Arte e spettacoliLittiratura

A magia, chì hè numinau in "The Scarlet veli" Green: un riassuntu di a storia

Unu di i scrittori chì u travagliu hè studiatu in lu corsu di la scola di litteratura, è Aleksandr Grin. "Vergogna à vele", un riassuntu di quali sò nicissarii i studienti di sapè da lu cori, si volte pò trova in l 'esame in literatura.

A cridenza in a magia di miraculi va à cumpiimentu - stu principiu hè stata pigliata cum'è una basa di scritturi Aleksandrom Grinom in criannu lu rumanzu "The Scarlet veli". U principale miti di u libru sò Longren marin è a so figliola Assol. a cità Kaperna in ch'elli vissutu, micca troppu voglia di li perchè Longren di tanti anni cunziddiratu cuscenza à a morti di un mère lucali, chjamatu Menners. Longren appena pàrsiru Menners pigghia a lu mari aperta, puru siddu si pò aiutà u scappari. Ghjustizia è castigu di tutti i atti, ingagiatu - chì hè numinau in u so "Vergogna à vele" Green. cuntenutu Short di u travagliu, troppu, parmetti à pòrtanu la scala di i poveri.

Residenti Kaperny era destra in i so suspetti, ma ch'elli ùn cunnosce circa la storia ca usanu la morti di la mère. Longren moglia à u tempu riittatu Menners segregazioni, chì hè per quessa ch'ellu ricusò di a so dumanda, per piglià un pocu soldi per cumprà nutritura. Pocu nanzu chì, ùn ci hè sona a famiglia Longrenov, e la nascita era abbastanti pisanti, è a so mamma pigghiò lu malu cari.

Piglianu senza aiutu da a Menners moglia Longren fu furzatu a jiri a la cità sottu macedonia è ripone i so wedding ring à aiutà certi a so famiglia. Dopu à u caminu, ci cadiu malatu cun puntura, è prestu mortu. Vergogna Menners cumpurtamentu unflattering sviatu da ellu, è u marinaru ha avutu un prighjuneru nantu ad ellu. I pussibilità di Menners pirdunu attu micca, u pensamentu messi in l "Vergogna à vele" Green, un riassuntu di u pruduttu hè solu picca na u prublemu.

Dopu à a morte di a so moglia Longren cessatu di iri a mari, pirchì nun avìa nuddu di lascià un pocu figlia. Chì hè per quessa ch'ellu si messe à creà joca e li vendenu in marcatu i cità. Più di tempu, u principiu sona cultivata aiutanu lu Papa, e addivintò joca assai Père in cità. Tocca venduti fora ancu i residenti i cità l', chì ùn sò micca a arricanusciri a figliola di un marinaru. Aleksandr Grin, "Vergogna à vele", un riassuntu di l'opari - tuttu issu e ancora apprupriati, dipoi u capacità à esse tandu interessante micca solu in educazione, ma in a vita.

Un ghjornu, à mezu à i cavalli à l 'attellu di u babbu, trova una piccula barca di lignu, in cui un pratu luminosu pussutu vede passari vele di sita. U ragazza francese decide di mette in u trova vicinu à u torrente, e la varcuzza playfully natava vaddi. A cappella è immediacy of di u heroine & - una funzione impurtante, chì hà numinau in "The Scarlet veli" Green. Summariu di u travagliu, par disgrazia, pò micca esse qualificatu a tecnica parti travelling prutagunista.

Paghjella scappari di la nave e trasutu 'na' na facci nova Eglya, u so dittu chì a so prestu nantu à una barca simili vi navigà Prince. A donna hà cridutu in u racontu Eglya è malgratu u ridicule francese d 'altri, ogni ghjornu si n'andò fora à la spiaggia, e taliari fora un bastimentu cu veli rossu.

Na vota ca lu ragazza fù marchja in i boschi è a dicisioni di u riposu in un spaziu, s'addrummiscì. Idda durmia troppu duru, perchè ùn ancu rimissu u so bracciu purtari 'na bedda' anellu. Hè statu missu in Arturom Greem, chi, vidennu la vèrgini di dormiri, 'ammirazioni a so bellezza è decisu à piglià u so a moglia. Son Menners dittu un circa quale hè sta sona. parolle di Gray micca u fracicume di l 'mère, è si dicisi a rializzari lu ragazza sonniu. A vendita lucali, si accattò un saccu di panini sita rossu da chi bedda a so barca.

Fiara, svegliati cù un anellu à u so ditu, eru assai suspresu, ma prestu avvisti chì si avia trovu lu Riuzzu longa-lingua, è si n'andò à notu. A avvena luminosu, a fede in u - issa idea di Kindle in l ' "Vergogna à vele" Green. Summariu Executive dà un ritrattu di u principale spiritualità di u travagliu.

Nantu a riva di i paisani u spaventu stimatu u bastimentu cu veli rossu, nun cririri chi u sonnu Paghjella vene è veru. Elle-stravaganza "Vergogna à vele" da u mumentu di a so publicazione hè diventatu assai pupulare, è ci sò sempre parechje e donne s'appoghjanu nant'à u fattu chì per elli sempre à navigà lu Riuzzu comu un bellu battellu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.