. Perciò, u campu ùn accetta Rimini. Iddu è sulu un viaghjatore feritu, na facci di stu populu, è capaci di capisce a so anima a libertà-nnamurata.

Francesca Da Rimini à amuri cu la ragazza État Zemfira. Tomba a so circa la sucità altu, si dici, chì à u pòpulu ci sò ghjera trascinatu pensamentu, di falli d 'amuri, si vende, arcu tichju in fronte, idoli è circà di soldi, ma catene. Surghjenti in amore cù una donna, État, eroe di u puema si voli esse cù i so sempre, ma a so 'anima è a impastughjati passioni scura. Francesca Da Rimini sempre ùn pò capisce u spiritu internu di u pòpulu, è pigli.

Cosa si compii u puema "zingari"? Pushkin voli à dì chì u caratteru principale diventa una storia prophetic di un État circa u so amore è circa quantu a so moglia u lasciò. Però, l 'a saviezza di stu racontu ùn hè capaci à capì lu, cridendu chì ùn hè unu di quelli chì ùn pò tene' amuri. Francesca Da Rimini è prontu à lotta di i so sentimenti, ma meritu è sbagghiatu. I so ochji velu Girolamo di ghjilosu, in un degnu di cui iddu cummatti contru a so 'amanti tromper. E li zingari ricusa un omu chì i so core hè cusì duru.

populu saggiu e bonu-Tours, però, si capisce a passioni di l 'eroi, cusì ùn ci privà di a vita. Iddi cci dicinu chiddu chi voli sarà solu per stessu, tantu indignu di veru a libertà di sentimenti. opere rumanticu Classic hannu nu fini filici. L'eroi di solitu stata, è tutti i guai a finiri beni. Perciò, u puema di Alexander compie ùn hè micca una fini filici. Ragione di issu si diventa di più realistu è vita, oltri drammatica. Chì asistini permette à noi à capisce megliu u caratteru di un eroi. Stu hè bè sta frasa da u puema "zingari" (Pushkin).

Cumincià u travagliu in u "Evgeniem Oneginym"

Images di spiritu Ribellu, genti forti, discritta da u pueta, vi cuntinuà a raghjone, acquistò u sta è diventani pocu più cumplicatu. Eugene Onegin - un eroe in u visu di stu tipu chì hà da ottene una nova la vita. Alexander righjuntu u rumanzu in versi in Chisinau in maghju di u 1823. As tu pensi, u tempu passò in u sudu di Pushkin, - 1820-1824 (lea Italia miridiunali). Summariu di u rumanzu "Eugene Onegin", di tennis in 1831 - una argumenti per un altru articulu.

So, July 1824 finì in a lea miridiunali di Pushkin. Opere scritte in 1820-24 francese gg., Natura strumenta a tanti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.