Arte e spettacoliMovies

A basi di a seria è un riassuntu di u "Magnificent Century"

pupularità paludosa ricevutu una seria "Magnificent Century", diretta da Directors Turkish. Film fu d 'urìggini si riflittìu la evenimenti attuale chì hè accadutu à l' altezza di u regnu di la dinastia Uttumanu. Summariu di l ' "Secolo Magnificent" è i grandi evenimenti in u cosita sò da u 15u seculu.

Crimean bellezza Alexandra Lisovskaya hè cunquistata raiders, e poi purtà lu cum'è un donu di u uttumanu Sultan Suleiman. Divintà unu di i cintunari di concubines, Alexander chjamata nant'à tuttu u so incantu fimmininu addritta fora è tace u lamentu di u Sultanu. Ci, idda forgets i so radichi, è ancu u so nomu. Avà ch'ella Hjurrem - u favuritu di i surtanu. Ma stu ùn aa Hjurrem da a varietà di i testi, chì a vita in lu Harem pari solu calmu.

Summariu di l ' "Secolo Magnificent" ùn pò riflette u friscalette, ritrattu di u dramma. A vita di u prutagunista hè sempri in periculu. È ancu, dopu à sente a nascita di u so primu ziteddu, un membru di a dinastia di i cristiani, Hjurrem è ferma un servu a l 'occhi di l' ambienti di u Sultanu.

Summariu di l ' "Secolo Magnificent" in i primi dui staghjoni. U rilucente sale di u palazzu Top Kapi, u decoru, grand chjassi è cunquista capiri ca sta hè veramente magnifica seculu, l'Turkey. Summariu di l 'avvene ùn pò riflette tutti i sustanzi è Sveda. Ma la trama principale hè sèmplice: amore passa numarosi i testi. vindicà Hjurrem nant'à i so nemichi, chì pruvatu parechje volte à avvilanà idda, plongée, offre è expose un tradituri. Avè datu nascita à cincu figghi, lu gran Suleiman, idda ricrutati una forza di tempurale è spirienza, chì principia à cuntrullà un Harem. Stu hè cunsideratu à esse lu puntu cchiù àutu di l 'girarchia feminile in u Sultanatu. Pari chi nudda pò luvàri u so putere. Ma sta donna hà un latu debuli - era a so 'figghi chi bisognu di prutezzione. Dopu à tuttu, ci hè unu erede - u figliolu Mustafa, chi apparse in u Sultan da l 'àutri concubines, è davanti à u Harem ghjunse Hjurrem.

Summariu di l ' "Magnificent Century" Saison 3. Sultan dedica sempre assai di u tempu in u campagni, a so chi 'amicu è a filiera - Ibrahim Pasha Suleiman accumpagnati ogni locu. Pasha - figura forti e putenti, à influenzari l 'pinioni è e decisioni di u Padishah, chì hè assai male Hjurrem. In stagione 3, u tragichi unfold: Pasha cunnannati a morti, chì si trova sottu à u Cover di a notte. Più cà ghjustu un Grand Visir, ma surella di u mo maritu è Sultan Ibrahim Pasha mòri a li manu di assassini, torturers. All bella accusatu e matri di cincu figghi - Hjurrem Sultan. A surella di u Sultan - Hatice facennu tutta a vita, perchè u fratellu, pigliò u so figliolu u maritu. Avà in a so menti solu unu sonniu - à lampà Hjurrem ogni mezzu. Cum'è un risultatu, Hatice infini va pazzu da i tentativi futile è cummette suicidatu, lassannu dui figlioli.

Summariu di u seria "finali di staghjoni The Magnificent Century '. Prima di lu pubblicu sò cum'è più tragichi. Già hannu unu stilu di u bellu sceni unni lu spittaturi pò fighjulà amanti. Sicondu à a storia, hè cunnannati a morti, u figliolu di u surtanu, nati Circassian Mahidevran. Hè cusì scunvurgiuta tutti i membri di a dinastia di Uttumanu, chì una seria di tumbà è miseria ùn firmavanu. Mori più chjucu Hjurrem figliolu chì undermines u salute di i so parenti.

Sicondu à i piani di a criatura, u jazz vi finiscinu cu doppu la morti di Suleiman, chì hè luntanu outlive u so figliolu. Pùblìchi sarà capaci à fighjulà la lutta a putenza di i figlioli sopravviventi, comu puru l 'esicuzzioni di unu d' iddi, quandu un forti contender à cullatu u tronu. Stu casu vi signalà u principiu di a fine di u Magnificent Century Turkey. Infatti, la maggiuranza di li Turks sempri pinsatu chì u tronu avianu a acchianari Mustafa, vale à dì, lu primu figghiu di lu Re. A pena di Mustafa - una seria sbagghiu capu chì cunnannatu dâ dinastia Uttumanu a lu crollu è a curruzzione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.