FurmazzioniStoria

A dii di lu munnu anticu: u listinu è infurmazione generale circa li

Circadori à noms de diri ca la storia di l'umanità ùn cunnosce ogni di u populu, à ricusà l 'esistenza di na forza supiriuri arapisti a so terra, è qualchì volta i oltritomba. Percezioni di li sò cambiatu cù u sviluppu di a civilisazione è basatu supra li ci fubbi numerosi faiths riliggiusa comu sopravviventi, è trafalatu in u fumacci di tempu. Chì ci pensi solu certi di i dii di lu munnu anticu, urigginata, secondu à a definizione di sòlitu accettatu, in lu piriudu preistorichi è i limitata V seculu, quandu u mondu intrutu in u periodu di u principiu di Mediu evu.

Drevneshumerskie Cristu

Principià capisciu i miti e dii di lu munnu anticu à esse una storia chì conta u cumminzioni religiosa di u Sumerians chi biviant in Mesopotamia (Iraq mudernu) è creatu à u principiu di IV millenniu. AC. E. u prima civiltà munnu. E so credenze è e so mitulugia caricate basatu supra lu cultu di tanti numi ─ criatura démiurge di u mondu, è tutti li cosi a lu, oltri spìriti, patronized pòpulu in parechji aspetti di a so vita.

Ghjè forsi u più dii antichi di u mondu, chi arristò infurmazione abbastanza cumpleta. Curie postu à mezu à iddi occupatu u diu di An (o Anu). Sicondu a mitulugia sumeri, iddu era unu di i démiurge creatu u mondu sanu, è ùn ci era ancu nanzu à a terra fu siparatu da u celu. Trà altri celestials guditi cum'è un 'autorità indisputable, chì u Sumerians sempre u ritrattu présidé à l' cuncili di i dii, chì sò almanaccatu à affruntà Affare critica.

À mezu à i sumeri, dii-patroni di u più famosu Marduk, chjamatu hè riguardanti la funnazzioni è prumove u sviluppu di unu di i più grandi città di lu munnu anticu ─ di Babilonia. Hè statu pinsatu chì era iddu a cità si mette u so takeoff e pruspirità. Characteristically, cum'è l 'anticu capilocu di crescita assai diffusu adurà pigliò u so patronu. In u PANTHEON di dii sumeri Marduk fu datu lu listessu locu com'è l 'antichi dii Grecu Jupiter mezu.

passioni riittatu

Cum'è un esempiu, u mitulugia sumeri impatrunisciasi di ricurriri a unu di la storia di la Dea Ishtar, patronized successu sti cosi pari accurdà, comu 'amore è a guerra. liggenna ancura dici comu un ghjornu u cori di l 'dea, d' amuri fù scuppià un pienghjite héros Gilgamesh, chi turnaru da a na campagna militari, in cui si vinciu grazie à u so patruciniu.

Di u serviziu di Ishtar iddu vuleva a divintari l 'eroi di u so maritu, ma fù ricusatu per via Gilgamesh statu intesu micca solu di i so tanti affari amuri, ma dinò di u modu di girari lu male masciu ragnu, lupi, pecuri, e àutri rèttili mutu. Di sicuru, stu ùn hè cù i mani, vinniru falà, dopu à tutte e, ciò chì pudia esse peggiu di vindicà si rifiuta e donne?

toru cilesta

Arrabbiatu Ishtar cullò in celu, à i so parenti ─ diu suprema Anu è a so moglia Antu, chi dissi di lu so umiliazione. À piglià vindicà si, hà cunvintu i vechji à creà per a so un terribbili toru di u celu, pò lampà Gilgamesh. Altrimenti, figlia Ribellu minacciati à addivà da i sta tomba di i morti, è dà li à esse manghjati da l'umanità.

Sapennu da sperienza chì basendusi nant'à cù a so figliola hè inùtuli, An è Antu cumpiì a so dumanda. Nantu a terra, dea, hè rivenutu incù u toru, chi hè a accumpagnari bere tutti l 'acqua in l' River Euphrates, accuminzau a si mànghjanu u gattivu Sumerians. E si vinissi a la fini di stu antica civiltà, ma, 'furtuna, capiti tuttu u listessu Gilgamesh, ca, nzèmmula a lu so' amicu Enkidu battenu u mostru, è purtatu a so carcassa a sacrificari altri, divinità di più Decisive.

Finisci la liggenna chi Ishtar, stannu a lu mura di l 'antica cità di Uruk, Gilgamesh vermi tortu e avìa cugghiutu tuttu lu harlots sumeri, amare lamenta cun elli toru Rovinato. Cumu hè ch'ella avia bisognu di sta riprisentante di u più anticu mistieru ─ Istoria hè mutu.

