U sviluppu spiritualeTarot

A divinazione in casa hè una grande manera di sapè l'avvene

Diversi modi di guessing a casa sò cunnisciuti da tempi antichi. Hè sempri interessante per un omu chì a so vita futura hè quandu se mette à a meza, quanti zitelli chì hà avutu, sopratuttu cun per a parte femina. Dopu tuttu, u futuru di a chjesa in parechji rispetti deve dipindia da quandu ella casarà, seppi anu da figlioli, se fussi felice. I donni anu vulsutu preparalli per u so destinu è scopre u zitellu chì u futuru maritu si ncuntra: se era guapo, riccu, affettuos o affettuosamente, un travagliadori o un borrache.

Oghje, l' additùtelu per l'amore in casa hè più di un divertimentu, un modu di passà u tempu, per fà aghjunghje diversità di più di varietà. In ogni modu, l'intiressi di tali eventu ùn cessà micca. Ci hè parechje tecnulugichi capaci di risponde à qualsiasi questione intimi cun l'aiutu di boli, mapei è altri attributi. L'Internet hè ancu micca detta da. Vai à qualsiasi recursu in ligna cù a fortuna è avvisu chì pudete amparà u futuru, è esse preparatu per i scherzi è a sorpresa di u destinu.

Ma, tutte e listesse, l'avanguardia sò più interessanti. Ovveramente, nimu computeru crià una atmosfera intrigante especial da un incruu di casa. A situazione stà incantevule quandu e chjucchi, pigliò candele, specchi è altre accessori, cunduceru un ritu di divinazione o principià una divinazione in i carti di casa.

Per scopra l'amuri si vinarà quandu u so cumpagnu apòstuli, i figlioli di l'età ghjustu riunite, pulite a casa, preparanu e prublemi è cumincianu a sperienze a sorte.

Per esempiu, piglianu candele di cera, inseritu in una cunchiglia di castagne è dipped in una cunceva di acqua (oghje ghjornu speziali veli). A zitella chì a vela era abbruciata più veloce di l'altri, prestu prestu marità, è quellu chì, cù a candela, flutteri è chì creanu u più longu hè aspittendu a vita di un bachelor. E, siddu l'intrepuszione era affucatu, u so patronu di u restu di a so vita esistenu in i zitelli.

L'altru opzione per guessing a casa hè u rituali in l'intruduce. Hè necessariu di esse ghjustu da a mezzanine à l'intrepessioni di e strade, per iscrive u circhiu, di diventà in ellu cù pacienza, eseguisce u so sonu circundante. Se sente a musica alegre, cantare, risate o u sonu di campane, prestu avà da un casale. Se una canzone tristi o chianci, sia un inflextu.

Sottu à l' annu novu, a fortuna hè stata manera di seguita: i zitelli cullettate in u passaghju è da a pignatta, senza aspittà, si piglianu un fasciu di legne. Torna in a sala cunsideratu preda. Se u numeru era ancu - vi maritariate questu annu, stare - in u prossimu annu cù a festa, deve aspittà.

In più di a prutezione di maritaru, i zitelli sempre preoccupatu chì turnaranu a so cumpagnie di vita, cumu si vede - in un'altra amichi d'amici.

Quelli chì avianu un nervu più forti, u ghjornu fugliale è di l'aiutu di dui specchi. Stu metu hè statu cunzidiratu u più terribili è periculusu di l'antica, ma u risultatu hè più chjaru è chjaru.

A criatura d'avè a ghjustizia di bisognu di mette duie candele nantu à a tavula, chì l'installà un grande mirroru. U secondu hè postu upposta in modu cusì chì a rifarenza in i dui specchi crea un corridor senza fini. Quì hè obligatu di circà l'imaghjini di u sposu. Stu prucessu hè assai spertu, è pò, quantu vuliti, ùn pudete micca parlà, è ùn ci vole micca esse animali à a casa. Quandu u sposu hè parechje, pò esse cunsideratu, ma hè impedente chì si avvicinavanu à u corridor, in seguitu, hè necessariu di mette un specchiu nantu à a tavula.

In i casi chì un persone cunghjuntatu hè presente, ma vulete sapè di i so sentimenti, fà una casa fortuna di una margarita, u tipu di sì, micca. Sì u fiore ùn hè micca truvatu, tuttu ciò chì hà a parità hè adattatu. Per esempiu, prugnoli o fagioli, gaoleta nantu à tavolosi, ungi in un pianu. Allora a dumanda hè dumandata, è hè cunsideratu, se ancu cede oghje - a risposta hè positiva, altrimenti - negativa. Hè u listessu cun un jocu di solitaire, sè stessu, esse realitatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.