U sviluppu intellettualeRiliggiuni

A Santa Trinità, Alessandro Ermitage Lavra: history, discrizzione è ore di cuuperazione

Cuntrariu di tanti monasteri, avvinuta in lu rimitu 'alloghju, Alexander, monastère Ermitage fu funnata pùblicu di a ghjesgia. U nomu di u lochi sacri assuciata cù evenimenti impurtanti in a storia Russian. In 1240 Grand Prince e cumannanti Alexander Yaroslavovich vinciu un grandi vittoria in lu la guerra cù i Svedesi u fiume, Neva, per chì per ch'ellu fù chjamatu Ermitage. In seguitu canunizatu da u chiesa ortodossa cum'è u santu patronu di la Russia.

A data, u Spìritu Trinity Alexander Ermitage Lavra, ore di funziunamentu ch'ellu hè assai còmuda di una visita, hè una distinazione assai pupulare di i turisti Russian è i furesteri.

i tempi regnu di Petru I

A data di a fundazioni ufficiali di lu Sacru Trinity Alexander Ermitage Lavra hè cunsideratu à esse 25 di marzu, 1713 - u ghjornu di illuminazione a prima Chiesa di lignu di lu Annunciation. Sicondu a fonti storichi, u fundatore di u munasteru Ermitage hè u famosu I. imperatore Petru Era quellu chì in 1702 urdinau la custruzioni di principiatu in un locu induve u fiume, Francesca Neri (avà u nomu di Monastyrka) si scalava nna l 'Neva. Iddu Prughjettu la custruzzioni e situazioni di Archimandrite Tiudosiu. Dicori palazzi Major intarvena Domenico Trezzini - 'architettu è ncigneri talianu. In l 'avvena hè fattivu grazia Alexander Neva english vistu comu na tutta a corti ducali di strutturi petra à colpi trà neri è Neva. piani incarnation: Trezzini in a vita strascinatu nant'à parechji anni. Duranti stu tempu, luntanu da u principale palazzi di l 'acqua, ci fece vede una piccula cità incù case, orti, stalla, un mulinu, una smithy. Ci hè dinù una scola, église, s'aprì, chì fù più tardi trasfurmatu in un seminariu, è dopu à l 'Accademia. Li relìqui di alessandro Nevskogo stati resu spustatu da Vladimir a nova capitali dâ Russia, September 12, 1724 da un decretu Petra Velikogo. Stu ghjornu a chiesa ortodossa Russian festighjeghja finu à avà. U gran cumannanti divintò un patronu di i capitali Russian appena-fattu, però, massiccia urnes argentu fù trasferì duranti l 'èbbica suvietica à l' Hermitage, induve ellu hè (senza relìqui) oghje.

piriudu synodal

Dopu Domenico Trezzini, l 'architettu capu di palazzi, église, hè Ivan Starov, chì hè assai mudificati in u so solu discretion, ammiranu stenda lu tirritoriu di l' custruzzioni. In 1797 u monasteru era elevatu à u rangu di Lavra. A ddu tempu, Trinity Alexander Ermitage Lavra (St. Petersburg) hè statu micca solu u più grande in u paese, ma dinò quellu di u riccu.

l 'èbbica suvietica

Duranti la rivoluzione, l'omi commissar benessiri A. M. Kollontay vulia niari lu munasteru in una casa, per cacciatu Veterans a guerra. Un gruppu di marinari chi ci si n'andò 19 di jinnaru, 1918, fu scontra da un brancu arraggiatu di parisians. U bulscèvica 'appi a pi. Cum'è un risultatu, ùn ci hè un ordine di firmavanu custrueru la ghjesgia di u bugettu di statu. U puntu cchiù iavutu di sti sviluppi hè u decretu nant'à u distaccu di ghjesgia è statu. In lu 1922 lu munasteru era guasi "ligarmenti sua" di l 'ogni jùarnu. sanctuaire Silver induve li relìqui alessandro Nevskogo, s'aprì e spustatu à l 'Hermitage, è elli u putere trasfiruta a lu Fund Museum Statu. Da chì puntu nantu Alexander Ermitage Lavra in St. Petersburg cuntìnua a upirari finu à u 1932, mentre tutti i monachi foru arristati. Un annu dopu, u monasteru era chjusu è riurganizzata in la parrocchiali, è in u 1936, u serviziu hè cumplitamenti firmau. U dopu 20 anni, in u munasteru ogghj una varietà di istituzioni seculari, è solu in lu 1957, servizii sò subbitu. Li relìqui di lu cumannanti di ritornu à u so locu succissuri solu in la fini di 80.