A civilisazione perdu

Si ferma solu à aghjunghje chì u PANTHEON di i dii di lu munnu anticu, revered da u Sumerians, hè largu. À dighjà chjamatu dopu à l 'aghjuntu solu u più bè cunnisciutu-: u Anunnaki, Adad, Bel, Dumuzi, Inanna, Tiamat, Tammuz, Sumukan, Sina è Tsarpanitu.

In a mità II mila. AC. E. State Schumer detti modu d'avè a forza esiliu Imperu, è lu lingua sumeri cum'è un parlatu fora di usu. Ma un altru quasgi 2 milla. Years nant'à lu foru scritti òpiri littirari, arcuni dî quali foru scupertu durante scavi archeologicu.

dii di l 'Egittu

A storia di u mondu anticu hè chì vanu da u vulintà di ghjente di cunnosce u mondu in giru, qualchì volta francà e chinu di misteru zeppa à elli. Testimunianze di antichi Egizziani tintatu di capisce u so struttura hè a creazione di numerosi PANTHEON di dii chì anu fattu un pruduttu di u so core è personified per elli da e forze naturale.

A funzione caratteristica di la riliggiuni di li antichi Egizziani hè la cridenza in l 'urìggini divina di u Pharaohs, chì fù fundata in u so putere assolutu. As signori cilesta è guvernatori di a terra, ùn era sempre sorta di u populu, è per via di quelli è altri, avianu a propitiate micca solu i prieri e lode, ma dinù sacrificiu, a natura di u quale cuntestu secondu u pirsuna a cui si hanu vucazione.

A dii di lu munnu anticu è i miti chì dì circa ad elli, sempre era una pagina altura di a cultura munnu. Hè micca eccezzioni è a maiò PANTHEON di dii, nati in i spondi di u Nilu. Stòrici hannu circa 2 milla. U so raprisintanti, ma vénération universale guditi micca di più cà 100 d 'iddi, mentri u restu di u cultu hè di una natura lucale.

Interestingly, cù u cambiamentu in lu infilarata di e forze pulitiche hà cambiatu è pusizioni feuilletée in la casa di sò impegnati in issi, o altri dii. Storia di le Monde Ancient, è in Egittu in particulare, hè piena di penseri è upheaval, u risultatu di cui èranu friquenti cambiamenti di rignanti, chi funnamintarmenti cambiatu u statutu di dii, in particulare revered. Intantu, u PANTHEON generale ponu identificà un numeru di caratteri chì "stelle" hè esigenza di tutta la storia di la antica civiltà egiziana.

A cima di u girarchia divinu

Stu hè principalmente lu criaturi di tutti li cosi tirreni ─ lu diu méridional-Ra, canusciutu puru sutta lu nomi di Amun o FULTUM. Era quellu chì fù cunsidaratu u babbu di tutti i pharaohs. Calchì volta, in lu core di l'Egizziani méridional-Ra pigliò u furmulariu feminile, è tandu chjamatu u Amunet dea. Stu diu transvestite soprattuttu viniratu a Tebi, per un longu piriudu hè a capitale. Di solitu, lu mpurtanti c'èni un omu in tops riali e curuna, doti cu li pinni, almenu ─ in la forma di un Pontoise o muntone.

Nanticchia nfiriuri a iddu a la pupularità di u diu di lu nascìri è i oltritomba, Osiris, l 'a lista di u prossimu di munarchìa chi cci ha u prufondu rispettu. Essa u figliolu di u diu di u Lintzoain a terra è u Nut celu, dea, pigliò a so moglia in casa Isis surella ─ patrona di lu nascìri, a maternità, salute è viaghju, mare (nozzi consanguineous ùn hè pruibitu a ddu tempu). Inheriting da u tempu u titulu di u capu suprema, Ghjesù insignava u Egizziani à cultivà a terra, fighjulatu i liggi e pi onurari lu dii.

Sveda è Love in a mitulugia Egyptian

Tuttavia, comu cu tanti di l 'antica dii di e nazioni di u mondu, Osiris nant'à a so manera à u so maestà hà suppurtatu assai differente ncontru e ordeals. Hè tuttu principia incù u fattu chì u disertu diu Seth tistimunieghja a inclination male, cunciura à tumballu è à piglià lu postu di lu Mpiraturi. U so pianu di nichiduta.ro?, Si capissi arquantu uriginale.

Dopu fattu lu pettu 'oru di taglia calibrati è breve un ospiti, à mezu à i quali hè Osiris, u Villain hà annunziatu chì hà da dà stu grotte marine à qualchissia chì pò pusà aggiustau in lu. Tutti avemu à pruvà, è quandu si ghjunse à Osiris, Seth lampò u ochju di u pettu, cci attaccaru incù funi e la jittò ni lu Nilu, in u quali l 'unni è energia à Diu sà induve.

