Arte e spettacoliArte visuale

A storia di a occidental Russian: a nascita è u prugressu

I radiche di u Ballet Russian, cum'è ogni forma 'arti, sò in u tra balli. Più prubabile, sti era religiosi (tutti i tipi di ballu) è Lusinghi ( "pereplyas", "Kuma, induve ùn ci hè" è cetara è cetara.) Dance. occidental Russian ùn hè solu mantinutu tutti i canonichi esteticu, ma diventa dinù un legislaturi in u mondu di alti.

surghjenti

In dû Rus 'à u turnu di sèculi VIII-IX, si messe à cumparisce i primi ballarini, prufissiunali in u so campu - pagliacci ... Dopu à una stonda, quandu u capitale hè Moscow, pagliacci ùn era periculu l' omi.

In u seculu XV-XVI lobby spettàculu incidente cu facci piattu cù avvizzu, accussì-chiamatu "mashkarami" pessimu e surpris par i furesteri visità.

In u XVII seculu, a storia di a occidental Russian contrassignatu l 'apartura à fantasticava u palazzu di u Tiatru Kremlin. Sicondu a tradizioni stabbilutu, ognunu manifestu à u teatru hè sempre compie mezhdusenyami (outputs spiciali occidental). Sti cusì-chiamatu entrée svorgi da l 'omi vistuti di panni sulinnità. Atturi mustrò qualchi elementi di ballu Standard.

Fun I l'Tsar

A prima ballets piena-scala in Russia eni cunzidiratu un spettaculu messu February 8, 1673. Hè accadutu un evenimentu impurtante in u tribunali di Tsar Alexei Mikhailovich, è fù chjamatu "Ballet di Vie e Eurydice". A storia di a nascita di u occidental Russian addiscrivi comu na passata postures ceremonious, balli lentu, milli e transitions. Trà l 'attori ricitatu memorized discursu, o cantu. Tutti stu hè un pocu cum'è un veru azzione tiatrali. Era solu un piacè riali, piacevuli so miseria.

Intantu, Gregory I., u urganizata di u teatru, invitatu Nicola Lima à urganizà corsi di a furmazione di u sapè fà tiatrali di u rè di u teatru. A prima, u 10 zitelli di borghesi nòbbili, puis à 20, eranu libari successu è mustrò u rè à l 'armata di a corte occidental "La Vie" in u stile.

U gruppu compitu

Solu dopu à un quartu di u seculu, Peter I, avendu andà à pentu a vita culturale di Russia, si parla di a vita di mùsica sucietà Russian è ballu. Si dicisi à instill arte Elite tanti di i residenti di San Pietruburgu. Per fà stu, Petru I st'articulu u teatru Moscow Alexei Mikhailovich è publicheghja un dicretu rivuluziunariu. Stu decretu di assimblei tenutu tutte e agenzii à insignà Standard ballu senza curanu. Sti rifurmi sò fatti u postu di maestru ballu altu unattainable. Chì hè ciò chì amministratori assimblei occidental aspettu custrettu in movi ballu occidental ghjunse da u strangeru, innuvazioni in la forma d 'elementi di balli naziunale Slavonic.

Autore V. Krasovskaja ( "e di Ballettu Russian" - LA Art, 1978) credi chì u tenghi vivu è terminus Peter I in lu stanzi palazzu Dimucràtica Tudisca palchi di troupes occidental, musicanti è cantadori, opera, invitatu da u strangeru.

À u principiu di 1738 la scola di occidental statu organizatu in u paese, chì hè diventatu, in effettu, a prima. A storia di a occidental Russian dici macari di stu pirìudu. Diploma di travaglià in i impresi, occidental di defendants tedesca in lu tantu-chiamatu teatru (atturi, Chor). Hè statu solu assai dopu ch'elli eranu ammissu à i partiti principali.

A prima furmazione

U viculu di mudernu stòrici occidental guardà u Land Gentry Corps. Si travaglia pè u famosu Zhan Batist Landzh, chì incù i so studienti mette trè ballets corti. As a storia di a occidental Russian, addivintaru guasi lu primu tiatru occidental, tutti i leghji è rigulamenti di u Accademia reale di Dance apprupriati a l 'capitale francese.

