Arte e spettacoliArte

A statua, "The Dissimulator" by Rodin: scultura e discrizzione

Hè spessu dettu chì Impressiunisimu in pittura, micca solu rispirava nova la vita, ma dinù in legno. Ogyust Roden (anni di a vita - 1840-1917) - lu primu postu chì u geniu di Bernini scultore ca trasforma sta forma arte quandu Monet è Manet trasfurmatu 'arti. In u so travagliu, parò, li hà micca andà in u filu di sti artisti. È di sicuru, ùn era impussibile senza l 'aiutu di staciuni, in imagine tri-tridiminsiunali à ghjunghje u listessu mprissioni, chi pruduci "The River" e "Piper". Photo da Auguste Rodin prisentata sottu.

"The Dissimulator" in lu la storia di scultura

Ogni unu di i so modi di plastica esiste creatu ùn hè piace la statua di "The Dissimulator" by Rodin. In la storia di la scultura, à spessu chidi una persona chì hè in u prucessu di pinzeru. Per esempiu, in u Rinascimentu, guasi ogni gruppu sculptor fannu lu chi di turmintatu spirituali, è dunqua i pinsamenti di u caratteru in una stonda, si furmau da l 'auturi. Tuttavia, qualcosa cumpritamenti nova hè a figura di "The Dissimulator". Roden fu capaci di passari solu à traversu u statu n frunti di u so eroe.

Falerà "Dissimulator"

Hè curiosu chi si facenu cum'è un mudellu di (oltri ca comu tanti àutri òpiri di u scultore) Zhan Bo - un francese, un prontu muscular, chi parrava prusu in Paris. Era iddu, stu tempu hè per Rodin.

"The Dissimulator" - un imagine assai ambiguu. Tanti anni di dibattiti postu circa chi ha u caratteru Rodin tantu assai riflette. U so misteru, "The Dissimulator" hè simile à u principiu di l'da Vinci Mona Lisa. Cum'è u so surrisu cartoons qualcosa sacru in stissu e figure n frunti ci dà à capisce ciò chì issu omu hè pinzari. ùn hè micca elementari in sta Rodin. "The Dissimulator", una foto di u quali hè datu sottu, - u pruduttu, micca solu raffigurante riflissioni, ma ancu di più cà un seculu, face una ricchezza di u sensu di u travagliu di parechje amanti 'arti.

Hè difficiuli à pensà oghje una embodiment cumpleta di na menti umana dulurusi e Capra, ciò chì noi sò interessatu à l imagine. Pudete dà i seguenti descrizzione.

Rodin "The Dissimulator": descrizzione di i Scultura

Chin amministra nantu a manu, à pusà titaniu nudu. Cheerless i so pinsamenti, si fici la facci tristi e subbitu daretu forti. Da sottu à la birritta nall capiddi visu innamurà surghjenti. Folds Sharp ripone nantu à u ponte di u nasu è a bocca, pocu Guigard duvuta à un muvimentu di a manu, si dà u asymmetries di u visu. Sè u drittu à circà à la statua, pari chì, in lu pinzeru, l 'omu staccò cu li dìanti, braccio. Però, nun sulu la testa, - u corpu interu di titaniu, comu si lu pinzeru, prova à truvà una manera fora di l 'tangle in di cuntradizioni. U muvimentu di i ammi e braccia, piegati à a dritta, una ligna lu nasu e frunti spertu, lu virsanti di u ritornu fari sta figura assai duru, springy. Persunale nantu à l 'autru latu di mia. Limply cascò à unu colpu a manu manca. Ch'ellu ùn fù pigliannusi dita, è ghjustu attaccanu à l 'aria.

attinzioni prufundità massima hè pagatu à u vastu maggiuranza di li manu di diverse lingue di scultura. Mani è sprissioni di facial - i principii, trasfiriri la imagine caratteru di u caratteru. Chì hè a tradizione. Sè l 'precursori di Auguste trovu e mani, di solitu qualcosa à fà (calcosa si tinìanu, stringennu o ripurtava un muvimentu, cum'è mustrannu a qualcosa), lu Rodin ùn deve esse la spirienza di lucca sculara. E ghjè in tali inaction minzogni lu putiri di lu pinzeru, trasmessi da l 'auturi.