Necropolis di a Santa Trinità, Alessandro Ermitage Lavra. Lazarevskoye cimiteru

Lavra in St. Petersburg hè famosu per a so Necropolis, induve si trovani assai pirsuni famusi di lu passatu u seculu - la scrittura, di ginirali, scinziati. Cumenciu, ci era una cimiteru - Lazarevskoye, funnata duranti lu regnu di Petru I. The onori di essa sipolti quì stati attribuitu solu u pòpulu, riccu, o ancu cunnisciutu-in u paese. A data, tutti i bombe, munumenti, coffins sò di granni valuri stòricu. U Populu di campagna dinù l 'cripta a famiglia di u famosu Conti Sheremetyev.

Tikhvin cimiteru

Più di tempu, lu cimiteru Lazarevskoye diventa troppu sacrificatu, è era dicisu à apre un altru unu, chi si chjama u New Lazarevskiy. Và frontiere, hè acquistatu solu à u fini di u 19u seculu, quandu hè statu chjusu da un muru petra. In ghjiru à u listessu tempu u novu cimiteru di a Santa Trinità, Alessandro Ermitage Lavra fù numinatu in Tikhvin. Chistu fu duvuta a la custruzioni di lu tumulu in lu cimiteru di l 'icona dû Tikhvin Mamma di Diu. Inhumation in u novu cimiteru hè dinù assuciata incù i nomi di battaglia famosa di a cultura, arte è u mondu à prupiziu. Versu u mezzu di u pré u 20u seculu, a Tikhvin Cimiteru calmonu, è hè statu ricustituitu in una Parcu memoriale.

Nikolskoye cimiteru

U terzu cimiteru di u territoriu di u monastero Alexander Ermitage fù apertu in 1863. Dapoi lu tirritoriu di l 'Necropolis statu situatu Nicholas, chiesa, lu cimiteru si fù chjamatu Besozzi. U novu cimiteru hè assai sfarente da u so contraparti. Prima, in u so territoriu tanti cappelli custruitu in u vechju stile Russian. Dopu, in più di u solitu monumenti e sipolcri, ci sò parechje statue di brunzu e Bustes di genti intarratu. Terzu, Nikolskoye cimiteru solu in u munasteru, chì ùn hà ricevutu u so statutu di u museu. Hè aperta à stu ghjornu, ma solu uni pochi di i più ghjente famose di u nostru tempu hè attribuitu l 'onuri di riposu in sta santa terra.

Ogni annu in St. Petersburg attrae tanti turisti, è pilligrini. U scopu di u so arrivu - l 'Alexander Ermitage Lavra. ore sò assai còmuda di quelli chì vulete à tastà i capelli è tranquillità di stu locu. A catedrale hè aperta da 6,00 à 20.00, u territoriu di Lavra da 5.30 a 23,00.