Signori Corps Cadets participò à u accademicu, poluharakternom liricu è à u listessu tempu chì prisenta una comicu troupes occidental da Italy déprimée.

Elizabeth I, in modu di nun perdiri li ballarini occidental furmazioni, apertu a so scola ballu di Chia, u primu gruppu di cui eranu 12 zitelli di russi.

Da a fini di 1742, la mpiratrici firmata un decretu di stabiliscia una Troupe occidental di ballarini Russian. Hè culà chì, luminoso, su li primi stiddi Russian - ballarini occidental prufessiunale: Aksinya Baskakov è Athanasius Toporkov.

fine morti fora

Morte Baptiste Lande vìa liati à l 'los Schicchi in u paese. Presentatu, chì corre Thessalonians, sò di u listessu tippu è burlesques Cavatrici. Lu spittaturi ùn siducia tali pruduzzioni.

A storia di a occidental Russian discrivi macari chi pirìudu. A stu tempu nta l 'Europa ci hè una quistione nantu à a riforma di u casu choreographic. Rousseau è Cinq-Mars ubligatoriu li ballarini occidental a guariri di longhi want è avvizzu à Parrucche. Diderot ricumanda forti cambiendu palchi storylines alti. Intantu, Dzhon Uiver, senza aspetta di u cambià megliu, Castagna un spettaculu, danse avè storia, pinsirusu, è Zhorzh Nover scrissi lu ligginnariu "Lettres de ballu."

Micca luntanu daretu à e lu occidental Russian. L'apparizione di Hilferding - prova. Stu specialista tedesco fissu Schicchi narrativa in St. Petersburg. In Paris ballets storia apparse solu 15 anni dopu. Hilferding aiutatu Leopold Paradiso. By i 50 anni, di marzu di u XVIII seculu, si creò un gata occidental indipendente.

Principià pruduzzioni drammatica

A prima dramma in occidental Russian apparteni A. P. Sumarokovu. Iddu havi divurgatu palchi ballu loda, fundamentu cumpostu palchi occidental littirariu "aggrottu di mezzu" e ", monastère New".

Gasparo Anzhiolini invitatu King choreographer, crescita u splendore di i slavi canzona antichi notok mette attu occidental "Fun di tempu di Natale." Catalina II extolled assai rapprisintazzioni. In 1779, u Cummissione legislativu fr panca appruvata lu occidental, la mùsica di chì fù scrittu u fundamentu di slavi lingua.

Dopu à una densita successu accussì Anzhilini si trasfirìu a pruduzzioni tiatrali pusibule, chi fattu piacè di i sugetti temàtiche. Stu statu fattu bottu eulogies: "The Triumph di Russia" (touted scunfissi l'esercitu Turkish à Glodeni è Larga), "The New Argunauti" (gluriusa va à la flotta di l 'Imperu Rumanu Russian) e "di raghjunamentu vitturiosa" (la marea spuntà di u bisognu di vaccinazione contr'à vaccination passant).

u primu spettaculu occidental eroicu "Semira" pocu hè stata digià mandatu. Da ddu mumentu choreographers sò state paghendu maiò attinzioni à i expressiveness di na dance ballet. Di li ballarini à u listessu tempu pò esse palchi affaccendata è m'ete capitu, opera di cìnema non-statu, è in lu mostra pseudo-OPERATIC, u Pagliacci per chì l 'Mpiratrici idda cumposti.

Di u novu 1778 in St. Petersburg (comu la storia di occidental Russian, libri vividly numaru di stu casu ùnicu) aspetta spectators digià dui cìnema: cummirciali "Tiatru Free" e la curti.

Li primi gruppi fortificazione

In la siconda mità di u XVIII seculu, a moda hè à ammaistrà u arti di la danse. È in principiu di 1773 sutta lu tutelage di Leopold Paradise in i capitali à u mezu di a is apertu lu primu centru di furmazione, chi poi divintò a prima teatru publicu. In u prima gruppu, ci èranu 60 zitelli. U primu spettaculu choreographic stabilitu da Cosimo festighjeghja Maddox, si dice in u so libru Yu Bakhrushin.