Ciò ch'ellu pensa "The Dissimulator", sicondu a Andrew Suzdaltseva

Cosa hè unu di pinsari, "The Dissimulator"? Roden, secondu a Andrew Suzdaltsev publicatu in u article "Gratiolet", vuleti à pòrtanu lu dopu. Subbitu cum'è un fiore, omu nudu organizatu plastica, intornu à u capu - lu centru principali. All 'mpurtanti, nzo chi succèri a ellu, ci hè in lu. Ci hè una currenti sintimentu di pinzeru, u francese voltage trasmessi à u lavaggiu tutta la primavera, di stu corpu calata. Here stamu trattannu incù un sistemu chì hè chjusu in u stessu. I nun serbi cchiù di sta persona riflissioni. Iddu è self-bastò à principiu. U Dissimulator hè chjara cum'è u griddu, firita com'è un roggiu. Stu eroi di pensamentu, un eroe sulitariu. Cci parsi pensa circa quantu à aiutà i Tanz da a Montmartre, o lu pezzente da i carrughji di Parigi. Pitàgura rifletti à u destinu di u mondu. Dice di sè stessu, di eternità, di a vita è a morte.

Certi pò d 'accordu incù Andrew Suzdaltsev, altri affacciari lu so versione, in cui risposti sarà funnamintarmenti differente da lu parè, sopra. Di più di un centu anni ùn lasciarà hà primura Di a creazione di l Rodin. Sottu hè figurata da una foto di stu famosu zuccadori.

"The Dissimulator" è i leibesfrucht in lu corpu

Andrew Suzdaltsev capisti na cosa ntirissanti. Suspect un omu chì a riflissioni, malgradu i so amichi, i heroism di l 'attu di a riflissioni, u massiccia musculu jardinier amarore, traditori, spicciava suttili e drifts in una pusizioni tones in u corpu. Comu un granni artista e pinzaturi Rodin micca pussutu aiutà, ma corde circa u chjassu di a cunniscenza, u centru è i mezi chì hè ntilliggenza. Nanzu à noi ùn hè micca un eroe di u spiritu, ma solu emergenti little man u modu di diventà veri. Stu cherubini, foetus. Quì si pò esse rimarcatu chì u scopu di l 'Sculpture capiri ca lu palcu leibesfrucht hè u scopu di sta fiura.

Notes SA Musskogo

Avemu u travagliu di i interessi di parechji stati in lu travagghiu scintìficu intitulé "100 granni sculara" (autore - S. Mussky). crìticu d 'arti cavallu chì Rodin ùn pruvà à acchiappari a la statua chjinata effetti òttica. Circava solu à pòrtanu lu prucessu di "pullulé" - un miraculu di ripigliu sutta li manu di la materia mortu di la artista. Insistètenu u TRANCIATO Rodin favourite, iddu salvate da a cupiari miccanicu di a rialità i so scultura.

Sta maghjina statu creatu per l ' "Gates di Hell". Per quessa, avemu dicu, un pocu di u travagliu d 'Auguste Rodin.

A storia di l ' «e porte di l' infernu"

In Francia, in 1880 hè statu decisu di fà un museu d 'arti dicurativi. Auguste Rodin urdinatu un munumintali porti di brunzu per ellu. U tema di u bas-legno chidi nant'à i porti era divintatu un "Divina Cummedia", creatu Dante.

Roden, criannu "porte di l 'infernu", ma in u 1925, attaque in brunzu, micca solu reinterpreted in u so imagine òpira di Danti, ma assai scambiatu biblica, cùn mitologicu, oltri ca comu "U Giudisiu Üniversäle" by Michelangelo e travagghi di Charles Baudelaire, i so pueta prifirutu. Stu scultore, fatta in 1888, è penna inchjostru illustrazioni di u libru, chì dete una lotta puteri spiciali trà u spirituali è u principiu di sensuale. Stylistically, i figuri spartu in u "Gates di Hell", vicinu à Baudelaire, ùn Dante. Li chiuvuti fora di u quadru, piegati, smisurati cu gran duluri e passioni, stati superimposed nant'à unu altru. In u 1887, Ogyust Roden stessu dettu chì unu ùn deve andà quì tarrenu sistimàticu o spiicalli, piantazioni murali o imagine coherence. Si seguita u core, u sensu di cumpunimentu è u muvimentu.

