Arte e spettacoliArte

A pittura di "The Nascita di Vèniri". Bugro Adolf-William

A pittura di "The Nascita di Vèniri" Bouguereau menu bè cunnisciutu a 'abitanti di u famosu spazzola havia Sandro Botticelli. Nunustanti chistu, si eni cunzidiratu lu perle, di u patrimoniu artisticu di u mondu.

L'artistu William Bouguereau. Dipinti e destinu

Adolphe-Vilyam Bugro - una di l 'artisti cchiù ricanusciutu di l' tardu accademicu. Born signore spazzola in lu 1825. L'artistu abitanti di una vita longa è liggiti. Li sò cuntimpuranìi ellu cunziddiratu unu di li cchiù granni artista, u postimprissiunisti prividiri ricunniscenza prole e gloria di la cchiù granni artista Francese di u 19u seculu.

An suprattuttu i ripresentanti di i scoli di u principiu di pigghiau comu un artista. pittura, l'Bouguereau signalatu in cunfurmità cù i tradizioni di i scoli accadèmicu. Tuttavia, in lu so intarpritazioni di i sugetti classica è forma classicu spavintatu preparatu sonu diffirenti. In i so quadri expertly spustatu gesti fugace: pudè la testa, facile testa, occhi vasci. muvimentu di corpu, Full, grazia. Iddi dumandassi unisci forma sculptor accadèmicu e legeri.

Lu gran pitturi morse in u 1905. Dopu à a morte di l'artistu, interessi in u so travagliu si n'andò prestu in dicadenza. Iddu nun pigghiau l 'idei novi di Impressiunisimu, passate è veru à a tradizione accademica.

dui di Vèniri

A pittura di "The Nascita di Vèniri" Bouguereau la trama ùn hè micca novu. L'aspettu di una bella dea a meda, entouré Amorini e ninfi mare daretu à i tradizioni di u principiu di Renaissance. Cum'è un riprisentante di a scola accademicu, Bouguereau in ricerca arti hè basatu nantu à i mistieri di u patroni di u presto è High Renaissance in particulare. Compositionally, u so travagliu ricodda à u famosu "Naissance di Vèniri" by Sandro Botticelli. Vistu in i so referenze à l ' "Triumph di Galatea" by Raphael.

Oltri a lu travagghiu di Botticelli, Venera Bugro cumpari nue u mezu attesa. Quissa hè una attribuilla classicu accumpagnavanu imagine di a dea, cum'è un simbulu di piacere, Museu e lu nascìri. Maestru si rifirisci a la canonicity di a maghjina, u so Venus - capelli d'oru-bellezza-skinned, mèttiti à u so ritornu, comu 'na cutra, longa trizzi pisanti.

trionfi di Bellezza

Ma, l ', pittura, "A Nascita di Vèniri" Bouguereau hè assai differente da mudelli di nanzu. Sè Botticelli chidi u mumentu di u spuntà di a dea di a sciuma di mare, poi pigghiaru a so vii Bouguereau da u mare, à a cità di Paphos nant'à l 'isula di Creta. In cuntrastu a modestu è girl di Venus da Botticelli, l 'imagine creatu da un maestru di u 19u seculu, piena di piacere, Museu estatura. Sò Venus ùn hè cupartu in vergogna, idda si distingui, mustrà Murat a so bellezza è féminité di u mondu.

tela Large-scala circa trè metri, in altezza hè cullucatu in u Musée d'Orsay in Paris. Pittura "Naissance di Vèniri" Bouguereau eni cunzidiratu unu di i perni di sta racolta è u megliu u travagliu di l'autore.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.