Arte e spettacoliArte

A pittura di "The Church of l 'aiutu à a Nerl" Gerasimov: storia e discrizzione

Sergey Vasilevich Gerasimov - Russian, artista suvièticu. À mezu à i so opari - pittura, "The Church of l 'aiutu à a Nerl." It reflété l 'amuri di u maestru di u paisaghju, un tributu à i tempii, tanti di cui èranu distrutta cù l' avventu di lu putiri suvièticu.

Biografia di l 'artista

Gerasimov Sergei Vasilyevich hè natu in lu 1885, 14 di sittèmmiru, Mozhaysk. Puru iddu era di na famigghia di viddani, ma miu ncignusu fu capaci à scrive in u School Art Ghjunone Stroganov, unni studiau arte da u 1901 à u 1907. Pùa si scrivi in u liceu di pittura, scultura, e Architecture, induve ellu studiatu da u 1907 à u 1912. Sò i prufessori eranu K. Korovin, S. V. IVANOV.

In u 1915, l 'artista custruì una casa di-France, unni travagghiau fruitfully. In a so ghjuventù, Sergei Gerasimov pittatu soprattuttu in chiù. In sta tecnica, si hè sappiutu à creà una catena sufisticati di i culori da Spritz senza-luci. Stu stili addivintò caratteristica di e so opere. L'artistu li piacia à pinghja paisaghji, ritratti, si rifiriscinu a piantazioni di a vita naziunale.

Gerasimov chiamatu raffinatu, pittore panurama e Ecole de musique à core. Amore di a natura pò esse vistu in parechji di i so quadri. Idda si riflittìu u canvases "Spring matin", "Ice si n'andò", "inverno", "i paisaghji Mozhayskiye" e tanti àutri. Picture Gerasimov "Chiesa di la ntircissioni di la Nerl," scritti cù amore per a natura è u rispettu di sanctuaire l'omi.

Doppu la rivuluzzioni dû 1917, parechji chjese è monasteri stati distrutti. L'artista, reflété in a so sperienza da lu. Iddu fu capaci à pacà u tributu à i tèmpii chjusu è ruvinatu, scrivennu "The Church of l 'aiutu à a Nerl."

A storia di a custruzzione di stu tempiu ricodda à u passatu ...

A picca circa sanctuaire l'omi

Pudete cuminciamu a discrizzione di a ghjesgia di l'aiutu à u Nerl cù a storia di a so criazioni. A data esatta di custruzioni hè scunnisciutu, environ - hè 1158 o 1165. Hè cridutu chì a ghjesgia fù custruita in memoria di u figliolu di u granduca Izyaslav Andreevich. Più tardi, quandu Russia accuminciò a cilibrari u Prutezzione di u ripastu di u Virgin, la cresia vinni canusciuta comu Chiesa di l 'aiutu.

Sanctuaire si trova in un locu unicu. U tempiu hè custruitu nant'à un cullina sans-fatti, versu hè un pré 'acqua. Nanzu stu locu , fiume, Nerl scurria in u Klyazma, ci hè statu un itinerariu cummerciu 'acqua.

Parlà circa la Chiesa di la ntircissioni di la Nerl, una descrizzione di u tempiu si pò principia da u so fundamentu. In i tempi antichi l 'acqua di u fiume, pò alzà à 5 metri, tantu u bastimentu hè custruitu nant'à u fundamentu, lassannu spechju in. Hè val cu mura di petra bianca vertically, quasi chiazza, studiata cù legno corona. U bastimentu - un tipu cross-cupola, single-guidatu. Dintra lu - pilastri, chì s'affina quassù. Stu permette di la stanza a taliari visually supiriuri hè primurosu hè.