A storia di a occidental Russian, studiatu e li discritta in dittagli, full-validu apre stu piriudu, l 'arti di ballu. Maddox cù una squadra di ghjovani, amparatu in Russia, ballarini missi una comicu opera, Schicchi didicatu à evenimenti vera (per esempiu, "U pigghiata di Ochakovo"), è Divertimenti.

Contru à sta fondo, prestu accuminciau a sviluppà un teatru inglese serf. In l 'ùrtimi deci anni di u XVIII seculu, hè stata bè cunnisciutu-grande atturi inglese serf cullittivu. Vergogna à i gruppi sò stati Zorich Golovkin, Apraksin, Mosca, Silence è altri prupritari.

U listessu periodu vistu u sviluppu di e significatu di tecnica, danse feminile è disignu artistica pi rapprisintari la scena. Ci hè una nova carne tradizione nantu a scena stadiu, u spaisamentu hè di scrive in un stile modu realistu, per utilizà u ghjocu, mezzo-umbri è di luce.

U parcu di occidental Russian

A storia di a occidental Russian di 19-20 seculi hè piena è varii. Da u principiu di u occidental seculu arte XIX ritmu la maturità di u quali hè assai da u pubblicu. bailarina Russian presentà in Schicchi legeri, nòbbili e sprissivu. Hè assai ben Annunci A. S. Pushkin, addiscriviennu la biddizza di la danse primuri di u so cuntimpuranei, a stella di i scena occidental, Istomin: "Soul piena di volu" (la frasa hè divintatu sinònimu cu lu occidental). Her esprimiri è a finezza di i muvimenti, danse ammirazioni. Maiò parti di l 'spectators n'andò puntualmenti, in u Avdotya Istomin.

No menu beddu era Lihutina Anastasia, Catherine Teleshova, Danilova Mariya.

palchi Ballet sò avè pupularità. ballu Ballet, cum'è un 'arti, hè megliu, è hè dedicatu sussidi statu.

By newfangled più "rialisimu" di l 'anni, 60th di l' ùrtimu sèculu, l 'Elite culturale hè cupartu. A crisi dû tiatru Russian vene. Cù riguarda à u c'hannu, si mette in lu primitivism di a trama, chì aghjustà à una certa ballu. Ballarini chì hanu arrivatu perfettu, offri a ballari a pruduzzioni realistu.

A storia di u occidental Russian va à una nova livellu. U ripigliu accuminzau cu Petra Chaykovskogo, chi scrissi iddu a mùsica di i prima pruduzzioni choreographic. In u web storia di occidental, per a prima mùsica tempu hè divintatu comu mpurtanti comu la danse. È ancu affaccatu nantu par cun music opera è cumpunimenti Op. Sè mùsica di Donizetti scrissi sutta l 'elementi, danse, avà una occidental Attore plastic, u muvimentu è grazia ch'ellu circava a pòrtanu lu sfondu musicali è emuzione, chè à aiutà lu spittaturi a capitu u tarrenu, almanaccatu da note l'cumpusituri. U mondu admires ancora lu famusu "Swan Lake."

Choreographer Gorsky purtatu a pruduzzioni di elementi cuntimpuraniu di direzione, I accuminciò a pagari a maiò attinzioni à i furmazzioni artistica di l 'occhiu, crirennu chi lu spittaturi duvia esse cumpletu mmersu in ciò chì hè pusitivu nantu à a scena. Iddu vietaru l 'usu d' elementi s'incisioni. Radically canciari la situazioni Fokine. Iddu ripigliatu u occidental romantica e pigghiò la lingua corpu di ballu è quiddu chjaru. Sicondu a Fokin, ognunu masturbano su palcu deve esse unichi. musica vale à dì, stile, ballu è mudellu hannu a èssiri ùnicu à un particulare, vista. In i primi anni di u Gonnelli XX seculu anale a so pruduzzione "Ghjornu Egyptian", "The Swan Neve", "Dream l'Midsummer Night", "Acis e Galatea" è altri.