Avendu amparatu circa la scumparsa di u so maritu, Isis si cerca per ellu è trovu u pettu cù a so Pious à la costa Finici. Ma a so cuntintezza hè un modu primaturu. Dopu à i spaddi di Seth nanzu di Isis è in fronte, di corpu di u so maritu hacked in pezzi, li ghirlanda tutta l 'Eggittu.

Ma l 'Villain mala, salutau, cù quale ellu fù droghe ─ dea hà piglia a maiò parti di l' scanzari di Osiris Antò fattu d 'iddi, tantu successu chì prestu, firmò incinta da u so figliolu Qui, chi poi divintò lu diu di a caccia è hè dipintu com'è un omu cu' na la testa falco. Heel, fond, scunfittu Seth è a so mamma, aiutò manna l 'Antò di u so babbu.

Lucca 'abitanti di l' anticu PANTHEON Egyptian

Andemu sapere qualchi altri nomi di i dii di lu munnu anticu, abitanti di u fiume, di u Nilu. Hè sopra à tuttu u diu Shu. Iddu è a so moglia Tefnut eranu i primi abitanti di u celu, creatu da u diu suprema FULTUM è marcatu u principiu di u distaccu di i trimavanu. Shu cunzidiratu diu View e aria. Iddu fu dipintu da un omu à una blu cu un trenu, mentri a so moglia era l 'ochju di una liona.

Un altru diu di lu munnu anticu, hè cunsidaratu u cumpendiu di u sole, hè u capu di suprema di Ra. A so imagine comu un omu cu 'na testa, falco, ncurunatu cu lu discu sulari, à spessu trovu nant'à i muri di tempii Egyptian di u vechju ebbica. A funzione di RA hè u so capacità à esse pruduce ogni ghjornu da u Nut vacca sacru e travagghiau a so manera à u celu, di jittannu ni lu regnu di i morti, a ripetiri tutti i più dinò a matina.

Hè da nutà chì di Osiris, chi noi intèndesi, sopra, fora di a so moglia Isis, hè un altru surella, chjamatu Nephthys. Idda avia l 'dea, piuttostu scuri di a morte, è u rollu di u paris di u regnu di i morti in a mitulugia egizianu. Da i so pussessi sigretu si vede solu incù u tramontu è u cielo, a notte nant'à u modu d'amministrari in a so barca, neru. U so imagine pò spessu esse vistu in l 'ochju urnes, induve si pò vede in forma di una donna alatu.

U Populu ùn hè micca una lista cumpleta di i dii Egyptian và da com'è nomi cum'è Sekhmet, Bastet, Nepid, unu Mönch, Ptah, Hathor, Shesemu, Honshu, Heket e tanti àutri. Ciascuna di l 'hà a so storia è u so imagine mpressa nant'à i muri di tempii è l' internu di l 'piramidi.

U mondu di i dii di la Grecia antica

Ancient mitu-creazione chì hà avutu una grossa impattu nantu à u sviluppu di u tuttu di la cultura europea, u so puntu più altu arrivatu in u heyday di anticu Hellas. L'origine di u mondu, è i dii in Grecia antica, oltri in Egittu, è ùn mi pari è primaticcia. A creazione di tutte e cose attribuita à i criaturi suprema, li cui rolu in issu casu hè purtatu fora di Zeus. Iddu fu lu re di tutti l 'àutri, dii, u patrone di saitti e lu embodiment di a cielo limitless. In a mitulugia rumana, chì hè divintatu una allargamentu di Grecu, sta maghjina currisponde à Jupiter, donu cù u listessu proprietà di e funziunalità esterno ereditatu a so antenatu. moglia di Zeus Hera hè a dea di a maternità ─ patrona, pruteggiri e donne durante nàscita.

A funzione caratteristica di u PANTHEON Grecu di dii, è u so litige. Cuntrariu di i caratteri di miti Egyptian in anticu Hellas, ci era un tutale di 12 dii chi biviant in cima di Munti Olimpu e scinni a la terra, solu in casu di emergenza. In stu casu, u statutu di l 'àutri divinità era assai bassa, è ùn hà avutu un rolu sicundariu.

Hè tene à mente una funzione di più sputicu di divinitati greca è rumana ─ ch'elli èranu pigghiati pi rapprisintari solu in forma umana, dannu lu perfettu di funziunalità di ognunu. In u mondu di oghje di anticu dii di Grecia, sò bè cunnisciutu, cum'è u so marble sò mudellu unattainable di l 'antica arti.

