News è societàCultura

A persona tulerente - un racontu di fata di a sumiglia perfettu?

A persona tulerente. Sta spressione, traduttu da latinu, vole dì "un omu pacienza." Stu cuncettu è nu tèrmini multinazione chi si rifirisci a intelligenza, accittazioni e Tolerance di differente via di u cumpurtamentu, a vita, sentimenti, usi, idei, cumminzioni, pinioni, senza alcunu sensu di Toleranzdosis.

Tanti curturi equate u cuncettu di "Tolerance" à una mera "Tolerance". Tuttavia, comu un pazienti, persona tulerente prontu a accittari rimesse e arricanusciri lu cumpurtamentu, cumpurtamentu e credenze di altre ghjente chì sò differente da u so. È ancu in u casu induve a credenze, o pinioni è sbagghiatu tù ùn sò micca assicurati è ùn ponu esse spartuta.

attitudini Tolerant à u pòpulu, à tutti i tempi fù cunsidaratu u veru virtù umanu. learning French prublemi, linguistica più pronunzianu à u turnu di u sviluppu di a sucetà, cum'è in cuntattu cù u drastique cambiamenti in i bisogni di u publicu à omu. A persona tulerente - hè una persona chì rispetta, riceve e Cunteni li ricchi a diversità di e culture di u mondu in u quali noi campà, a nostra spressione è manere di esse umanu. Tolerance prumove vìdenu, sapè fà, a cumunicazioni, è a libartà di cuscenza, pensamentu è cridenza. I mezi più vere di i endurance intolleranza hè à cultivà a ghjovana cori una strana di u rispettu di i valori è ideoluggìi di altri populi, un sensu di infelicità, di capì u motives di azzione di pòpulu, i mezi à collaborate è cumunicà cù ghjente di punti diffirenti, cumpurtamentu, credenze è e culture. a sucetà muderna presupposes l 'esistenza di Tolerance, chi avissi addivintatu un mudellu creatu da i rapporti trà omi, paesi, pòpuli. Cum'è un risultatu, u nostru Paese deve dinù u tonu intelligenza di Tolerance, un sforzu à ricunnoscia chì stu cuncettu hè divintatu fixe in u nostru discursu bassu. Stu ne sarà solu quandu u cuncettu di "populu tulerente" praticà campanu in u lessicu di i prufessori di scola.

In i zoni di e manifestazione di Tolerance hè divisu in scentificu, pulitica, amministrativu è spurtivu. Psychologe in trattendu di u singulu identificà a parechje razze di stu cuncettu.

Natural Tolerance (naturale)

Sutta lu vulia dì firucia e curiusità, chì sò stu mondu di figlioli. Ch'elli ùn sò di a qualità di a so "ego ego", comu lu prucessu di divintà una persona ùn hà ancu si juncìu la maju di spirienza, suciale è individuale, u scopu di l 'esistenza di i piani siparati di spirienza e cumpurtamentu, è cetara è cetara.

Tolerance murali

Stu tipu hè Tolerance, chì hè assuciata incù u meiu (fora di l ' "ego ego" di l'omu). A un puntu più grande, o minuri, ghjè stu mondu in un tempurale numeru di francese generale è hè una brama di slanciu di lu so 'emozioni à traversu l' usu di miccanismi di prutezzione di custumi.

Tolerance murali

Differente da l 'ordini murali, chi significa lu prufissiunali lingua lu cuntrollu ghjudiziariu è accettazione di manera l'altri populi di a vita, chì hè assuciata incù u bè o di l' "ego ego nentru" di l 'omu. A persona tulerente - hè una persona, una surgente sacciu se è ricunnosce ognunu. Manifestazione di cumpassione è infelicità hè u valori più impurtanti di a sucetà civile è una acquavita di vera educazione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.