In u 1908 Diaghilev S. P. Fokin invitatu à divintà un diriggenti maiò di u Parisian "Seasons Russian". Cù stu invitu Fokin addivintau famusu-mondu. A Russian artisti occidental azzaru annu in trionfo à agisce in u capitale francese. A storia di a ballarini occidental Russian esalta Troupe Russian, quale nomi sò cunnisciuti tutti i più di 'stu munnu: Adolf Bolm, Anna Pavlova, Tamara Karsavina, Vaslav Nijinsky, etc. È ghjè duranti la dicadenza di occidental European.!

Diaghilev pigliò un casu è vinciutu. Si stavanu una Troupe di atturi giovani è di talentu, occidental è dete una manu, senza. Cani a upirari fora di u quadru di u cunnisciutu, chì mette u famosu, ma digià abbastanza vechji Petipa.

A libertà di l 'azzioni permessu li ballarini à scopre è espressai elli stessi. In più di sti novità rivuluziunariu Diaghilev attrattu da a der u più famosu artisti di li sò cuntimpuranìi (Jean Cocteau, A. Derain, Picasso) è cumpusitura (K. Debissi, Ravel, Stravinsky). Avà ogni pruduzzione occidental hè un capi.

Doppu la Rivuluzzioni di uttùviru, tanti ballarini è choreographers manca scappata Russian. Ma u spinu firmati. Divintatu cchiù vicina a lu pòpulu occidental Russian. E pagine di a storia daretu à l 'creazione ... vede di più

Dopu à u mezu di u seculu XX, ballarini è choreographers di i novi generazioni sò ritornu à u ballu scena partitura scurdati, marina è occidental in unu attu. U numaru di marinella è teatru fù sempri criscenti.

"The triumphant", bailarina, crìticu occidental

U famosu ballerino Russian Vera Mihaylovna Krasovskaya ghjunse in essendu daretu à l 'Imperu Russian, 11 di sittèmmiru, 1915. Dopu à liceu ch'ella leva è in 1933 lauriau riesciuta da u Léningrad Choreographic School. Idda studiau pressu l 'cèlibbri Vaganova Cara. Da chi tempu à 1941 Krasovskaja serve Tiatru. Kirov. Idda hè invistitu in lu ballets di ballu accademicu.

In u 1951, Vera M. maiori da a scola Lauriatu in Léningrad Teatro Institute. Ostrovsky, dopu à a furmazione di basi di lu dipartimentu di lu tiatru.

la scola prufessiunale ricevutu Krasouskaya prima in una formula di Cara Vaganova, puis postnovkah occidental di u Tiatru Museo, cù una ricchezza di a cunniscenza di a scala encyclopedic, famigghia, tradizzioni culturali e lu cumannu tarra di a lingua (e inglese), permette à divintà un geniale è bellu u più crìticu occidental 'arti.

In u 1998, l 'bona nutizia si sparse in u mondu teatru. Premium "Triumph" vinciu Vera Mihaylovna Krasovskaya. A storia di a occidental Russian, chì hà discrittu in i libri (arcuni di li traduttu in lingue strangere) è articuli (300) comu lu stòricu 'arti è criticu, fattu vincitrice Vera Mikhailovna di u gratis "Triumph" Award Russian. Stu premiu hè attribuitu per u più altu rializazioni in arte e letteratura.

In 1999 Krasouskaya Vera Mikhailovna hè andatu.

epilogue &

A storia di a occidental Russian cun Ringraziamu scarpe u nomi di u patroni di ballu, ca fici un ternu cuntributu a la criazzioni di Schicchi Russian. Stu noti Didlo S., M. Petipa, A. Saint-Leon, S. Diaghilev, Fomin, è parechji altri. A talentu di l 'artisti Russian s'avvicinava è oghje tira un numaru salti di pùblìchi intornu à u mondu sanu.

À stu ghjornu, cumpagnii occidental Russian sò cunzidiratu lu megghiu di lu munnu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.