Storia e Present

U ripigliu di a vita, chiesa e adurà in i muri di u monasteru era principiatu in a siconda mità di u 90, è in u 2000 tutti i palazzi stati datu à u diocesi. At lu munasteru duie chjese fatte da babbu è figliolu Trezzini in rispittivamenti 1717-1722 è 1742-1750,; decoru, cattedrale ebbica, custruitu in 1778-1790 nant'à u prugettu Ivana Starova è didicata a Santa Trinità, è parechje strutture urigginariu. Quì sò i Lazarevskoye è Tikhvin Cimiteru, induve si usa pieve sipolcru Mihaila Lomonosova, alessandro Suvorova, Nikolay Karamzin gaussica Musorgskogo, Petra Chaykovskogo, fedora Dostoevskogo, Carlo Rossi è altri populi famosu. A data, monastère, Ermitage - un locu pupulare di i turisti è pilligrini. A storia di a presenza di u Alexander Ermitage Lavra, per ognunu à dilla france ortodossa. U munasteru hè una Niculescu è una stanza di tè, induve si pò farisi ospiti calda di i gruppi pellegrino è individuale pilligrini. Ci hè dinù custruitu trè hôtels à chì vi pò louer cazare asgiata è Cosi. A data, u munasteru opera serviziu santu, chi hè incaricatu di u mutore di avenimenti tramindui nant'à u territoriu di a cielo stessu, e in li ghjesci e tempii di San Pietruburgu.

Anniversariu di Alexander Ermitage Lavra

In u 2013, l 'Church Orthodox festighjeghja u 300th anniversariu dipoi u ghjornu quandu a Santa Trinità, Alessandro Ermitage Lavra in St. Petersburg fu funnata. U #villavaler di u ballò, si messe cù u 25 di marzu, 1713, veni à dì, a prima Divina Liturgy in i mura tempiu. Duranti la festa di tutti i fratelli, guidatu da u guvernatore di a chiesa, 'na gran prucissioni. Befallen sente a màschera Metropolitan Vladimir, chì tenutu pòpulu à tena issu locu santu, chi hè u centru spirituali di u tuttu di la Russia.

facts, intarissanti

Cum'è ogni vecchiu locu, monastère, Ermitage hè mpastati in misteru è addiminu. Quì sò parechji custatti ntirissanti riguardanti la storia è u sviluppu di l 'Alexander Ermitage Lavra.

  1. Duvuta a lu fattu ca lu munasteru era furmatu à u lividu Alexander Ermitage scunfissi i Svedesi, era d 'urìggini, chjamatu "victoria".
  2. Academy Orthodox in St. Petersburg ricolla da a scola, custruitu nant'à u territoriu di u munasteru è didicatu a lu so tempu solu à i zitelli cleru.
  3. Li relìqui di alessandro Nevskogo, chì èranu apprima di l 'aria, monastère ancu duranti lu regnu di Petru I è ci ferà à u mumentu, duranti la rivuluzzioni stati cacciatu è trasfiruta a lu Museu Statu.
  4. In siveri piriudu post-rivoluziunariu, tanti cleru suffertu da i mani di i bulscèvica - eranu sia colpo, o arristati.
  5. In 1918, u guvernu dicisi à impatrunissi di u territoriu di u munasteru è aduprà per i so bisogni. Tuttavia, mandò un distaccu scontra parisians resistenza inedite e fu furzatu a pi. Dopu sti fatti, u serviziu cuntinuava di un altru 15 anni.
  6. Unu di i tempii allori ùn sò micca sempre stata in u so prupietà è hè un museu a cità.
  7. A custruzzione di stu cumplessu storicu durò di quasi un centu anni. Duranti lu disignu e custruzzione di tempii e Chjese, unni parteciparu tanti architetti bè cunnisciutu-e custruite di u tempu.

Eventi recenti

As pocu com'è September 12, 2016, lu Sacru Trinity Alexander Ermitage Lavra in St. Petersburg, organizatu in u so mura di la festa "anellu Neva". Fistiggiamenti stati timed à u trasferimentu di i relìqui alessandro Nevskogo e accuminzau cu la tradizziunali preghiera cumune. A festa fù unni parteciparu li megghiu campana-ringers in Russia è in altrò è spittaturi lusingatu cù u so mistieru. In più, l 'attinzioni di quelli prisente fù prisintatu una cosita circa i campani. In la parte finale di a qualchissia, alberghi micca pussutu appena chjamate se na campana, ma dinù pè ottene una classi signore da u megliu campana-ringers.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.