A pittura di "The Church of l 'aiutu à a Nerl" duna l' aspettu di u tèmpiu, ma senza u più chjuca tecnica, una sarsa spiciali nant'à a natura. Hè tempu à dà li dittagli circa u famosu tela Gerasimov.

pittura, artista

A storia di a criazioni hè un capi. Master scrissi l 'tela, in 1937. A stu tempu, riprissioni rioted in u paese, era tempu abbastanza MINUCCIANO. Pò dassi ch'ellu vulia à truvà a pace, travaglià in un locu cusì benedettu. In quelli ghjorni, comu minziunatu supra, e Chjese, monasteri chiusu, cummirtutu in Cantine, o ancu Recado. E scantannusi di sta vitoria, l 'artista occupa lu sempre cù l'aiutu di la staciuni è a tela.

White chiesa petra hè situatu in a parti cintrali di u spaziu, ma si pigghia un locu calmu modestu. Beauty création sans-fattu ùn hè micca una naturale. Tutti i suggetti nantu a tela paci.

In u primo noi vede la costa. Nantu un inturnianza di altura, erba, ma ùn ri pretentious sò mis in gialli. Ci marchja una donna cù un zitellu, u caprettu subbitu a disturbari lu fiore, primavera.

Cosa d'amparatu nant'à u web

repeats acqua costa. Fiume, c'èni na blue, rosa, lochi chiù virdi. Church - l 'uggettu principale di u ritrattu hè dunau in l' acqua. Hè dinù, entouré, erba. Vicinu à riva attaccata a barca. Forsi lu imbarconu in u populu a priari. Di u dirittu di u tèmpiu, pò esse vistu ghjente, si tene luntanu da lu andai circa lu so los.

A pittura di "The Church of l 'aiutu à a Nerl" vi permette à i studienti liceu chì serà dumandatu à scrive un scrittu avvinta, riempia u vostru vucabbulariu, palesani capacità criativu, crescia u so orizonti. Certi pirsuni vulete sapè di più di stu locu. Altro pò scrive u vostru racontu u listessu tema è dicu, quantu cosi vi unfold u tela sottu. àutri ancora, credi in elli stessi, è dinù vulete à divintà artisti. Tutti stu hè bedda è commendable. Young talenti sarà capaci di principiatu una imagine celu è u Boccia cù e migliurà i so tecnica.

Arburi è celi

L'artistu Nu u celu in un calmu, ma in u stessu tempu, u colori arcubalenu. A pittura di "The Church of l 'aiutu à a Nerl," ci aiuta à vede micca solu a bellezza di a natura, tèmpii, ma ancu à circà skyward. Firmamentu in fondo fondi incù u orizonti. Giovani artisti si principia u vostru paisaghju hè a lu. Allora, su da sta linia vo vi tuccherà à volontà falà ciatu di blue, rosa, chiù blu.

Nun fari li troppu forti, si avissi a taliari, comu on canvas S. V. Gerasimova. Allora sta parte di u paisaghju, troppu, vi pò Taglia paci.

Cunziddirannu lu ritrattu Gerasimov "Chiesa di la ntircissioni di la Nerl," ghjuntu à i cunclusioni - l 'artista ùn esitò à locu l' arbre, vicinu à u tempiu. Dopu à tuttu, ma ùn distrarre l 'attinzioni à sè stessu, è una volta di novu Gaffory lu jancu e netteté di i muri.

Picculu arburi si trovanu in una distanza, isolé santa di u fiume, facennu lu ritrattu è stata solu.

cunchiusioni

Pruduce una discrizzione di a ghjesgia di l'aiutu à u Nerl, sai, ùn ci hè nunda di superfluous è pretentious. A ghjesgia, custruitu in tempi antichi in u fiume, Nerl, attrattu da u so decoru bellezza di parechji artisti. Qualchissia in u so canvases pagatu di più attenti à u custruisce più sacru, a maghjina di u so rughjoni. SV Gerasimov mustrò cumu a natura diventa ancu più bella nantu à u fondo, di biancu, église, petra. U culori di u celu, fiumi, prati, è i muri, cattedrale sò parfetti è assuciata cu iddi, permette à circà à u paisaghju à traversu l 'ochji di artista e sentu, chi in stu locu vivaci supra atmosfera calmu è tranquillità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.