A cumpusizioni di l ' "Gates di Hell"

"A e porte di lu nfernu" - chistu è forsi lu cchiù granni òpira di lu sculturi, dopu à a morti di u criaturi embodied in u materiale. Comu tanti comu 37 anni, aghju intesu u travagliu in u lu Ogyust Roden. "The Dissimulator", comu avemu digià citatu, face parte di i so cumpusizioni.

Cumenciu, tanti, sculture, famose stati creati, comu parti di sta creazione ambiziosu. 186 d 'oru pò tèniri sette-metre "The Sea." Iddi foru nizziarmenti furmazzioni dâ statue di Adam è Eve, a prima i piccatori, ma Roden poi stu scopu statu abbannunata. Adam figura, parò, hè u fundamentu di a so cumpusizioni, Arricu u portali "tri Cuntrastu". Sottu hè un abissu, chì absorbs l 'animi di parechje ghjente.

Parechje fatta per l ' "Gates di Hell" figure poi divintò opere indipendente. A statua, "The Dissimulator" by Rodin fu unu d 'iddi. Stu Sculpture occupa a maghjina di Dante, puru siddu un vicinu a fine tra la statua è i criaturi di lu "Divina Cummedia" ùn hè micca.

Lucca pinioni circa chi l ' "Dissimulator"

Quale hè chì "U Dissimulator"? In parti stu hè Prometheus. Ma hè dinù ponu esse trovu i passioni carnale prigiuneru, È da st'omu. Camurrìi refrained da Rodin à nomu chjamati, scultura, l'omu. Tutti i stessi, la statua micca pussutu scuntrà i similàri, prevista in anticipu. Forma è cuntenutu di stu imagine nuvatori si cunfunniu. Like a Beccafumi di Michelangelo, "The Dissimulator" hè luntanu da essa una uniforma sitters nudu. Comu sti furmi, si rapprisenta un azzione sulu mpressa.

Tuttavia, Ogyust Roden hè un modeller in a natura, è si travagliavanu, un Michelangelo, micca naturale. Di fusione in bronzo creatu ogni di i so migliori opere. U puteri si pò stimati da cunsidirari la uriginale fatta cù casts serpente calcina di Rodin.

A cità Meudon, situatu in Francia, hè u sipolcru d 'Auguste Rodin. Ci sò interested in hè intarratu in lu giardinu di un scultore, è i so malanni più di i turri tristi e carrabbinera ch'edda campessi a so figura, memoria. Stu, di sicuru, unu di l 'òpiri cchiù famusi, chi creatu Rodin - "The Dissimulator." Photo sepultura cù sta statua, hè prisenta sottu.

Features di u prucessu di criativu à l 'Rodin

Rodin creatu tutte e so opere à a basa di un primurosu di studiu di a natura. E scantannusi premeditation, artifizzi, nvita, iddu stissu rinchjusu à una definizione virbali di n frunti a l'Sitter. Stu vali ancu à a statua di "The Dissimulator" by Rodin. Iddu criò Zhan Bo in libertà, naturalmente. Auguste, comu sempre fattu in u so travagliu, spicificamenti nun pusizioni corpu, aggalabbata. Iddu li piacia à fighjulà i figuri umanu in un muvimentu naturale, in a cumpetizione di u sitters, chì era in l 'vendita, ma ùn hannu un impiegu à Suspect. Oghje hè difficiule di pensà à embodiment più cumpleta di na menti umana dulurusi e Capra di scultura in "The Dissimulator." Sta maghjina hè assai pupulari. Spissu usatu comu na caricatura di "The Dissimulator" by Rodin. Stu capiri ca sta fiura hè cusì bè cunnisciutu, chì hè recognizable da tutti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.