A sucetà di l'PANTHEON Grecu

Tuttu ciò chì fù cocchi riguardanti la guerra è fù accumpagnatu da sangu, ha priscrittu, in la rapprisintazzioni di l'antichi Greci, li dui divinità. Unu d 'iddi era Ares, chì avia leca scrianzati, è ellu stessu indulged cù spettaculi cumbattimentu calda. Zeus ùn ci hà piace di essiri troppu bloodlust è tollerò solu nantu Olimpu perchè ch'ellu era u so figliolu. Simpatia trona era nant'à u latu di a so figliola Athena ─ dea di fera a guerra, a saviezza è a cunniscenza. Apparisce in u campu di battaglia, si tames u so fratellu varianza essa. In a mitulugia rumana, si currispondi di Minerva.

Monde di miti e divinitati di la Grecia antica, hè difficiule di pensà senza lu diu Apollu ─ Street, un faisselle abili e patronu di i fussini. U so nomu addivintò un nomu soi, grazi à l imagine sculptor fruttu di u mudellu di bellezza maschili. Parechji seculi dopu i rumani Apollu embodied in l 'imagine di Phoebe.

U mudellu di bellezza femminile, a so pircizzioni di l 'antichi Greci, hè l' dea, d 'amuri Afroditi, ca era l' mudeddu di u Venus Roman. Nati da la scuma di mare, i capelli hà pigliatu sottu à u so amore cantu, u matrimoniu, fertili è di branu. Hè curiosu ca, nunustanti la abbunnanza di Eros stessu più seguitatu, idda desi lu cori zoppu Fonte (i Rumani si fu chiamatu Vulcan) ─ diu di MANISCALCHI, prifirennu dura-travagghiatura e abstemious sposu l 'omi, bella da u cima di Munti Olimpu.

In Pà micca à certej ogni di i dii di lu munnu anticu, leghje una volta nantu à i costi di Grecia, adurèmulu richiamari a patrona di la luna, lu nascìri, caccia e scantulinu Femmina, Artemis (Romans Diana), u capu di u regnu di i morti, lu Nfernu, diu di lu mari Dante (canusciutu macari comu Neptune) è un imbriacà fendu, diu vinu è piacè ─ Dionisu, megliu cunnisciutu da u so nomu rumanu Bacchus.

As in u passatu u seculu, u numaru di befallen di Diu, ùn solu ùn hà diminuiuta, ma hè più numarosi ogni annu, didicatu un pocu lìnii. Hè cunnisciutu chì Dionisu nasciu comu nu risultatu di un 'amore di sicretu di Zeus è a principessa Theban semele Foto. moglia ghjilosi di u trona, l 'dea, Hera, resorted à una ngannu, tombu a so passioni, lascivious di u so maritu, ma nun fu capaci di fallu u zitellu odiatu.

Avè resorted à l 'aiutu di u diu Hermes ─ viaggiaturi e connoisseur di persone umanu, ─ Zeus in sicretu di a so moglia deti u so figliolu l' aducazzioni e forze di a natura ninfi ─ AMMASSICCIAVATE camp-dannu. Quandu Dionisu crisciutu è da zitellu rozovoschokogo girava in un beddu ghjovanu, ellu si dete una vigna è amparatu à còciri da u so vivu, frutta-dannu a vita. Dapoi tandu, a Lecci , figliolu di Zeus era u diu di u vinu è Dai. residenti Grecia iddu timia, iddi infrisgittàllu cun cullane di foglie, vite e cantava inni in so unuri.

U principiu di na nova èra

U 12 abitanti di u celu ùn hè limitatu à una lista di tutti i dii di lu munnu anticu, cantatu una volta u pueta grecu, ca campau à u nostru spiritu unicu di anticu mitu. Ma una volta chì diventa 'abitanti di Olimpu, inspirati da u so imagine di sculara mpurtanti è pittori di l' èbbichi cchiù appressu, ca purtaru fama Borsa sta ammucciatu da noi grosime seculi dii.

E anticu, comu veni cumunimenti cridutu, finì cu la caduta di Roma in lu 476, è u so Nurmanni'n di l 'urtimu mpiraturi Romulus Augustu. Da ddu mumentu di u mondu si stalla à una nova tappa di u sviluppu ─ u principiu di Mediu evu. Pocu à pocu si n'andò in a dimentichenza micca solu u modu di i vechji a vita, ma dinù i dii chi creatu è ellu à difende.

In locu di lu so numerosi PANTHEON ghjunse ─ unu Ddiu lu Criaturi e lu Criaturi di tutti li cosi. U cultu di u vechju dii statu dichjaratu paganism scuri, è u so pùblicu ùn era menu serii persecuzione, cà quelli chì sò di più pocu organizatu contr'à cristiani.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.