SaluteMalati è Cundizione

A pesta di i porcenti africana: cumu per prevene una epidemica?

I porchi africani pò esse affettati da porchi di ogni età è razza. A malatìa ripiglià subitu in un caratteru epidemiicu è prupone grandu danu ecunomicu à a industria di porci. A pesta di u prugna africana ùn ùn abbandunate micca casualità pè l'animali, a mortalità da a malatia hè 100%. In Russia, l'infizzione ùn hè micca registrata, ma ci hè una pussibilità di l'impurtanza da altri paesi.

U virus di a pesta Africana si difiere di u grandu di DNA. Ci hè parechje genotipi di virus. Sò trovani in limfa, sangue, òrgani internu, secrezii di i porchi dolci. L'infezzione hè resistente à a decadenza è à l'asciucà, u virus hè cultivatu in i musculi d'uceanu è i leucocite di l'animali malati. Hè propiu immubiliare è l'action citopatiche.

In e cundizioni naturali di a infezzjoni, i porchi salvatichi è domesti di tutti i categurii di età ani influenti. A pesta di fridda africana à l'animali sani si cunghjunghjenu cù virus carriers. I Factors per a trasmissioni di un patogenu virali sò pezzi, alimentari, veìculi di e quali ci sò stati insetti chèchi di animali infettati.

A pesta di pècura africana per l'omu hè tutta sana è u virus AH1N1 ùn hà nunda di fà cù questu. Pudete puru manghjà u porcu senza teme di un animali infettatu, cum'è chì u virus si passa durante u trattamentu termale. Restrictions sobre l'impurtazione di carne di quarantine areas, sopratuttu, sò cunnessi cù u periculu d'infizzioni da u virus in a vigna di u paese d'impurtazione.

Per a prima volta, a pesta di a pesta africana hè stata registrada à u principiu di u seculu passatu in Sudafrica. À u principiu di a malatia, prima di i so spargi in u Portugallu è in Spagna, era cunnisciuta com'è infezzjoni circulante, prisente solu in a populazione salvatica. Ma pigghiau l'agennessa especial dopu à i primi casi d'infezzioni di i porchi domesti cù lethality à u 100%. L'astuzia particulare di a malatia hè un cambiamentu rapidu in e forme d'infezzioni trà e vacche domesticu: da lethierali completamente letò à u trasportu crunulòggiu asimptomàticu è spedizione imprevista.

Oghje, ùn hè micca un impegnu previstu da quella pesta di a pesta africana pò esse impeditu, è u trattamentu di a malatia hè pruibita. Quandu ci sò focu di infezzjoni, a morte totali di i porchi infatti sò effettuati per un metuvule senza sangue, è dinò a distruzzioni di a zona di porcella in un radiu di vintile di chilometri. I malatii infettati, è ancu animali in cuntattu cù elli, sò eliminati da slaughter senza sangue è incruciate di i cadaveri.

Per prevene l'infizzioni, per prutezzione di a salute di i porchi è, perde, per evitarse pèrdite, i pussibuli di a splutazioni agriculi anu osservatu certu regule.

Prima, hè dumandatu à furnisce l'accessu à a populazione di porcu per i servizii veterinarii di vaccinate animali cù l'erisipela è a pesti classica. Hè necessariu guardà un bestu in un locu chjusu: coperde, pecchi, è ùn permettenu micca u movimentu gratuitu in i territorii di settlements è in i zoni di u monticulu.

Ogni duminu di deci ghjorni hè necessariu di processà un locu per a mantene i porchi, per via di sangue insuccueri, briunati, pioccori, àvuli, è dinò per contru à sempre contru à i rosi.

Hè prohibitu cumportà i porchi da altri settori senza cunmburazione cù u serviziu veterinariu, utilizzanu micca i cosechi di pocu quantunque è di scuru di bojalskie com'è alimentariu per l'animali. Hè necessariu per limità alla u vultu cù l'area svantaghjati è annunziate ogni casu di malatie di porchi.

Sè una ecunumia pocu favuriva a pesta di pècura africana, u virus chì si pò spende à e altre settore, a quarantine hè impositu. À u listessu tempu, a pupulazione di porcu sia distrutta. E i cadaveri di l'animali, i rossi di i so manciari, i manciari è l'articuli di cura sò rimanificati. Tutti i camere sò disinfettati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.